Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä oon miehelle niin vihainen!!! =(

Vierailija
21.09.2011 |

Mä en enää jaksa ja haluaisin saada jo elämän kuntoon, miks mun pitää roikkua tässä enkä saa sitä mitä haluan!

VITUTTAA!!!!!!!

Miks oon ollu niin tyhmä että kuvittelin että ihminen voi muuttua, joo kyllä, minä tässä olen vuosien aikana muuttunut, kiukkuseksi ja katkeraksi huutaja äidiksi ja vain ja ainoastaan idiootin miehen takia josta en pääse edes eroon! =(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän lukinnut sinut kotiinsa vuosiksi ja ampuu jos karkaat?

SINÄ olit tyhmä ja SINÄ kuvittelit että ihminen voi muttua. SINÄ olet muuttunut kiukkuiseksi ja katkeraksi vaikka SINÄ olisit voinut valita toisin. SINÄ pidät itseäsi idioottimiehen kanssa vaikka SINÄ haluaisit saada elämäsi kuntoon ja SINÄ roikut tässä etkä saa mitä haluat.

Kenelleköhän tässä olisi aihetta olla vihainen?

Taatusti pääset eroon. Poliisi auttaa jos on kyse jostain rikollisesta kuten häkkivankila.

Ota nyt sisko hyvä itseäsi niskasta kiinni. Jos et itse pysty siihen, pyydä tukijoukkoja. Muutat muualle lapsen/lasten kanssa ja alat tehdä töitä sen eteen että saat haluamasi.

Olet itse vastuussa omasta onnellisuudestasi. Se on sinun hommasi järjestää niin että voit nauttia elämästä. Jos ei homma toimi nykyisen miehen kanssa, älä tuhlaa enää yhtään vuotta enempää vaan aloita uudestaan - paremmalta pohjalta. Sinun ei ole mikään pakko olla kiukkuinen, katkera huutajaäiti.

Onnea tulevaisuuteen! Pidän sulle peukkuja!

Vierailija
2/3 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, mulla ei ole yksin varaa jäädä asumaan tähän taloon muttei ole miehelläkään ja kukaan ei osta tätä taloa. (Myynnissä ollut jo pitkää.)

Mies meni ja perusti yrityksen joka sitten vähän ajan päästä ei enää kannattanutkaan ja sille jäi siitä kauheet velat ja joutuu niitä sitten makselemaan vuosikausia.

Jos saan lottovoiton niin lähden heti.

MIKSI mä olen ollut niin tyhmä että tähän olen jäänyt??? Siksi kun pelkään sitä mitä muut ajattelee enkä jaksa ihmisille selittää että miksi olen lähtenyt, siksi koska olen raukka paska joka ei osaa elää omaa elämää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päätin uskaltaa, ja elämä muuttui i-ha-nak-si. Ihan yksin, minusta tuli onnellinen. Siihen päälle löysin ihanan miehen eikä mikään ole enää huonosti. No on tietysti, mutta kun kaiken suhteuttaa siihen, miten olin vuosia (!) onneton, niin kaikki muu tuntuu pieneltä. Kuolemat koskettaa kuten ennenkin, mutta nyt mulla on kumppani, joka tukee mua. Sureminenkin on helpompaa.

Jospa vaan lakkaisit ajattelemasta mitä muut ajattelevat, ja ajattelet mitä ITSE ajattelet. :)