Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!
Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.
Kommentit (1781)
AV-mammat huokaista helpotuksesta kun Nöpö saa viimein rillit!
Silti ihmettelen ihan suunnattomasti noiden blogien avoimuutta! Minä olisin 12-vuotiaana nylkenyt äitini jos hän olisi julkisesti kertonut minun rakastavan pehmoleluja...
Mietin että miltäköhän "Nöpöstä" tuntuu sitten vaikka 14v:nä kun netistä löytyy kuvia hänestä ilman paitaa ja ihottuma pahimmillaan. Ja että häntä on kutsuttu Nöpöksi. Teinin mielestä kaikki tuo on jo suunattoman noloa!!!
lasten diagnooseja viljellään muutamissa blogeissa ihan samaan malliin kuin ennenkin :(
useita postauksia päivässä ja todella tyylittömästi. Vähäinenkin yleissivistys puuttuu, tyyliin pääsiäisaamu pitkänäperjantaina=)
Vaikuttaa minun silmiin perheeltä, joka elää tavallista lähiöelämää, poikkeuksena se että lapsilla ei tosiaan tunnu olevan juuri harrastuksia. (kehuisi varmasti niilläkin=) Ja tuo opettavainen tyyli ärsyttää kun useasta postauskesta kuultaa läpi ettei oikein tiedä mistä puhuu. Brunssinkin merkitys piti lainata wikipediasta, jotta varmasti tietää olevansa brunssilla. Kyllä kai suurin osa ihmisistä tietää mikä on brunssi ilman sanan selitystä=)
Jos saan veikata niin niitä tavallisia aknsan syviä rivejä kuten perussuomalaisten äänestäjiä kuvattiin.(en siis väitä että olisivat heidän kannattajiaan, jotenkin vaan sopisi kuvaan=)
brunsseja ja persuja. Kävikö kukaan tuota tyyppiä kuuntelemassa lastenmessuille, oikee julkkis, hohhoijaa. Lapsiako silllä vain kaksi ja silti luennoi aiheesta lapset pienellä ikäerolla?
taitaa olla neljän lapsen äti, mutta lapset "kahdessa sarjassa" en kyllä minäkään pidä häntä minää asaintuntijana, kyllähän kaksi hoitaa pienilläkin ikäeroilla, pärjäähän kaksostenkin kanssa.
Minua vaan ihmetyttää tuo tyyli, ostetaan (tai ainakin postataan ) kalliista lastenvaatteista, ei niitä koskaan lasten päällä näy=) Mutta perhe ei tunnu matkustavan, harrastavan mitään jne. Ja äiti ehtii päivittää blogia parhaimmillaan kolme kertaa päivässä, eikö opiskelu ole ihan täyspäiväistä hommaa.
Rutkasti enemmän ja pahempia kirjoitusvirheitä kuin alkuperäisellä J:llä. :O
Ja kommenttilaatikossa törmäsin kyllä sellaiseen kirjoitustaidottomaan blogistiin, että oksat pois: J:llä alkaa hänenkin nimensä, nuorelta vaikuttaa, blogin nimi parasta huumoria... Tiedättekö kenestä puhun?
Kun on varaa pukea tuo milli tyttönsä noin kalliisti. On kuitenkin TOOOSI nuori, jos kuvaansa on uskominen...
Kun on varaa pukea tuo milli tyttönsä noin kalliisti. On kuitenkin TOOOSI nuori, jos kuvaansa on uskominen...
Olikohan 25v???? Ostaa var3???
Olikohan 25v???? Ostaa var3???
siis ostaa varmaan alesta!
ja voi luoja miten huonosti voi aikuinen ihminen kirjoittaa!! Eikö hän lue tekstiään läpi ollenkaan?!
[i
seuraavaksi hypätään ulkomailta tilattuihin kalliisiin kamppeisiin, jotka eivät edes näytä mitenkään erikoisilta.. ihan samanlaista kamaa näkyy lähi Halpiksessakin kun käy ruokaostoksilla. Muutenkin vaikuttaa hankalalta joka ulkoilukerralla valkata erilainen asu että voi näpsiä kuvia.
mutta välillä käyn myös lukemassa, eihän normaalijutut edes ole kiinnostavia, mutta nolot jutut jostain syystä on :)
Ei muuten ole ulkomailta tilattuja vaatteita eli ei taida olla luottokorttia, kaikki on suomalaisista kaupoista, tätä on joskus perusteltu ekologisuudella, mutta en oikein usko selitykseen.
