Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten terapiaan pääsee? Mitä se maksaa?

Vierailija
20.09.2011 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä aina kerrotaan että terapiaan ollaan menossa. Mitä se maksaa ja kuinka usein käytte? Yksityisestikö?

Vierailija
2/5 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhe- toiminta-, fysio- psyko-, pari-..?? Lähetteellä vai ilman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pariterapiaan. Enemmän olen kiinnostunut yksilöterapiasta.

Vierailija
4/5 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin rahalla pääsee yksityiselle. Tosin ruuhkaa voi olla, mutta voi vaan soitella ja kysyä onko aikoja.

Julkisella en tiedä paljon maksaa ja onko vaikea päästä. varmaan eka askel on puhua lääkärille tai mennä mielenterveystoimistoon, mistä neuvotaan eteen päin. Itse opiskelijana menin YTHS:n (eli opiskelijoiden terveydenhuoltopalvelu) psykologin juttusille. Siellä kävin muutaman kuukauden ja hän kirjoitti mulle kelaa varten paperin, millä sain kolmeksi vuodeksi tukea kuntuottavaan psykoterapiaan. Sain listan oman paikkakuntani yksityisistä terapeuteista ja soitin. Soitin varmaan 15 ennen kun löysin sellaisen, jolla oli vapaita aikoja. 90 euroa/45 minsaa makso, tosin siitä sai n. 60 takasin kelasta. Kyllä kannatti joka sentti. Tuo kuntoutustuki oli mulle aika iso, koska olin alle 26-vuotias kun aloitin. Onkohan tuosta takaisin saatavasta 60 eurosta 20-25 euroa sitä kelan sairaanhoitokorvausta, minkä saa joka tapauksessa.

Vierailija
5/5 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan todella monipuolisen menneisyyden ja minulle on aiemmin ehdotettukin terapiaa mutta nyt tarvitsisi hakeutua lääkäriin uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan