Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään muulla siivousfriikkiä miestä? Olen paossa sitä "ylitöissä"...

Vierailija
23.09.2011 |

Mä jäin "ylitöihin" kun mulla on siivoushullu mies. Mä en jaksa mennä kotiin jynssäämään ja nysväämään, kun mua väsyttää, joten lepäilen aaveen seurassa mieluummin töissä.

Miten te muut kestätte siivoushullujanne? Joskus tahtoo vaan levätä!

Kuinka usein riitelette aiheesta? Meillä se on jokapäiväistä. Mulla on rankka duuni, eikä mua kiinnosta työpäivänjälkeen kolme leivänmurua!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan esim. Illalla lasten nukahdettua siivota ihan innoissani koko kämpän ja aamulla ensimmäiseksi ennen aamupalaa siivoan taas. Me tapeltiin miehen kanssa tästä ennen mutta sitten sovittiin että minä hoidan siivoamisen ja miehellä on omat tehtävänsä kuten lumityöt talvella ja ruohonleikkuu kesällä, lisäksi hän hieroo joka ilta minun siivouksen väsyttämiä kinttujani;)Saatan esim. Illalla lasten nukahdettua siivota ihan innoissani koko kämpän ja aamulla ensimmäiseksi ennen aamupalaa siivoan taas. Me tapeltiin miehen kanssa tästä ennen mutta sitten sovittiin että minä hoidan siivoamisen ja miehellä on omat tehtävänsä kuten lumityöt talvella ja ruohonleikkuu kesällä, lisäksi hän hieroo joka ilta minun siivouksen väsyttämiä kinttujani;)

Vierailija
2/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä en. Parasta on, kun mies on jossain työmatkoilla tai mökillä, niin saan olla rauhassa ja vapaasti, eikä tarvi koko ajan pelätä, että mistä se tällä kertaa valittaa. Tänäänkin on jossain kaverillaan illanvietossa, ihana vapaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan esim. Illalla lasten nukahdettua siivota ihan innoissani koko kämpän ja aamulla ensimmäiseksi ennen aamupalaa siivoan taas. Me tapeltiin miehen kanssa tästä ennen mutta sitten sovittiin että minä hoidan siivoamisen ja miehellä on omat tehtävänsä kuten lumityöt talvella ja ruohonleikkuu kesällä, lisäksi hän hieroo joka ilta minun siivouksen väsyttämiä kinttujani;);)

oletko kotiäiti? vai monelta oikein heräät siivoamaan??

Vierailija
4/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista ongelmaa vaan päinvastoin todella sotkuinen ja epäjärjestelmällinen mies. En itsekään ole siivousintoilija, mutta ottaa päähän, kun miehellä on aina kaikki tavarat hujan hajan ja hukassa, eikä hän siivoa kuin pyynnöstä. Että ei tämäkään mukavaa ole!

Vierailija
5/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ei tee mitään, vaan valittaa koko ajan, että muiden pitäisi tehdä... Tai jos tekee, niin tehdessään **ttuilee ja nalkuttaa taukoamatta. Että yritä tässä nyt sitten voida jotenkin hyvin henkisesti...

Saatan esim. Illalla lasten nukahdettua siivota ihan innoissani koko kämpän ja aamulla ensimmäiseksi ennen aamupalaa siivoan taas. Me tapeltiin miehen kanssa tästä ennen mutta sitten sovittiin että minä hoidan siivoamisen ja miehellä on omat tehtävänsä kuten lumityöt talvella ja ruohonleikkuu kesällä, lisäksi hän hieroo joka ilta minun siivouksen väsyttämiä kinttujani;)Saatan esim. Illalla lasten nukahdettua siivota ihan innoissani koko kämpän ja aamulla ensimmäiseksi ennen aamupalaa siivoan taas. Me tapeltiin miehen kanssa tästä ennen mutta sitten sovittiin että minä hoidan siivoamisen ja miehellä on omat tehtävänsä kuten lumityöt talvella ja ruohonleikkuu kesällä, lisäksi hän hieroo joka ilta minun siivouksen väsyttämiä kinttujani;)

Vierailija
6/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana oli vaikeampaa. Ennen lasta kävin tenteissä ja niiden jälkeen saatoin saada mahtavan päänsäryn. Mies sitten kerran suuttui, kun en jaksanut siivota. Puolustauduin sanomalla, että olen juuri ollut rankassa kokeessa ja päätä särkee mahdottomasti enkä todellakaan tässä tilanteessa rupea siivoamaan, vaan pitäisi jotenkin onnistua rentoutumaan.

Kun saimme muksun, niin hän imuroi aina lauantaiaamupäivisin ja pyyhki pölyjä yms. Otin taaperon mukaani ja pakenin läheiseen kauppakeskukseen. Viivyimme siellä siihen asti, että siivousaika oli varmasti mennyt ohi palatessamme kotiin.

En ole kovin paljon viitsinyt riidellä. Etenkin kun mies vetoaa tutkimuksiin, joiden mukaan onnellisen avioliiton salaisuus on se, että aviomies siivoaa.

Kun hän on joskus pois muutaman päivän, en pahemmin siivoile, vaan keskityn rentoutumiseen. Sitten pari tuntia ennen kuin hän tulee kotiin, vien roskat, tiskaan, käyn kaupassa ja laitan paikat kuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan