Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kiloa perheesi omistaa parittomia sukkia?

Vierailija
21.09.2011 |

missä säilytät niitä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan pääasiassa kuviollisia sukkia, aina eri kuvio, joiden parit tunnistaa aika pian. Jos heitän roskiin, heitän parina, jotta se toinen vielä ehjä pari ei jää kummittelemaan. Pesukoneen päällä parittomille on muovilaatikko, jossa muutama pariton, mutta ne löytyy nopeasti, kun pyykkikori on taas tyhjä.

Vierailija
2/24 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun laitan pyykkejä narulta kaappiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kun pyykkejä laittelin, tuli vastaan pari edellisestä pyykistä parittomaksi jääneelle.

En oikein ymmärrä miten parittomia voi kertyä?

Vierailija
4/24 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kun pyykkejä laittelin, tuli vastaan pari edellisestä pyykistä parittomaksi jääneelle.

En oikein ymmärrä miten parittomia voi kertyä?

ja sitten niitä löytyy sohvien alta, sänkyjen takaa jne...

Vierailija
5/24 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on valtavan suuri muutopahvilaatikollinen parittomia sukkia.. just kävin niitä läpi ikä löytynyt yhdellekkään paria sen sijaa kasa lisää. Tuossa on jotain 10 kg.

Vierailija
6/24 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sen panos uranuurtajana sukkamuodin alalla. Sillä on kaikki somasti sekaisin, muta kyllä se katsoo että ne sopii kivasti yhteen, vaikka onkin eriparia, eri kuvioisia yms.

Vierailija
7/24 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsista tykkää käyttää pelkästään parittomia sukkia.

Onhan niille varmaan paritkin, ainakin useimmille, mutta säilytetään niitä yksittäisinä niin lapsen on helppo valita mieleisensä eriparisukat sukkalaatikosta =D

Vierailija
8/24 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesuvadissa säilytetään parittomat. ärsyttäviä kyllä nuo katoavat sukat!!

Vierailija
9/24 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneeseen laitettaessa katson sukat, ei ole kyllä juurikaan parittomia ollut. Meillä on kai opittu tuomaan molemmat sukat pyykkikoppaan.

T. neljän äiti, joista 3 urheilee.

Vierailija
10/24 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä pojilla on ärsyttävä tapa riisua ne sukat pitkin taloa ja sitten niitä löytyy sohvien alta, sänkyjen takaa jne...

Meillä tytöillä ja pojalla on tuo tapa. Vaatekaappi on ulkoistettu koko asuntoon. Onneksi vanhemmat ovat alkaneet oppia, että ainakin alushousut kulkeutuvat samantien pyykkiin. Muita vaatteita en halua päivän käytön jälkeen pyykkikasaa kasvattamaan. Ei kauhean kiva, jos joku tulee käymään ja yhtäkkiä itse huomaa jonkun hyllyn kulman alla lojumassa alushousut, joita ei ole huomannut itse kerätessä. Isommat vaatteet ei yleensä jää pikaisellakaan vilkaisulla huomaamatta, yksittäiset sukat ei niin vaivaa.

Vierailija
11/24 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kahden hengen perhe (minä äiti, ja poikani 11 vuotta). Parittomat sukat olivat vaatekaapissa sukkalaatikkojen takana. Lajittelin niitä silloin tällöin ja muutami pareja löytyikin. Mutta kun sitten muutimme, heitin pois 30 litran roskapussillisen parittomia sukkia ihan täyteen sullottuna!! En voi kerta kaikkiaan ymmärtää missä niiden sukkien parit olivat!!

Vierailija
12/24 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritti aikoinaan tuoda meille kassillisen parittomia sukkia kun meillä varmaan olisi niile käyttöä. Meinattiin kyllä että niitä on omastakin ihan tarpeeksi .

Vierailija
13/24 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietääksen vain 1 ainoa pariton sukka. Se kuuluu taaperolle. Juuri äsken taas laittaessani sukkia hänen laatikkoonsa, se pariton sukka suorastaan huusi minulle! Olen kyllä päättänyt, että sen sukan pari kaivetaan vaikka Tutankhamonin pyramidista! Se ei ole voinut kadota mihinkään tämän talon seinien ulkopuolelle. Pitänee tutkia taas mekanisminojatuolien viimeiset syöveritkin.

Sukka on ollut kadoksissa jo kuukausia. Ärsytää.

Vierailija
14/24 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne ne sukat katoaa??? Oikeasti. Meillä on yksi korillinen parittomia sukkia, en ole punninnut, heh... Mystinen homma.

Joko pesukone nielee ne, pyykkikaappi nielee tai koira nielee. Tai sitten ne muuttaa energistä olomuotoaan :)

Eikä auta vaikka ostaisi aina järkyttävän kuviollisia sukkia tai sateenkaaren värisiä. Ehei. Yhtä lailla ne kirkuvat punakuvioiset sukat (tai siis sukka) katoaa. Huoh.

Vierailija
15/24 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutettiin 3kk sitten ja kaikki parittomat läks! ei ole ikävä :D

Vierailija
16/24 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näyttää tykkäävän erityisesti toisen jalan sukista, ja lasten koot on herkkupaloja. Toisen jalan sukan se jättää syömättä, en oikein tajua miksi. Pitäis varmaan soittaa tuhoeläintorjujalle tai jotain...

Vierailija
17/24 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lempisukkia ja tiedän että parit on olemassa. aiemmin oli varmaan parin kilon verran, vähintään, kun keräsin risat/parittomat/käyttämättömät miehelle töihin trasseleiksi. just vei ison säkillisen ja lisää inusi.

Vierailija
18/24 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks iso lipastonlaatikko täynnä

Vierailija
19/24 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käytän sukkia ihan sekaisin, jopa valkoisia ja mustia sekaisin. Olen kotiäiti ja tärkeintä on saada sukat jalkaan. Lapsella sama juttu, äiti pukee ja toinen ei edes huomaa moista. Isä onkin eri juttu, mutta hän heittää parittomat samantien roskiin.

Vierailija
20/24 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen satsannut sukkanipsuihin. Jokaisella sukkaparilla on nipsunsa.