Tein raskaustestin ja ihan yhtä tietämätön olen edelleen.
Oletan etten ole raskaana ja siihen on hyvä syy eli 8kk sitten tehty sterilisaatio sektion yhteydessä.
Mut ekaa kertaa kuukautiset on peräti 2 päivää myöhässä ja mikä pisti kummastuttamaan niin mulla on ollut menkkaoireet jo kohta viikon päällä oikein voimakkaina, mutta mitään ei kuulu.
Ostin sitten ihan vaan varuiksi testin tänään (joku erittäin herkkä raskaustesti-niminen apteekista) ja tein sen heti.
Miks miks ja miks se ei voi olla joko puhdas valkoinen se testiviivan paikka tai sitten selkeä plussa?!? Kun semmonen ärsyttävä mun mielestä väritön leveä' viiva siihen piirtyi alusta pitäen ja siinä se on edelleen. Testi on tuommoinen violetti testikasetti mihin laitetaan pipetillä se pissa. Onko kokemuksia? Tekee vissiin aina tuollain ja sitten plussa olis selkeästi värillinen viiva?
Kun joskus lapsilta muistan ne Aconin testikasetit mitkä teki ihan samaa, vaiks oli nega.
Mut sanokaa nyt, että tuo on nega, eikö vaan?
Kommentit (3)
eipä tarvitse pohtia onko raskaana vai ei. Itsekkin toisen raskauden aikana tein "muutaman" erin r-testi, liuskoja kaikki. Olivat niin epämääräisiä vastauksia, ettei osannut sanoa juuta tai jaata. Ostin sitten cleatblue viikkonäyttöisen testin ja eipä tarvinnut enään arvuutella olinko raskaana vai en.
Saatko otettua testistä kuvan tänne? :)
Ap