Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!

Vierailija
16.03.2011 |

Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.

Kommentit (1781)

Vierailija
401/1781 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alan uskoa, että on myös fiksuja blogeja enemmän kuin ne pari hassua jotka löysin vahingossa.

Ja mukava kuulla että joku ymmärtää tuon jutun.

Vierailija
402/1781 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taatusti tyytyväisenä kun pysyy tällä palstalla jonkinsortin julkkiksena..tajuttoman pitkä ketju,kuka tätä oikein nostelee?

Yksi hyvä pointti tänne on tullut joka olisi tärkeää jokaisen lastensa kuvia nettiin laittavan blogistin muistaa. Lapsi ei saa olla bloggaamisen kohde, sillä lapsi ei voi itse määrätä omista oikeuksistaan. Lapsen päällä olevat vaatteet voivat toki olla bloggamisen aihe mutta eikö silloin voisi vaikka sutata sen lapsen kasvot niin ettei tätä tunnistettaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1781 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai henkareita. Anteeksi nyt vaan. Mutta on hassua ettei vaatteita voisi muka muuten esitellä kuin lasten päällä..

Musta on outoa jos lapsen ja vanhemman yhteiset hetket esim.tarhapäivän lisäksi menee erilaisten poseerauskuvien ottoon. Koska kyllähän niitä täytyy ottaakin jos niitä julkaistaan jopa pari kertaa päivässä usean kuvan sarjat

Vierailija
404/1781 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelin minäkin sen aiemman turkispostauksen kohdalla, mutta tässä uudessa postissa oli sitten maininta TEKOturkiksesta. Oikea ei kyllä olisi ollut oikein linjassa muun elämäntavan kanssa.

Vierailija
405/1781 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain blogista luin, että lapsi oli jo sanonut "minua ei saa kuvata" ja kääntänyt selän kameralle. No kyse oli uhmaikäisestä, mutta eiköhän silti olisi hyvä kunnioittaa lapsen mielipidettä ja olla kuvaamatta/laittamatta kuvia nettiin.

Vierailija
406/1781 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taatusti tyytyväisenä kun pysyy tällä palstalla jonkinsortin julkkiksena..tajuttoman pitkä ketju,kuka tätä oikein nostelee? Yksi hyvä pointti tänne on tullut joka olisi tärkeää jokaisen lastensa kuvia nettiin laittavan blogistin muistaa. Lapsi ei saa olla bloggaamisen kohde, sillä lapsi ei voi itse määrätä omista oikeuksistaan. Lapsen päällä olevat vaatteet voivat toki olla bloggamisen aihe mutta eikö silloin voisi vaikka sutata sen lapsen kasvot niin ettei tätä tunnistettaisi?

Ei tässä ketjussa hänestä puhuta (no joku puhuu), vaan keskustellaan lasten kuvien käytöstä.

Vierailija
407/1781 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan eron, jos pitäisin meidän lapsista jotain julkista blogia! Hän on tosi tarkka noista kuvista ja pitkään käytiin keskustelua voinko laitta fb:n kuvia vaikka sivuni on salatut eikä minua "löydä" sieltä jos ei ole kaverilistallani

Vierailija
408/1781 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan eron, jos pitäisin meidän lapsista jotain julkista blogia! Hän on tosi tarkka noista kuvista ja pitkään käytiin keskustelua voinko laitta fb:n kuvia vaikka sivuni on salatut eikä minua "löydä" sieltä jos ei ole kaverilistallani

ei mies myöskään hyvällä katsoisi jos omaa elämääni retostelisin.

Vierailija
409/1781 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluukohan hän hopottajiin?

Vierailija
410/1781 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täällä kirjoitetun ;) taitaa blogistit aika tiukkaan vierailla täällä. Ikävää jos ei ole omia mielipiteitä, vaan pitää aina tarkastaa täältä, että mitä mieltä AV on...

Vierailija
411/1781 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toisen esillä olo on sinulta pois? Miksi se antaa aikuiselle oikeuden "antaa takkiin" jos toinen esittelee lastaan?

Vierailija
412/1781 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täällä kirjoitetun ;) taitaa blogistit aika tiukkaan vierailla täällä. Ikävää jos ei ole omia mielipiteitä, vaan pitää aina tarkastaa täältä, että mitä mieltä AV on...

Vierailija
413/1781 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen blogannut kolme vuotta aktiivisesti mutta en suunnittele elämääni blogin mukaan. Jos jotain bloggaamisen arvoista tapahtuu ex-tempore niin bloggaan siitä, mutta en vedä kameraa esiin mummon 80-vuotispäivillä tai ravintolan pöydässä. On olemassa muunlaisiakin bloggaajia kuin näitä lindexiä rappukäytävässä kolmesti päivässä.

ja olen tämän ketjun myötä löytänyt myös kivoja blogeja. Esim sellaisen, missä kerrotaan pikku säästövinkkejä ja käteviä neuvoja arkielämään. Ja sille, jota ei kiinnosta käydä mummolassa; oletko nyt ihan varma ettei sun oma arvomaailma oo heittäny häränpyllyä? Jaksat siis vääntää yöllä lapsen valvottaessa juttua jostain kamppeista ja se antaa sulle enemmän kuin se, että yrität tehdä OMILLE läheisillesi hyvän mielen? Vie niitä lapsia kauniissa vaatteissa katsomaan sitä mummoa, saata varmasti aitoa ja onnellista palautetta!

Minä olen tuo jota ei kiinnosta käydä mummolassa ja vastaukseksi sinulle: Arvomaailmani ei ehkä miellytä sinua, mutta sepä ei mua haittaa. Toiseksi, lapseni ei valvota öisin. bloggailen esim päiväuniaikaan. Ja jopa lapseni ollessa hereillä, hah. Enkä laske mummoani omiin läheisiini.

no ok, enhän mä tiedä mitä ihmettä teidän välillä on tapahtunut, mutta jos sulla on energiaa blogiin niin eikö sitä voisi oikeasti käyttää osaksi myös johonkin kivaan ja hyödylliseen toimintaan. Vinkkaa siellä blogissa vaikka ihmisiä moikkaamaan läheisiään, etteivät vallan mene välit muillakin vastaaviksi. Olen oikeasti pahoillani puolestasi. Mulle ainakin perhe (kokonaisuudessaan) on tärkeä ja yritän niidenkin kanssa olla tekemisissä joiden kanssa joskus vähän ristiriitojakin voi tulla. Toivottavasti blogisi ei ole pelkkää lastenvaatevalikoimaa :/

Blogin pito on minulle kivaa toimintaa, siksi sitä kirjoitankin. Ei minun puolesta tarvitse olla pahoillaan, minulla on hyvä, onnellinen elämä. Ja minulle myös perhe on kaikkein tärkein, ne ihmiset jotka perheeseeni lasken. Minulla ei ole minkäänlaista tarvetta olla tekemisissä ihmisten kanssa, joista en välitä. Mummostani en välitä, joten en häneen myöskään tuhlaa aikaani.

Vierailija
414/1781 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebookin jatkuvaa päivittelyä ja kuvien jakamista vastaan. Hauskojen juttujen laittamista vastaa eivät ole.

Vierailija
415/1781 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy tyhmä...

Vierailija
416/1781 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen blogannut kolme vuotta aktiivisesti mutta en suunnittele elämääni blogin mukaan. Jos jotain bloggaamisen arvoista tapahtuu ex-tempore niin bloggaan siitä, mutta en vedä kameraa esiin mummon 80-vuotispäivillä tai ravintolan pöydässä. On olemassa muunlaisiakin bloggaajia kuin näitä lindexiä rappukäytävässä kolmesti päivässä.

ja olen tämän ketjun myötä löytänyt myös kivoja blogeja. Esim sellaisen, missä kerrotaan pikku säästövinkkejä ja käteviä neuvoja arkielämään. Ja sille, jota ei kiinnosta käydä mummolassa; oletko nyt ihan varma ettei sun oma arvomaailma oo heittäny häränpyllyä? Jaksat siis vääntää yöllä lapsen valvottaessa juttua jostain kamppeista ja se antaa sulle enemmän kuin se, että yrität tehdä OMILLE läheisillesi hyvän mielen? Vie niitä lapsia kauniissa vaatteissa katsomaan sitä mummoa, saata varmasti aitoa ja onnellista palautetta!

Minä olen tuo jota ei kiinnosta käydä mummolassa ja vastaukseksi sinulle: Arvomaailmani ei ehkä miellytä sinua, mutta sepä ei mua haittaa. Toiseksi, lapseni ei valvota öisin. bloggailen esim päiväuniaikaan. Ja jopa lapseni ollessa hereillä, hah. Enkä laske mummoani omiin läheisiini.

no ok, enhän mä tiedä mitä ihmettä teidän välillä on tapahtunut, mutta jos sulla on energiaa blogiin niin eikö sitä voisi oikeasti käyttää osaksi myös johonkin kivaan ja hyödylliseen toimintaan. Vinkkaa siellä blogissa vaikka ihmisiä moikkaamaan läheisiään, etteivät vallan mene välit muillakin vastaaviksi. Olen oikeasti pahoillani puolestasi. Mulle ainakin perhe (kokonaisuudessaan) on tärkeä ja yritän niidenkin kanssa olla tekemisissä joiden kanssa joskus vähän ristiriitojakin voi tulla. Toivottavasti blogisi ei ole pelkkää lastenvaatevalikoimaa :/

Blogin pito on minulle kivaa toimintaa, siksi sitä kirjoitankin. Ei minun puolesta tarvitse olla pahoillaan, minulla on hyvä, onnellinen elämä. Ja minulle myös perhe on kaikkein tärkein, ne ihmiset jotka perheeseeni lasken. Minulla ei ole minkäänlaista tarvetta olla tekemisissä ihmisten kanssa, joista en välitä. Mummostani en välitä, joten en häneen myöskään tuhlaa aikaani.

Kyllä, olen ehkä kylmä niitä kohtaan joista en piittaa. so what?

Vierailija
417/1781 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko oma blogi asiallinen. Ja siksi sulkevat. Outoa olisi että pitäisi täältä katsoa, onko oma blogi mainittu että pitäis sulkea. Luulenpa että sellaiset joita täällä kritisoitu, eivät kiusallaankaan lopeta. Harmittaa vaan kun siitä ei muut kärsi kun ne lapset varmaan vielä..

Vierailija
418/1781 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ainakin Mari A. edelleen lukee tätä

Olen huomannut saman. Todella v-mäisiä postauksia o_O Vaikuttaa siltä, että hän hakee huomiota, jota ei tässä ketjussa saanut. Selkeästi ottanut itseensä ja nyt ironisesti postailee kuinka hänellä on "no life" jne.

Tuleeko hänelle hyvä fiilis noista? Ajatteleeko hän, että lukijoille tulee hyvä fiilis?

Vierailija
419/1781 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mulle on :)

Vierailija
420/1781 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko oma blogi asiallinen. Ja siksi sulkevat.

ne leikkii sillä sulkemisajatuksella ja odottaa blogiinsa niitä kommentteja että älä lopeta, tää on ollut niin kivaa luettavaa, tulee tosi ikävä jne... Ja sitten jatketaan taas

Ketju on lukittu.