Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ruttunutun bloggarin toinen blogi suljettu?

Vierailija
22.09.2011 |

Olen seurannut aina joskus tuota toista blogia. Itseasiassa se on ainoa blogi jota olen seurannut. Nyt en kuitenkaan pääse sitä lukemaan. Onko se suljettu vierailta nykyään, vai lopetettu kokonaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku miksi se on nykyään suojattu. Kertoiko bloggari, että haluaa pitää sen tästä lähtien vain sukulaisten ja tuttavien luettavissa tms.?

Vierailija
2/5 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luin joskus vuosi pari sitten Villa Valmanja-nimistä blogia, johon siis pääsi Ruttunutun kautta. Sinne en ole päässyt enää moneen kuukauteen. Tosi harmi, koska siellä oli mielettömän upeita nukkekoti-miniatyyri-juttuja.

Kaikki aina ihmettelee, miten KPE-bloggaajalla on niin paljon aikaa mutta minusta Ruttunutun pitäjä on vieläkin touhukkaampi. Hänellä on neljä lasta, joista yksi erityislapsi. Lisäksi ymmärsin että hän käy myös töissä.

Joka tapauksessa, aivan ihania vaatteita tekee. Varmasti olisi menekkiä jos laittaisi myyntiin suurelle yleisölle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku miksi se on nykyään suojattu. Kertoiko bloggari, että haluaa pitää sen tästä lähtien vain sukulaisten ja tuttavien luettavissa tms.?

Kiinnostaa, kehtaisiko tuota salasanaa kysyä blohin pitäjältä tms.

Vierailija
4/5 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin harmittaa kun en pääse lukemaan tuota blogia. Oli tosiaan ainoa blogi jota olen koskaan oikeasti seurannut.

Vieläkin vaivaa miksi blogi pistettiin piiloon. Eli esittikö blogaaja sille mitään syytä.

-ap

Vierailija
5/5 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen erityislapsi ei oikein sovi.