Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!
Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.
Kommentit (1781)
Toisinaan päiväkoti on lapselle paras paikka jos muuten ympärillä ei ole muita saman ikäisiä nappuloita tai kerhoja yms ei ole mihin viedä.
Toisaalta ehkä valinta töihin paluusta perustuu myös siihen, että pää ei ala sekoamaan siihen pisteeseen, että tarvis täällä jauhaa paskaa muista? Mun mielestä on jotenkin surullista ajatella, että jokainen teistä on (todennäköisesti) jonkun pienen ihmisen äiti!
Meidän perheen kannalta ratkaisu oli oikea, että tyttö menee päiväkotiin.... Ja mä olen kokenut siitä olevan vain hyötyä vaikka milli ei ole hoidossa, kun 3 päivänä viikossa ja 4h kerralla.
Jos mä en olis tyttö laittanut hoitoon.
-Se ei tapais muita ikäisiään ja oppis kommunikoimaan vain aikusten kanssa.
-Puhe olisi varmasti huonompaa... Äidin kanssa päivisisin kaksin kotona tai kaksistaan leikkipuistossa ei kuulis, kun vaan mun puhetta!
(illallakin olisi tarjolla vain aikuista seuraa)
-Toisaalta jos mä en saisi aikuista seuraa ympärille (kaverit kun on päivisin töissä ja iltaisin harvoin aikaa) mun pää varmaan alkais olemaan sekoamis pisteessä ja teidänlailla jauhaisin paskaa muista tietämättä mihin päätökset perustuu...
- Jos tilanne olisi ollut toinen olisin jäänyt kotiin, mutta meidän tilanteessa siitä olisi ollut vaan hallaa millille ja koko perheelle. Raha ei ratkaissut sitä, että milli menee hoitoon!
Mun blogin tarkoitus ei ole päästää ketään mun pään sisälle! Enkä tarkoituksella kerro meidän elämästä yksityiskohtaisesti!
Olen julkaissut kaikki negatiivisetkin kommentit (vaikka ne ei koskaan ole kirjoitettu rakentavasti) paitsi jos nissä on haukuttu myös muita! Niin metsä vastaa kun sinne huutaa..
Mä en myöskään ole mikään kivi vaan myös minä pahoitan mieleni! Mä saatan kirjoittaa huonosti! Tiedän että se ei ole mun vahvuuus, mutta eipä kävis mielessäkään sanoa jollekkin, että oletpa sä urpo, kun et ole esim. matemaattisesti lahjakas (mikä on mun vahvuus).
ja kyllä mä yritän lukea kirjoitukset läpi ennen, kun ne julkaisen, mutta en huomaa omia virheitäni!!! (enkä yleensä muidenkaan).
vaikka mä olen nuori olen ylpeä ratkaisuistani!
Mä olen hankkinut perheen, opiskellut ja ollut työelämässä jo yli 6v (mikä on muuten pirun pitkä aika 21v muijalle). En mä ole saanut mitään sormia napsauttamalla vaan ihan on töitä pitänyt tehdä sen! Mutta silti olen ihan tavallinen nainen! Ihan tavallinen äiti! Niinkun tekin! Ainoa ero meissä on se, että mä en istu koneella haukkumassa muita tai arvostelemassa ratkaisuja joista en tiedä mihin ne perustuu!
Ps. bloggerin kautta näkee miltä sivulta ihmiset sinne eksyy!
-Jessica
mutta EI IKINÄ, korostan EI IKINÄ (jos perheessä asiat kunnossa) se ole 1-vuotiaan etu. Yksivuotias ei tarvitsekaan kavereita, äiti on parasta mitä tuon ikäinen tietää. Ja puheenkehitykseen tuon ikäsellä päiväkodista ei ole mitään hyötyä. Siinä metelissä ja huudossa jossa lapsi(lähes vauva ) siellä päivänsä viettää ei ole mitään hyvää.
