Oletko tunnistanut koskaan av:llä kirjottelevia?
Niin siis oletko tunnistanut teksteistä (ainakin lähes varmaksi) ketään tuttuja?
Kommentit (13)
Ja yhdyn aiempaan - myös minut on tunnistettu.
Kaikkein hölmöin kommentoija on (omasta tahdostaan) lapseton pariskunta, jonka hupihupia on arvostella lapsiperheitä ja heidän ratkaisujaan.
miettinyt että mahtaakohan joku nyt "tunnistaa" minut tästä vääristyneestä tarinasta. Se olisi aika karua pistää toisen kontolle :D.
ja sukupuolia tms. tunnistamisen välttämiseksi.
Ulkosuomalaispiirit on niin pienet... :)
mutta olen kyllä toisinaan miettinyt lukiessani yksityiskohtaisia selostuksia, joissa voi olla ihan repliikkitasolla kerrottu käydyistä keskusteluista, että nyt ainakin asianosaiset pystyvät kyllä tunnistamaan itsensä.
EN usko, että muakaan on tunnsitettu.
yhden jonkun aikaa ulkomailla asuneen
Olen harrastanut "irtoseksiä" erään av-mamman kanssa. Oli aika hämmentävä fiilis, kun tajusin tämän.
En kuitenkaan uskalla kysyä onko ko. henkilö se kirjoittaja. En nimittäin halua itseänikään tunnistettavan. Jos ei vaikka kehtaakaan sitten myöntää, mutta saa tietää minunkin roikkuvan av:lla.
Ulkosuomalaispiirit on niin pienet... :)
t.usalainen
Oletan ettei minua ole tunnistettu, koska en ikinä kirjoita mitään omasta elämästäni ja jos vastaus vaatii taustatietoja, kuten iän, asuinpaikan tai vastaavan, muutan tietoja niin, ettei niitä voi yhdistää minuun.
Joskus itseni. Ainakin lähes varmasti.
Siis tajunnut, että joku vanha kirjoitus on mun kirjoittama. Joskus olen pelännyt, että minua luullaan erääksi henkilöksi, jolla on vähän samankaltainen elämäntilanne. Joskus itseni. Ainakin lähes varmasti.
Siis tajunnut, että joku vanha kirjoitus on mun kirjoittama. Joskus olen pelännyt, että minua luullaan erääksi henkilöksi, jolla on vähän samankaltainen elämäntilanne.
Ja minut on tunnistettu.