Jos näet ambulanssin kiitävän ohi pillit päällä, miten reagoit?
Itsellä tulee aina kyyneleet silmiin ja lausun mielessäni rukouksen sen puolesta, ketä haetaan. Molemmat tulevat ihan luonnostaan. Onko outoa?
Kommentit (30)
Auto kuin auto. Onhan siellä oltu itse niin monta kertaa kyydissä, että koetan jättää noteeraamatta net.
Lanssia menee eestaas vähän väliä, pilleillä ja ilman. Kun muutimme kaksi ekaa viikkoa ne jaksoi kiinnostaa, mutta sitten jo kyllästyi. Jos alkaisin nyyhkiä ja rukoilla joka lanssille, en muuta juuri ehtisi tehdä.
jos olen ulkona, sisällä ollessa ei kuulu niin kovaa.
Asun paikassa josta menee päivittäin joku näistä pillit päällä ambulanssi/paloauto/poliisi
ihan joka päivä, useimmiten pillit päällä. Medihelin huomaan ja ruumisautot, mutta perusambulanssi ei enää hätkäytä. Jos kovasti kyynelehtisin tai rukoilisin en ehtisi töitä tehdäkään.
Mietin että jossain on niin kova hätä että on pitänyt kutsua apua. Kyynel tulee usein silmään kun mietin muiden tilannetta. Ehkä rukoilisin jos olisin enemmän uskonnollinen. Olen 4-kymppinen mies.
Sanoin miehelleni onkohan meillä sattunut jotain. Mies sanoi, että eri suuntahan tuo on menossa, mutta minä intin eihän sitä tiedä.
Ajan perässä, pääsee kätevästi ruuhkan ohi.
lapselleni että katso, pii-paa tulee.