miehen sisko ei tee lapsia,lapsemme serkuttomia :(
Mitä mieltä? Lainattu toiselta foorumilta:
"Puhutaanpa vakavasta asiasta, jossa ei ole kyse siitä kuinka monta lasta ME viitsimme tehdä, vaan siitä, että lapsemme tulevat olemaan täysin, totaalisen, sataprosenttisen SERKUTTOMIA.
Tilanne se, että olen itse perheen ainokainen (äiti ei saanut synnyttää minun jälkeeni enää). Miehellä on yksi sisko, joka on vannonut ettei tee "koskaan" lapsia. Hän on nyt 29 ja yhä "samaa mieltä".
En tiedä miten ottaa puheeksi tämä asia, koska tilannehan on se, ettei meidän kolmella (ehkä useammallakin jatkossa) lapsella tule olemaan elämässään YHTÄ AINUTTA serkkua, jos tuo nainen pitää päänsä :(
Mielipiteitä? Ehdotuksia?"
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=4333177&t=4333177
Tuolla asialle vaan naureskellaan :(
Kommentit (43)
Noin on helppo ajatella jos on yksin, mieli vielä muuttuu kunhan puoliso löytyy.
Voi apua!
Tää on niin vähäjärkistä ajattelua, "mieli muuttuu kun löytyy se oikea mies", "vanhana sitten kaduttaa", blaa blaablaa.
Lisää kliseitä vielä, kiitos.
Lisää kliseitä vielä, kiitos.
Vanhainkodissa ei sitten kukaan käy katsomassa.
Siis mitäh? Minunko pitäisi vääntää kakara jota en halua ja vain siksi että jonkun muun kakara ei saisi "traumoja" siitä että hänellä ei ole serkkua? Eipä ole älyttömämpää kuultu aikoihin!
Ja huom, olen täti jos veljeni saa lapsia riippumatta siitä hankinko jälkikasvua itse.