Iso poika on perheen ainoa hyvännäköinen, mutta onkin tosi söde. Noloutta piisaa, tsekatkaa tapahtumapostaus!
sitä, että lapsi saa lasit? :(
Minusat se kertoo aina huonosta näöstä tai muista näköongelmista. Tokihan se on kiva, että ne korjataan, mutta Jar kertoilee blogissaan asiasta siihen tyyliin, kuin se olisi vähintäänkin muodokasta nyt kun Nöpsykällä on lasit...
mistä blogista tässä nyt puhutaan ?!?!?!
olevinaan viimeisen päälle, esim. tänään kevätjuhlapostaus. Ja pojalla on samoissa juhlissa dinosauruskuviolliset shortsit, ruudullinen kauluspaita ja lippis. Mikä juhlalook=)
Kun nyt tuota kuvaa katsoo, ei ikinä voisi kuvitella, että tytön vaatteet ovat varmasti tyyliin 100-150 € luokkaa (Monsoon, Kenzo). Ok, alesta varmaan, mutta silti. Hinta ei korvaa hyvää makua ja kun ei istu niin ei istu - lapsellakaan. Toi mekko on varmaan taas 3 kokoa liian iso. H&M:lla olisi saanut hyvällä maulla ja oikean kokoisilla vaatteilla 100 kertaa kivemman kokonaisuuden aikaan.
lapsi pilalle viime jouluna, mutta luettuani nuoremman J:n postaus lapsensa joululahjoista, totesin, että meillä pysyttiinkin oikein hyvin ruodussa lahjojen suhteen.
en siis viittaa tässä ketjussa mainittuihin blogeihin, mutta minusta on huvittavaakin, että äidit otsa hiessä tilaavat luottokortit vinkuen JuliKasperille ja HelmiSanterille RetroLaakson ja TingeliTangelin uutuusvaatteita ja lapset ovat suurinosa niin tavallisen näköisiä pottunokkia ohuine hiuksineen kuin olla ja saattaa :D.
Ei kai tämä kommentti liity mihinkään, mutta olen vain laittanut tämän merkille noissa lv blogeissa vieraillessani. Suloinen lapsi taas on suloinen lapsi vaikka sillä olis päällään Halpismarketin alelaarirytky vuodelta kivi ja keppi.
Jokainen voi vapaasti valita, kuinka suhtautuu elämässä eteen tuleviin asioihin, ihanan valoisa ja hyvällä tavalla positiivinen blogi, jossa arjestakin osataan löytää se kultareunus.
Täällä monista kommenteista saa vaikutelman, että positiivisuus on hukassa, kaikesta kaivellaan nurjat puolet...
lapsi pilalle viime jouluna, mutta luettuani nuoremman J:n postaus lapsensa joululahjoista, totesin, että meillä pysyttiinkin oikein hyvin ruodussa lahjojen suhteen.
No eihän siellä ollut kuin enkelinalle ja vaunut, prinsessatalo, dubloja, brioa sen seittämää sorttia, soiva korurasia, NoppaHyppy peli, Muumilotto, Muumi läppäri, Muumi nuppipalapeli, Fisher Price ankka, laiva ja kamera, pari nukketavaraa, 4 dvdtä, cd, taaperokärry, Popin hame, 3 paitaa ja sukat, Gantin 4 paitaa ja farkut, 7 pyjamaa (!!), Zaraa, Hennesii, Lindexii...
SIIS YHDELLE YKSIVUOTIAALLE PIKKULAPSELLE!!
Huhhei tätä kulutusjuhlaa :(.
Seuraan blogia päivittäin vaikka sen tyyli jotenkin suunnattomasti ärsyttääkin =) Silti ihmettelen ihan suunnattomasti noiden blogien avoimuutta! Minä olisin 12-vuotiaana nylkenyt äitini jos hän olisi julkisesti kertonut minun rakastavan pehmoleluja...