Itsekin kerrot että Milliä on siellä purtu ja satutettu. Se on valitettavasti päiväkodin arkea. Pienet satuttavat toisiaan. Kuvittele itsesi yksin 12 alle 3-vuotiaan kanssa ja mieti miten estät satuttamiset ym.
Voit olla itse mitä mieltä tahansa, mutta tuntematta päiväkotien arkea tai alan tutkimuksia ei aknnata esittää niin kauhean kaikkitietävää.
Ja edelleen uskallan väittää että sinäkin arvostelet päiväkodin henkilökuntaa, mahdollisesti tosi-tv:ssä (BB tai satuhäät?) olevia ihmisiä jne. Samalla tavalla olet tuonut oman elämäsi esille ja antanut mahdollisuuden julkiseen arvosteluun. Jos haluaa välttyä tältä kannattaa alittaa blogi salasanan taakse ja saada vain mieluisia lukijoita. Ja muistaa että ihmiset ovat kaksinaamaisia(samat ihqu-viestin lähettäjät voivat täällä esittää todelliset ajatuksensa ja mielipiteensä=)
muualla kuin halussa olla mukana pienen tyttärensä kasvussa ja kehityksessä niin minkä sille kukaan voi. Säälittää tämä ..essica, joka siis taitaa olla se toinen J josta tässä alunperin puhuttiin. Kelle on lusikalle annettu siltä ei voi kauhalla vaatia. Ehkä parempi päiväkodissa kuin epäkypsän äidin vaatemallina?
t. vakiolukija (ja -kommentoija), tosin nyt ei muutamaan viikkoon
Hauskaa! Isosta tytöstä oli taas pari ei-niin-mairittelevaa kuvaa jokin aika sitten.
Ja opettavainen tyyli vaan jatkuu. En ymmärrä, miten se ei ärsytä blogin faneja.
Ja kommenttilaatikossa törmäsin kyllä sellaiseen kirjoitustaidottomaan blogistiin, että oksat pois: J:llä alkaa hänenkin nimensä, nuorelta vaikuttaa, blogin nimi parasta huumoria... Tiedättekö kenestä puhun?
Onko tällä J:llä alkavalla kommentoijalla "kohtalokas" ilme siinä blogistikuvassaan?:D
blogissaan nimeltä P A (siis niin naurettava nimi, että sen on ehkä pakko jo olla huumoria). Ja yksikään yhdyssana ei ole kirjoitettu oikein. Vaikuttaa myöskin melko "bitchiltä", tai ainakin päiväkodin haukkuminen ei ollut kovin mukavaa luettavaa. Mitäs on pistänyt tyttönsä reilusti alle 2-vuotiaana pk:hon. Onko itse töissä vai opiskeleeko?
laittoi lapsensa päiväkotiin kun se on kuulema hyväksi lapselle=) Kommentoi kiukkuisena kuinka on parempi alittaa pieni päiväkotiin ettei tarvitse isompana kuljettaa puheterapiassa jne. Mutta tuon äidin puolustukseksi että on aivan teini, Jarna sentään lähemmäs keski-ikäinen.
Tuo luottokortin puute voi hyvin olal totta, ihailee usein esim. nextin vaatteita mutta ilmoittaa etttei tilaa kun nettisivut tökkivät. Minä tilaan sieltä useasti eikä ole sivut koskaan tökkineen
Rutkasti enemmän ja pahempia kirjoitusvirheitä kuin alkuperäisellä J:llä. :O
Ja kommenttilaatikossa törmäsin kyllä sellaiseen kirjoitustaidottomaan blogistiin, että oksat pois: J:llä alkaa hänenkin nimensä, nuorelta vaikuttaa, blogin nimi parasta huumoria... Tiedättekö kenestä puhun?
, korkeintaan huolimattomuusvirheitä. Mutta tuon toisen J:n teksti on aivan ala-arvoista. Hyvät sivistyksen eväät antaa "prinsessalleen", varsinaiset "aarteet".
Ja muutenkin: Jar on hyvin tiedostava henkilö, mikä on aina plussaa. Ja opiskelee ihanaan ja tärkeään ammattiin, jossa varmasti on hyvä, empaattinen ja kannustava. Tuo hänen tyylinsä (niin kirjoitus- kuin vaatetyylikin) vaan ärsyttää.
Mutta Prinsessa-J:stä taas saa samankaltaisen kuvan, kuin missi Satu Tuomistosta Anna-lehden haastattelussa:
- Satu, seuraatko uutisia?
- No, mulle riittävät Mtv3:n viihdeuutiset
- Satu, milloin viimeksi veit maitopurkit kierrätykseen?
- No täytyy kyllä tunnustaa, etten ole vienyt koskaan. Mutta vaatteeni kyllä vien kierrätykseen!
Voi jösses, mikä airhead!
[i
seuraavaksi hypätään ulkomailta tilattuihin kalliisiin kamppeisiin, jotka eivät edes näytä mitenkään erikoisilta.. ihan samanlaista kamaa näkyy lähi Halpiksessakin kun käy ruokaostoksilla. Muutenkin vaikuttaa hankalalta joka ulkoilukerralla valkata erilainen asu että voi näpsiä kuvia.
mutta välillä käyn myös lukemassa, eihän normaalijutut edes ole kiinnostavia, mutta nolot jutut jostain syystä on :)
Ei muuten ole ulkomailta tilattuja vaatteita eli ei taida olla luottokorttia, kaikki on suomalaisista kaupoista, tätä on joskus perusteltu ekologisuudella, mutta en oikein usko selitykseen.
Iso poika on perheen ainoa hyvännäköinen, mutta onkin tosi söde. Noloutta piisaa, tsekatkaa tapahtumapostaus!
onneksi ei ole minun työpaikallani hoidossa tuo prinsessa. Voin hyvin kuvitella ne purkaukset kun kaikki ei mene toivomallaan tavalla. Kommentoihan hän Jarnalle että minua ei varmaan ole kutsuttu päiväkodin äitienpäiväkahville ja vaikka olisikin en kyllä menisi=) varsinainen diiva.
puolustelee tytön hoitoon laittoa? Koska on joka tapauksessa tehnyt ekan isänpäiväkorttinsa pk:ssa, jolloin on ollut v a s t a 1v2kk korkeintaan!
Ja todellakin vaikuttaa jotenkin ihan i****ootilta. Melkein jokaisessa pk:ssahan järjestetään äitien- ja isänpäiväaamukahvit. Ja kaikki on niihin tietysti kutsuttu, joko ilmoitustaululla tai lapsen mukana tulevalla kutsulla.
Ja oliko se Jessica vai joku toinen, joka kommentoi Jarnan äitienpäiväkahveja vielä niin, että "ei siellä päiväkodissa, missä olin harjoittelussa, ainakaan ollut mitään sämpylöitä aamiaiseksi, ja aika moni lapsi jättikin sen väliin." What??
Jos vanhemmat tuo lapsensa niin aikaisin pk:hon, että lapsi syö aamiaisensa pk:ssa, eikä kotona, niin sitten se lapsi tietenkin syö sen, eikä "jätä väliin". Ja pk-aamiainenhan on useimmiten peruspuuroa, eikö.
mutta EI IKINÄ, korostan EI IKINÄ (jos perheessä asiat kunnossa) se ole 1-vuotiaan etu. Yksivuotias ei tarvitsekaan kavereita, äiti on parasta mitä tuon ikäinen tietää. Ja puheenkehitykseen tuon ikäsellä päiväkodista ei ole mitään hyötyä. Siinä metelissä ja huudossa jossa lapsi(lähes vauva ) siellä päivänsä viettää ei ole mitään hyvää. )
1-vuotias ei tarvtse toisten lasten seuraa. 2-vutias voi olla jä vähän eri juttu, ja 3-vuotias sitten jo kehityksensä kannalta tarvitsee ikäistään seuraa ja ryhmätoimintaa. Mutta 1-vuotiaan paras paikka on kotona, jos ei taloudellisista syistä ole pakko laittaa hoitoon.
