Kolmipyöräiset rattaat on rumat
Tuntuu että ovat jotenkin typerän näköiset ja pitkät. Muita ei tunnu löytyvän kaupoista. :(
Kommentit (9)
Minäkin olen ruma, mutta koska olen käytännöllinen ja tarkoitukseen sopiva, mies pitää minua.
Ihana!!!!!
rattaista ulkonäön puolesta. Siksi aionkin hankkia tulevalle esikoiselle ihan nelipyöräiset. Kyllä sellaisiakin vielä löytää. :)
mikset osta nelipyöräisiä? niitä on emmaljungalla, briolla, hauckilla, teutonialla, abc:llä ym!
edelleenkin,kun näen kolmipyöräiset rattaat,otaksun,että niissä on joku kehari.
ja kiikkerän näköiset.ei varmaan mettätiellä mitenkää hyvät tai muualla vaikea kulkuisella paikalla.
mikset osta nelipyöräisiä? niitä on emmaljungalla, briolla, hauckilla, teutonialla, abc:llä ym!
Hauckit ovat huterat ja emmaljungat eivät sovi elämäntyyliimme, pitäisi saada kevyemmät. Sama teutonian kanssa.. ja kaikkien mitä ollaan katsottu. :(
Onko totta, että kolmipyöräiset on tehty alunperin vammaisille? Ne näyttävät minustakin siltä vaikka en ole tuota ennen kuullut.
Mitä sillä on väliä, vaikka ovat rumat.
lykkiä kuukausi- ja vuosikaupalla rumia häkkyröitä edessään.
En muutenkaan osta rumia esineitä, koska kaikesta löytyy aina myös sekä esteettinen että käytännöllinen vaihtoehto. Maailma on tarpeeksi ruma ilmankin, että ympäröin itseni rumilla tavaroilla.
3 tai jotain siihen suuntaan.
ja tarkoitukseen sopiva, mies pitää minua.