Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako kaikki lapset jossain vaiheessa kihomatoja?

Vierailija
11.08.2011 |

Siis jos ovat kerhossa tai päiväkodissa tai yleensä kontaktissa muiden lasten, leikkipuistojen, tms. kanssa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun 4:llä lapsella ei ole koskaan ollut kihomatoja

Vierailija
2/12 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta helvetti yksi tuttavaperhe ne sitten meille tartutti yökyläillessään, meidän laopset silloin kolmosella ja tokalla.

No matokuureilla ja TOLKUTTOMALLA siivoamisella siitä selvittiin, mutta kyllä otti päähän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun 4:llä lapsella ei ole koskaan ollut kihomatoja

ja nuorin on jo eskarissa

Vierailija
4/12 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kohomadot jo kolmatta kertaa, eikä ole ihmekään, kun päiväkoti suhtautuu vähätellen ja naureskellen koko asiaan, eikä ryhmän muita lapsia kehoteta hoitamaan. Hygieniahan päiväkodeissa on olematon.

Minkäs teet.

Vierailija
5/12 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan lapsena, ei myöskään kellään mun sisaruksella. Mulla oli tosin täitä kerran.

Vierailija
6/12 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on 10 ja toinen 8. Olen jännityksellä odottanut, milloin niitä tulee, mutta hyvä mäihä on ollut toistaiseksi.

Vierailija
7/12 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin tuntee eikä ainakaan näe. Mutta jos pyllyssä kutinaa tuntuu tai ylipäätään jonkinlaista liikettä tms. niin matojahan siellä. Itsellä on nytkin, siivonnut olen viikko tolkulla ja aina välillä otan lääkkeittä, välillä pyrviniä ja välillä vermoxia. Nuorin oireilee myös välillä, välillä otetaan koko perhe, välillä oireilevat, ei vaan ole varaa joka toinen viikko kaikkia madottaa. Vain kerran on mato nähty - minulla. Ikinä ei myöskään kenenkään kakassa ole ollut ennen eikä jälkeen kuurien vaikka seurattu on.

Vierailija
8/12 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten osa näistä, joilla niitä ei ole koskaan ollut saattavat hyvinkin kantaa ja levittää niitä parhaillaan eteenpäin.

Vierailija
9/12 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne "perseenkaivajat" niitä saavat..niin ne tarttuvat..lapset leikkii lääkärileikkejä,vanhemmat ei huomaa ja AVOT koko perhe on kohta taudin kourissa;((

Vierailija
10/12 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään ei ole koskaan ollut kihomatoja tai täitä.

Vierailija
11/12 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oireile kihomadot millään tavalla! Kaksi kertaa olen ne sitten bongannut kun ne on lopulta tarttunut myös mulle :-/ Tosi vaikeeta tietää millon tytöllä taas on niitä...

Vierailija
12/12 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oireile kihomadot millään tavalla! Kaksi kertaa olen ne sitten bongannut kun ne on lopulta tarttunut myös mulle :-/ Tosi vaikeeta tietää millon tytöllä taas on niitä...

ei vaan voi tietää koska ei niitä näe kuin äärimmäisen hyvällä tuurilla. Siksi itsekin olen luovuttamassa kun ei niistä pääse eroon MILLÄÄN!