Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuisi jos olisit alkuvuodesta ollut ihanne painoinen

Vierailija
21.09.2011 |

ja nyt 30kg liikaa painoa?

Minulle kävi näin koska jouduin aloittamaan mielialalääkityksen. En osaa suhtautua asiaan...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu. :/ Miten muuten voit, mieliala yms?

Vierailija
2/11 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa masentaa edes läskit vaikka kyllähän tämä tilanne raastava on. Lääkettä yritettiin vaihtaa, mutta ei onnistuttu. Edessä ehkä vielä yksi lääkkeen vaihtoyritys.

Vaihtoehtoina on siis olla hullu ja normaalipainoinen tai läski ja pää normaali...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän ne lääkkeet lihota ketään 30 kg? Mä söin aikanaan masennuslääkkeitä + unilääkkeitä ja turposin vajaassa vuodessa 15 kg. Mutta söin silloin ihan mielettömästi ja epäterveellistä, ruokahalu siis yksinkertaisesti nousi taivaisiin. Lihomista ei kohdallani olisi tapahtunut jos olisin vaan ollut syömättä.

Sanon tämän siksi että harhaluulo siitä ettän ihminen lihoo mielialalääkityksellä vaikkei söisi mitään, loppuisi.

Vierailija
4/11 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä miettiä lekurin kanssa olisiko muita lääkkeitä mahdollista saada, joilla ei samanlaista vaikutusta.

Vierailija
5/11 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista vaihtoehdoista, liekö niitä on. Itse olen aina ollut tarkka ulkonäöstäni ja varsinkin treenannut ja pitänyt kropasta huolta. Kilojen myötä tullut ahdistus oli kerrassaan verrannollinen siihen pahaan oloon, kuin mikä oli ennen lääkitystä. Silloin olin sentään omankokoiseni.

Mutta en ilman lääkkeitäkään pärjää, toivottavasti löytyy sopivampi.

Vierailija
6/11 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä voit ajan kanssa lopettaa lääkityksen? vai joudutko jatkamaan sitä loppuikäsi? Olisihan tuo kurjaa, mutta kyllä mielenterveys on painoa tärkeämpi asia!

Jos pystyt joskus luopumaan lääkityksestä voit olla normaalipainoinen ja mieleltäsi terve, sehän se paras vaihtoehto olisi.

Vierailija
7/11 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän ne lääkkeet lihota ketään 30 kg? Mä söin aikanaan masennuslääkkeitä + unilääkkeitä ja turposin vajaassa vuodessa 15 kg. Mutta söin silloin ihan mielettömästi ja epäterveellistä, ruokahalu siis yksinkertaisesti nousi taivaisiin. Lihomista ei kohdallani olisi tapahtunut jos olisin vaan ollut syömättä.

Sanon tämän siksi että harhaluulo siitä ettän ihminen lihoo mielialalääkityksellä vaikkei söisi mitään, loppuisi.

Itsekuri vissiin vaikeampi pitää lääkkeillä.

Vierailija
8/11 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nostavat ruokahalua.... miten siinä sitten voi olla syömättä jos on kauhea nälkä koko ajan?

pelkään itsekin että nuo kilot alkavat masentaa ja tilanne ajautuu yhtä synkäksi kuin ennen lääkitystä. Mutta en itsekään uskalla olla ilman lääkettä. Taidan tarvita sitä loppu elämäni.

ap

Vierailija
9/11 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tommosta harhaluuloa ole että lihoisi syömättä pelkillä lääkkeillä. Mutta aika vaikea se on olla syömättä (liikaa) jos on koko ajan nälkäinen/ruuanhimoinen.

Vierailija
10/11 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mielialalääkkeet tekis kaikesta tasaista, jopa miellyttävää. Sen vähän sama kuin tässä vitsissä:

Lääkäri muisti iltapäivällä, että se aamulla käynyt mieshän valitti ripulia ja hän tuli antaneeksi potilaalle mielialalääkettä.

No, onneksi tiedostosta löytyivät miehen yhteystiedot. Lääkäri soitti hänelle, selitti mitä oli tapahtunut, pahoitteli ja kysyi miehen vointia.

- Ai siitäkös se johtuu. Minulla on ollut monta tuntia paskat housuissa, mutta ei vituta yhtään.

Vierailija
11/11 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lihoin ko. lääkkeen "ansiosta" 20 kg. Teki olonkin niin pöhnäiseksi ettei voinut juuri liikkua. Joten röhnötin sohvalla ja söin, jei!

Ja lääkkeen lopetettuani oli täysi työ laihduttaa noi kilot pois, valitettavasti. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan