voisko joku viisas suvaitsevainen selittää mulle,
miksi suomeen pitäisi ottaa kielitaidotona, kouluttamatonta ääriainesta? mitä ihmettä se tuo suomelle? tummentaa katukuvaa? ei ne ainakaan työpaikkoja juurikaan tummenna.'
selittäkää tyhmälle, olkaa niin kiltit.
Kommentit (52)
Mutta turha tämmöisiä on yrittää noille persuille selittää. Ne on heti seuraavana päivänä jankkaamassa samaa, sama levy vaan pyörii päivästä toiseen.
keskutella haluamastaan asiasta. kuka sinä olet sanomaan, kuka mistäkin saa puhua. mä suosittelisin teille kaikille muuttoa maahan, missä mamuilusta on jo tullut ongelma ja valtaväestö pelkää. se ei oo kivaa, uskokaa pois.
kun nyt kuitenkin enemmistö palstailijoista näyttää olevan suopeita maahanmuuttajia kohtaan, ihmettelen vastauksien vähyyttä. vastakysymyksiä kyllä esitetään, ei yhtään vastausta.
miksiköhän?
löytyä ihan ap:n kaltaisista ihmisistä? Mitä vaihtoehtoja esimerkiksi niillä rautatieasemalla pyörivillä nuorilla on, kun ap aatetoverineen tekee kaikkensa, ettei minkäänlaista integraatiota tapahdu? Ongelmista on hyvä puhua, mutta ratkaisuksi ei kelpaa se, että heivataan maahanmuuttajat hiiteen ja viedään rautaa rajalle.
Ja kohta joku persu kirjoittaa että en ole saanut yhtäkään vastausta.
keskutella haluamastaan asiasta. kuka sinä olet sanomaan, kuka mistäkin saa puhua. mä suosittelisin teille kaikille muuttoa maahan, missä mamuilusta on jo tullut ongelma ja valtaväestö pelkää. se ei oo kivaa, uskokaa pois.
Oletko ikinä edes käynyt Suomen ulkopuolella?
mikähän työvoimapula se helsingin rautatieasemalla on, se kun on mustanaan...
Eniten siellä oli kyllä vr:n vittuuntuneita ihmisiä vai ovatko hekin sinusta "työttömiä lusmuja"?
viisaampi sukupolvi. Aikuisia on vaikea sopeuttaa, mutta heidän lapsissa on meidänkin tulevaisuus. Lapset voidaan pelastaa paremalle elämälle, sodan keskellä se on mahdottomuus. Suomella on sama velvollisuus kuin muillakin mailla. Miksi meidän tulisi luikkia kuin koirat veräjästä?
Maahanmuuttajia tarvitaan tekemään ne työt mitkä ei tavallisille kansalaisille kelpaa ja mitä persut ei osaa tehdä. Esim siivous tms.
löytyä ihan ap:n kaltaisista ihmisistä? Mitä vaihtoehtoja esimerkiksi niillä rautatieasemalla pyörivillä nuorilla on, kun ap aatetoverineen tekee kaikkensa, ettei minkäänlaista integraatiota tapahdu? Ongelmista on hyvä puhua, mutta ratkaisuksi ei kelpaa se, että heivataan maahanmuuttajat hiiteen ja viedään rautaa rajalle.
Syytä saattaa löytyä myös yltiösuvaitsevista ihmisitä. Jolloin he laittava maahanmuuttajat etusijalle. Ei taida oikein kantaväestöstä olla reilua touhua?
persuja kohtaan ja olkaa ihan hiljaa.
Maahanmuuttajia tarvitaan tekemään ne työt mitkä ei tavallisille kansalaisille kelpaa ja mitä persut ei osaa tehdä. Esim siivous tms.
arvon kaupunkilaisille kelpaa ;)
Nyt ollaan kuin perseelle ammutut karhut kun rahaa halutaan antaa muille:)
17 jokaisella on oikeus mielipiteesee ja keskutella haluamastaan asiasta. kuka sinä olet sanomaan, kuka mistäkin saa puhua. mä suosittelisin teille kaikille muuttoa maahan, missä mamuilusta on jo tullut ongelma ja valtaväestö pelkää. se ei oo kivaa, uskokaa pois.
vaan että sä käyttäydyt nyt keskustellessasi vähän samalla tavalla kuin se tyyppi, joka päätti että huonekalu jolla istutaan, on nimeltään pöytä ja vehje, jolla keittoa lapioidaan suuhun on nimeltään haarukka - ja vittuuntui sitten joka kerran kun hänet ohjattiin tavallisen pöydän ääreen tai hänelle annettiin piikikäs haarukka, kun hän sellaisia pyysi. Sä siis puhut jostain ihan muusta, kuin mitä sanoja käytät. Sotket pakolaiset ja maahanmuuttajat ja hyödyt ja velvoitteet iloisesti keskenään, eikä sun jutusta suoraan sanottuna voi mitään tolkkua tullakaan, ennen kuin vähän selvität edes itsellesi, mistä oikein puhut.
Ps missä muuten on tämmöinen tilanne, että "maahanmuutajailusta" on tullut ongelma ja valtaväestö pelkää? Mä oon meinaan asunut useissa Euroopan maissa (Englanti, Saksa, Ranska, Ruotsi, samoin USA) enkä oo tommoiseen vielä törmännyt.
arvon kaupunkilaisille kelpaa ;)
maailman maissa vuositolkulla, on sulta jäänyt huomaamatta aika moni euroopan maa. mä en tarkoita mitään parin vuoden edustusrouvailua, vaan ihan oikeata elämää ja veronmaksua.
vihaviestinne persuja kohtaan ja olkaa ihan hiljaa.
Te ette ole vielä kokeneet mitään vihaa persuraukat. Odottakaahan kun teitä aletaan laittaa ojennukseen oikein isän kädestä. Persupelkurit ja rasistireppanat.
Tämä sille kirjoittajalle, joka pyysi tarkastelemaan persuista kirjoitettuja vihaviestejä.
viestin numero 17.