Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä asiasta olet lapsesi kohdalla aivan eri mieltä kuin äitisi?

Vierailija
20.09.2011 |

Iskeekö kipinää, kun yritätte puhua asiasta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä kun saa virikkeitä ja hyvää laadukasta hoitoa.. hänen mielestään..ikää lapsella 1v5kk.

Emme pysty riitelemättä puhumaan asiasta.

Vierailija
2/6 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä kun saa virikkeitä ja hyvää laadukasta hoitoa.. hänen mielestään..ikää lapsella 1v5kk. Emme pysty riitelemättä puhumaan asiasta.

sanot vaan äidille, että ahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kai niin, kun näkee kolmesti vuodessa vieraskoreaa pikku-proffaa. Minä ja päiväkoti nähdään ihan jotain muuta...

Vierailija
4/6 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistään, mutta anopin kanssa ollaan eri linjoilla monessa asiassa (on samalla eri linjoilla oman poikansa kanssa, koska meillä on samat periaatteet ja asioista muutenkin puhutaan).

Äitini ei onneksi puutu mihinkään, hänellä on useammasta lapsesta enemmän kokemusta ja ymmärrystä kuin anopilla sen ainokaisensa kasvattamisesta.

Vierailija
5/6 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen tuhkakuppinsa rännin alla sateessa ulosteen tahraamaa vessaharjaa käyttäen. Näin hän käski lastani tekemään, kun kävimme siellä. En ole samaa mieltä.

Vierailija
6/6 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun lapsilla on karkkipäivä enkä muutenkaan jaksa saada jokaisesta syödystä namusesta kohtausta. Enkä hyperventiloi, jos päivän jokaista safkaa ei ole aikataulutettu kohdalleen, tai jos en oo miettinyt jokaisen pöperön ravintoarvoja...

Mulla ei ole ollut karkkipäivää eikä karkkia. Kaikki ruoka oli aina TERVEELLISTÄ. Yök.