Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko valmis kuolemaan pelastaaksesi lapsesi hengen?

Vierailija
23.09.2011 |

Jos siis kyseessä olisi yhden lapsen hengen pelastaminen. Montako lasta sinulla on?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta on.

Vierailija
2/10 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kolmesta lapsestani on kuolemassa huumeisiin, mielisairauteen tms. ja minun pitäisi jättää elämäni sen vuoksi kesken, tuskin suostuisin.

Vierailija
4/10 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin valmis kuolemaan jos vain voisin saada lapsen. Siis kuolisin vaikka heti synnytykseen jos vaan saisin lapsen :(

Vierailija
5/10 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoisin että se tapahtusi niin, ettei lapseni saisi tietää asiaa. En haluaisi, että hän eläisi koko elämänsä ajatellen äidin kuolleen hänen vuokseen

Vierailija
6/10 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös nyt jokainen äiti olisi, oli kyseessä sitten ihminen tai eläin. Ihan perusbiologiaa. Minulla on kolme lasta.

Vierailija
7/10 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kolmesta lapsestani on kuolemassa huumeisiin, mielisairauteen tms. ja minun pitäisi jättää elämäni sen vuoksi kesken, tuskin suostuisin.

Sinulle eri sairaudet ovat eri viivoilla? Olisiko esim syöpä arvostetumpi syy kuolla?

Vierailija
8/10 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaksi lasta ja kolmas tulossa.

Vierailija
9/10 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisin valmis kuolemaan, jos se olisi ainut ratkaisu. Mutta jos pitäisi esim. valita minun ja lapsen isän väliltä, niin varmaan olisi parempi, että mies kuolisi lapsen puolesta, koska lapselle minun kuolemani olisi todennäköisesti suurempi shokki kuin isänsä kuolema.

Kamala kyllä puhua tällaisia asioita...

Vierailija
10/10 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän