Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan itkenyt töissä niin että muut

Vierailija
21.09.2011 |

näkevät? Tuliko heikkohermon maine? Miten muut reagoivat?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkaa väsymystä ja ahdistusta ja neuvottomuutta. Eipä sitä nähnyt moni, mutta olkapäätaputtelua sain.

Kerroin myös myöhemmin rehellisesti, etten jaksanut muuta kuin tuijottaa tietokonetta ja itkeä. Siksi olin sitten viikon saikulla ja keräsin voimia. Ongelmat eivät haihtuneet minnekään, mutta pääsin jaliolleni ja tajusin, että kyllä tämä taas tästä.

Vierailija
2/59 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai meistä jokainen vuorollaan, vuosien mittaan kuuluu työhön.

sh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain osakseni pelkkää empatiaa.

Vierailija
4/59 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä kautta työpaikan ilmapiiri parani ja esimieheni älysi oman kohtuuttomuutensa. Eräs itse kovin ahdistunut työkaveri kyllä rupesi todella tylyksi sen jälkeen, mutta tilanne on korjaantunut nyt.

Vierailija
5/59 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai meistä jokainen vuorollaan vuosien mittaan, kuuluu työhön.

Vierailija
6/59 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiaa sain minäkin.

Vierailija
7/59 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/59 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ammatissa se kuuluu työhön?

Vierailija
9/59 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiusattiin lapsena vuositolkulla kauheasti siitä, miten olenkin herkkä itkemään, joten häpeän kyyneleitäni ihan tavattomasti ja taistelen aina viimeiseen saakka, ettei itku tule muiden ihmisten ollessa läsnä, vaikka aika herkkis olenkin. Edes miehen nähden nolottaa itkeä.

No, sen yhden ainoan kerran sitten uudessa työpaikassa pomon kiukuttelu ja naljailu sai mulle tipan niin pahasti linssiin, että jouduin nopeasti pyytämään anteeksi ja poistumaan ylityöpalaverista kesken kaiken. Ja potkuthan siitä hyvästä tuli!

Vierailija
10/59 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaativassa yksikössä tunteita näyttää joskus jokainen. Melkein ainakin toivon sitä. sh= sairaanhoitaja

Vierailija
11/59 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran yhden useamman kerran potilaanani olleen hlön kuollessa ja toisen kerran kun työssä vaadittiin kohtuuttomia. Olen sittemmin vaihtanut työpaikkaa.

Vierailija
12/59 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitoskivut yltyivät niin koviksi (vk25) ja sen jälkeen jäinkin sairaslomalle äitiyslomaan asti.

Vierailija
13/59 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa voi olla, että olen itkenyt ihan jokaisessa työpaikassani. Olen _erittäin_ tunteellinen ja itken hyvin helposti, jos vaikka kuulen jotain surullista sattuneen tutulleni tms.

Olen aina saanut ymmärtäväisen vastaanoton. En silti ole tainnut montaakaan kertaa itkeä samassa työpaikassa.

Eräässä työpaikassa sain kuulla herttaisen vanhan vakioasiakkaamme saaneen sairaskohtauksen ja joutuneen teholle ja itkin ihan hillittömästi hetken, koska tuntui niin pahalta. Kaikki ymmärsivät, myös paikalla olleet asiakkaat.

Toisessa työpaikassa kaverini sai kuulla, että hänen miehensä ei parantuisi ilman leikkausta ja että mies joutuu yli vuoden kestävälle sairaslomalle ja itku tuli, kun kaveri purskahti kyyneleisiin viestin saatuaan.

Muuten olen itkenyt hieman hillitymmin (syynä v-mäiset asiakkaat) ja yleensä kyllä päässyt esim. taukohuoneeseen, ennen kun kyyneleet on tulleet. Että ei kaikista itkuista ole tarvinnut työkavereiden tai asiakkaiden "kärsiä".

Vierailija
14/59 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuutaman kerran, joskus on liittynyt työtilanteeseen ja joskus yksityiselämässä sattuneisiin asioihin. Aina olen saanut myötätuntoa eikä asiat työpaikalla ole mitenkään mutkistuneet itkun vuoksi.

Vierailija
15/59 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

potkuja?

Vierailija
16/59 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai itkemisesta voi saada potkuja?

Siitä voi, kun lähtee paikalta kun pomo haluaa vielä jatkaa mollaamista. :-/

Nimim. se potkut saanut

Vierailija
17/59 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin asiakaspalvelutiskillä. Menin pois tiskiltä itkemään (olin raskaana, tunteet pinnassa)ja sain kirjallisen varoituksen työpisteen laiminlyönnistä.

Itkin vähän lisää.

Vierailija
18/59 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin ahdistunut työtaakan alla. Työkaverit ei nähneet, mutta varmaan arvasivat. Kukaan ei puhunut mitään.

Vierailija
19/59 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murruin viimeisenä työpäivänä, takana monta viikkoa jatkunut työpaikkakiusattuna oleminen. :(

Vierailija
20/59 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ainakin kyyneleet silmissä, 7v hoitamani mummo kuoli, tänä vuonna on kyyneleet olleet aika monta kertaa silmissä.

Lh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi