Petetty
Sain miehen kiinni pettämisestä, ja haluan silti jatkaa hänen kanssaan (meillä on yhteisiä lapsia), ja mieskin haluaa, mutta ongelma on että hän tekee töitä yhdessä tämän naisen kanssa, ja luulen että hänellä on tunteita naista kohtaan vielä. Mitä voin tehdä tässä tilanteessa?
Kommentit (20)
Melkoinen loukkaushan tuo on.
Millä tavoin luottamusta voi lähteä taas rakentamaan? Tuntuu, että pohjamudissa rämmitään.
Eli et voi muuta kuin luottaa mieheen, mikä todennäköisesti ei onnistu, sillä juurihan hän on luottamuksen pettänyt.
Itse, käskisin miehen kyllä vaihtamaan työpaikkaa, en kestäisi ajatella, mitä töissä tapahtuisi.
Mutta toivottavasti sinun ei ihan niin radikaalia "uhkausta" tarvitse suorittaa.
satuttaa aina.
Mutta oliko miehelläsi ns. romanttinen suhde tähän naiseen, vaiko pelkkä seksisuhde? Sillä ei ehkä kaikille ole merkitystä, mutta esim. itselleni olisi.
Tämä tuli mieleen, kun luin tuota toista ketjua:
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1473723/tassa_minun_…
jatkunut puoli vuotta. Ja omien sanojensa mukaan he olivat parhaita kavereita, eli siitä se lähti. Tiedän, että pitää luottaa mutta se vaan on niin vaikeaa.
Se oli ehtona, että edes harkitsen jatkamista yhdessä. Sen jälkeen jatketaan keskusteluja.
jatkunut puoli vuotta. Ja omien sanojensa mukaan he olivat parhaita kavereita, eli siitä se lähti. Tiedän, että pitää luottaa mutta se vaan on niin vaikeaa.
Puoli vuotta on mielestäni melko pitkä aika olla "salasuhteessa" ja vieläpä parhaan kaverinsa kanssa.
Lyön vaikka vetoa, että miehelläsi on pakko olla tunteita sitä naista kohtaan vielä. Jäikö kiinni, vai tunnustiko itse? Sillä on myös merkitystä.
En pidä mahdollisena, että heidän suhteensa olisi kokonaan täysin päättynyt ja että he olisivat itsekään varmoja, ettei koskaa ikinä enää mitään tapahdu heidän välillään, varsikaan jos samassa työpaikassa jatkavat. Ellei nainen ole aloittanut uutta oikeaa suhdetta. Jos edelleen sinkku, niin en luottas kumpaankaan.
Eli siis jäi kiinni pettämisestä, ei edes itse kertonut. Harkitse tarkkaan, haluatko oikeasti jatkaa ihmisen kanssa, joka on noinkin pitkään pystynyt valehtelemaan sinulle.
Ja ajattelepa asiaa näin, jos et olisi saanut tietää, uskotko että miehesi olisi lopettanut itse suhteen? Tai tullut sinulle tunnustamaan? Tuskinpa. Todennäköisesti suhde jatkuisi edelleen.
Nyt hän ei ole suhteessa, koska ei enää voi, muutoin olisi. Mutta kun aikaa on kulunut ja pöly laskeutunut, mistään et voi tietää, josko heidän juttunsa jatkuisikin.
Nro 7
Tiesitkö, että miehelläsi on tällainen paras kaveri? Puolen vuoden suhde kuulostaa pitkältä ajalta. Onko avioliittonne mielestäsi pelastamisen arvoinen? Uskotko, että miehesi on vilpittömästi pahoillaan ja haluaa jäädä liittonne?
kyllä sillä miehellä taatusti on vielä tunteita naista kohtaan, ei ne nyt napista painamalla sammu varsinkin kun mies ei itse tunnustanut suhdetta vaan jäi kiinni. Hänen varmasti tekisi edelleen mieli sekstailla naisen kanssa mutta yrittää hillitä itsensä, eri juttu miten onnistuu ja saatko mahdollista uutta suhdetta toista kertaa selville.
Oliko teidän suhde kerrasta poikki vai kipuiliko mies miten pitkään suhteessa? Itsellä vähän samanlainen tilanne päällä, ja mietiskelen mitä tehdä.
Minä olisin jatkanut, mutta asetin ehdoksi sen, että miehen tulee valita jompi kumpi. Hän sanoi, että kyse on ystävästä, eikä hän luovu ystävästä. Keskustelimme ja väänsimme asiaa kuutisen viikkoa suhteen paljastumisen jälkeen. Tämän jälkeen siis asetin ehdon, että joko minä tai hän. Koska se suhde, jota sinä ruokit, se leimuaa.
Oliko heillä siis ns. rakkaussuhde vai pelkkä ystävyyssuhde?
Koska mies kielsi kaiken viimeiseen asti. Minulle suhde näkyi emotionaalisena etääntymisenä ja kritiikkinä. Hän vain "karkasi" alta pois ja kritisoi minua kaikesta, ihan kaikesta.
Ystävyytenä se siis alkoi, sitten he sitä ruokkivat ruokkimisen jälkeen. Ehkä se muuttui ihan lopussa vasta seksisuhteeksi.
Kyllä heidän suhteensa oli täysin minulta pois.
12
Onko siis miehesi edelleen parisuhteessa tämän ystävän kanssa? Anteeksi, kun kaivelen varmasti kipeää asiaa, mutta tämäkin auttaa minua omalta osaltani.
Onko siis miehesi edelleen parisuhteessa tämän ystävän kanssa? Anteeksi, kun kaivelen varmasti kipeää asiaa, mutta tämäkin auttaa minua omalta osaltani.
Kyllä on. Se on varsinainen härdelli. Hän toi naisen lapsineen kuvioihin mukaan ihan pari viikkoa sen jälkeen, kun minä muutin pois. Sitten neljä päivää sen jälkeen kun avioero tuli voimaan, hän imoitti, että nainen muuttaa sisään.
Kornia tämä on sen takia, että mies koko ajan puhui siitä, että lapsille ei saa kertoa eron johtuneen kolmannesta osapuolesta...
Meillä on lapset vuoroviikkosysteemillä (siis niin meidän lapset kuin naisenkin lapset - lapset ovat osin lomittain) ja he valittavat jatkuvasti, etteivät tykkää naisesta ja tämän lapsista.
Mutta mitä minä kuulen heistä lapsiltani ja yhteisiltä ystäviltä, niin suuresti ihmettelen heidän toimiaan.
ja mies lupasi vaimolleen että suhde on ohi.
Jatkuu kuitenkin nyt taas ihan pienen tauon jälkeen, vaimon selän takana tietenkin :(
jos mies pettää omien lastensa äitiä niin tuskin arvostaa tätä jatkossakaan niin paljon et pysyisi uskollisena. Pettävä mies pettää myös lapsensa ja on julma kun kiusaa näin perhettään!
Ja kyllä lasten kuuluu saada tietää totuus asioista! Lapset ei ole tyhmiä ne arvailee mikä on huonompi vaihtoehto. Kertomistapa täytyy olla ´´turvallinen´´ ja äidin pitää vakuuttaa rakkauttaan ja sitä ettei ikinä jätä lapsiaan!
ne miehen tunteet tuosta noin vain sammu vain siksi että hän on jäänyt suhteesta kiinni (eikä siis tunnustanut sitä itse). Itse haluaisin, että mies vaihtaa työpaikkaa eikä flirttaile siellä pitkin päivää ihastuksen kohteensa kanssa.
Jos luotat siihen, että miehesi on valmis panostamaan avioliittonne, luota. Vaikeaa se on, mutta onko sinulla muita vaihtoehtoja? Kuinka pitkään tuo suhde oli jatkunut? Keskustelua, keskustelua, keskustelua.