Erityisesti pilkun käytössä on paljon oppimista. Toivottavasti ei tee työtä, jossa joutuu ilmaisemaan itseään kirjallisesti.
"Mä pesen pyykkiä, joka päivä." Joka-sanan edessä on tuossa blogissa aina pilkku. Samoin kun-sanan. Ja kun-sanaa blogisti käyttää myös kuin-merkityksessä: "parempi, kun..."
, kirjoitti Jes päiväkodinhaukkumiskommentissaan. Voi niitä hoitajaparkoja, jotka joutuvat p i k k u prinsessaa hoitamaan ja teiniäitinsä kohtaamaan.
muualla kuin halussa olla mukana pienen tyttärensä kasvussa ja kehityksessä niin minkä sille kukaan voi. Säälittää tämä ..essica, joka siis taitaa olla se toinen J josta tässä alunperin puhuttiin. Kelle on lusikalle annettu siltä ei voi kauhalla vaatia. Ehkä parempi päiväkodissa kuin epäkypsän äidin vaatemallina?
Ja onhan hänelle kauhalla annettu ainakin matemaattista lahjakkuutta!
titti sanoi...
Ihana aamiainen ja mahtava, että tuollaisia järjestetään. Onko ihan julkinen päiväkoti?
Mä muistelen, et ku olin tossa paikallisessa kerran harjoittelussa niin siellä ei kyllä aamiaiset koskaan ollut mitään kovin houkuttelevia ja suurin osa lapsista jättikin väliin.
"Julkinen pk"? "Houkutteleva aamiainen"?
, vaikka ei olisi taloudellista pakkoa, ja sitten valittaa päiväkodin toiminnasta. Fiksu "muija", kuten hän itseään kypsästi kutsuu.
Ja toivottavasti ei prinsessansa ole ainakaan Hgissä viemässä jonkun todella tarvitsevan paikkaa.
, tai siis Jessin puolustelut. Sanattomaksi vetää tuollainen tietämättömyys.
http://www.prinsessanaarteet.blogspot.com/2010/11/paivakotilainen-pikku…
Joo, voi nuori tyttö olla vielä vähän "tyhmä" ja tietämätön, kuten varmaan myös tekin olitte samassa iässä, ainakin siitä päätellen kuinka sivitymättömiä olette vielä aikuisella iällä.
Tyhmyys ei ole läheskään niin huono piirre ihmisessä kuin ilkeys, pahantahtoisuus ja kateus, joka suorastaan tihkuu teidän kirjoituksistanne. Oikeasti, se ei ole tervettä!
Joo, voi nuori tyttö olla vielä vähän "tyhmä" ja tietämätön, kuten varmaan myös tekin olitte samassa iässä, ainakin siitä päätellen kuinka sivitymättömiä olette vielä aikuisella iällä.
Tyhmyys ei ole läheskään niin huono piirre ihmisessä kuin ilkeys, pahantahtoisuus ja kateus, joka suorastaan tihkuu teidän kirjoituksistanne. Oikeasti, se ei ole tervettä!
t. ilkeä kommentoija, joka saa aina vettä myllyynsä tyhmyydestä
Tosin minun mielipide on että vaikka tämä toinenkin on järkky, mielipiteen teinin ajattelemattomia, kirjoitusvirheet tökeröitä jne. Niin silti se ei saa karvoja pystyyn kuten tyylisuuntaukset. Siinä ärsyttää opettavainen asenne ja homssuinen yleisilmapiiri. Lapset on sotkuisen näköisiä (vaatteet ei istu, hiukset on sotkuiset ) koti on tavaraa täynnä jne. En ikinä maailmassa haluaisi antaa itsestäni sellaista kuvaa suurelle yleisölle=)