Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka syvälle näytät kassisi kassalle? Vilautatko vain vai

Vierailija
22.09.2011 |

ammotat pohjaan asti? katsooko kassa itse vai avaatko valmiiksi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuttuani jonkin viikonlopun kassalla, omasta puolestani sanon, ettei voisi vähempää kiinnostaa, mitä ihmisillä on kasseissaan. Jotkut näyttävät oma-aloiteisesti, ja silloin tulee lähinnä fiilis, että mitäs tässä nyt sanoisikaan... Koskaan en ole pyytänyt, ja ainoastaan jos näpistyksen suoraan näkisin, vaatisin (tosin silloin olisi jo vartija paikalla).

Asiakkaana en koskaan näytä, velvollisuutta ei ole, enkä viitsisikään. Minun kasseihini eivät satunnaiset ohikulkijat katseitaan luo.

Voisi toki joskus täyttää kassin jollain ihmekamalla, ja silloin juuri näytellä. Olisi myyjillä ahvihuoneessa puhumista... tai jos joku vaikka avaisi tänne aiheesta keskustelun.

Vierailija
22/27 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää meikäläisellä on jo 44v.

Sorry, kerran olen aukassut, kun oli yleisurheilun MM-skabat stadionilla. Silloin katsoivat tosi tarkkaan. Oli kyllä metallinpaljastimet ja kaikki turvasydeemit muutenkin.

Kaupassa ei koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan esitellyt minkään kassin sisältöä kassahenkilöille, heillä ei ole oikeutta niitä kasseja katsoa enkä minä varasta kaupoista.

Vierailija
24/27 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näytä ollenkaan. En vaikka pyydettäisiin, sillä ei ole pakko. Ainoastaan jos jää näpistyksestä kiinni itseteosta täytyy kassin sisältö näyttää, mikäli on kiinniotettuna. Kiinnioton perusteeksi ei riitä pelkkä epäily tai esim. Toisen asiakkaan havainto. Vartijan, myymäläetsivän tai myyjän täytyy nähdä näpistys joko livenä tai kamerasta.

Kauppaketjuissa näes vierailee säännöllisesti ns. mystery shoppereita, jotka esim. piilottavat jotain tavaraa laukkuun. Ja jos kassa ei pyydä saada vilkaista ja "läpi menee", niin se tietää aina ikävyyksiä kassalle.

Minä pakkaan autolla ollessani yleensä laatikkoon ja käsilaukkua en avaa (paitsi jos pyydettäisiin), mutta jos olen repun kanssa liikkeellä, avaan sen "selvästi" niin, että sisään voi katsoa jos haluaa.

Vierailija
25/27 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan näyttänyt enkä aio näyttääkään, jos ei erikseen pyydetä (sen jälkeen en varmasti enää ko. liikkeeseen jalallani astuisi).

t. eräs, joka ei ole koskaan varastanut eikä aio tehdä niin vastaisuudessakaan

Vierailija
26/27 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan esitellyt minkään kassin sisältöä kassahenkilöille, heillä ei ole oikeutta niitä kasseja katsoa enkä minä varasta kaupoista.

Eikä vartijatkaan saa vaatia avaamaan kassia. Voivat pyytää, mutta ei ole pakko. Poliisilla on sitten oikeus vaatia ja tutkia.

Vierailija
27/27 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut Alepan kassalla töissä, enkä ikinä kenenkään kassiin katsonut. Jotkut vanhemmat ihmiset saattoi joskus näyttää tyhjää kauppakassiaan, ennenkuin alkoi pakata tavaroita. Jos olis käsilaukun sisältöä alkanut esitellä, olisin ollut lähinnä vaivautunut. Meitä myyjiä ei myöskään ohjeistettu kenenkään laukkuja katsomaan, sellaiseen kun meillä ei ole oikeutta eikä tarvettakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme