Saatteko palkkaa aloituksien tai ketjujen kirjoittamisesta täällä?
Kommentit (10)
Ihan mukava pieni lisätienisti äippälomalaiselle.
Mun työsopimuksessa ainakin lukee, ettei saa kertoa. Eli en kerro.
Palkka vaihtelee vastausten lukumäärän perusteella. Eli tuommoiset 100 vastausta tekee n. 100 euroa. Parhaat ketjut takaa ansion seuraavalle kuulle. Kannattaa! Kokeile ihmeessä!
Keneen tai mihin otetaan yhteys, että rupeaa palkalliseksi?
En halua leveillä, mutta oon tähän mennessä tienannut JOKA aloituksesta minimissään 75 € eli aihe on osoittautunut kiinnostavaksi.
Käyn myös päivätöissä, joten lisäveroprosentilla menee tää bisnes sitten, mutta mukavasti jää käteen kuitenkin.
En halua leveillä, mutta oon tähän mennessä tienannut JOKA aloituksesta minimissään 75 € eli aihe on osoittautunut kiinnostavaksi. Käyn myös päivätöissä, joten lisäveroprosentilla menee tää bisnes sitten, mutta mukavasti jää käteen kuitenkin.
En viitsi yksilöidä summia ettei työnantaja paljastu.
No siis kirjoitat pari esimerkkialoitusta (panosta mielenkiintoisuuteen, saa olla mieluusti aika provokin mutta ei v-sanoja) ja lähetä ne vauvalehden päätoimittajalle kuvasi ja henkilötietojen kera. Kerrot, että haluat päästä palkalliseksi ketjujen aloittajaksi. Kutsuvat sitten haastatteluun jos natsaa.
nettikeskusteluihin etsittiin keskustelijoita. Kirjoittavat siis eri yritysten aiheisiin juttuihin näiden imagoa ja markkinointia tukevasti. Kuten joku sanoi siitä ei saa julkisesti huudella.
kuinka kiinnostavaksi se osoittautuu.
Vastauksesta 20-50€.
Ahkerasti kun kirjoittaa pääsee ihan hyville päiväpalkoille :)