miksei kauppakeskuksissa ole imetyskoppeja?
Kommentit (12)
Kauppakeskukset ovat bisnestä ja parhaillaan savustavat paljon pieniä yksityisiä putiikkeja pois paremmin maksavien ketjuliikkeiden alta.
lastenhoitohuoneet. On mikrot, pöytä ja tuoli, vessa erikseen.
on wc/hoitohuone, jossa on pari leveää tuolia (ilmeisesti helpottamaan imettämistä). Toki löytyy myös pari pyttyä. Harvinaisen siisti ja viihtyisä paikka (seinät ovat ns. mosaiikkia jne.).
Eikä sitä onneksi voi varata vain itselleen, koska sinne pääsy maksaa 50 senttiä.
onhan monissa kaupoissa sovituskoppi, arvaas vaan monessako minäkin olen imettäny hätätilanteessa
on tilavat lastenhoitohuoneet, joissa myös tuoleja. Eli ei tarvitse sitä vessaa varata.
Helsingin keskustasta voin mainita ainakin: Stockmannin, Sokoksen ja Kampin kauppakeskuksen.
Lisäksi löytyy Itäkeskuksesta Stockmannilta loistava lastenhoitohuone penkkeineen, jossa voi imettää ja lisäksi löytyy erikseen lastenhoitohuoneita ympäri ostoskeskusta.
Jumbossa suosin myös Stockmannia. Siellä toki ne penkit siinä vessa-aulassa, mutta hyvin siinäkin imettää, kun laittaa vaikka harson näkösuojaksi.
Tuossa nyt muutamia.
on tilavat lastenhoitohuoneet, joissa myös tuoleja. Eli ei tarvitse sitä vessaa varata. Helsingin keskustasta voin mainita ainakin: Stockmannin, Sokoksen ja Kampin kauppakeskuksen. Lisäksi löytyy Itäkeskuksesta Stockmannilta loistava lastenhoitohuone penkkeineen, jossa voi imettää ja lisäksi löytyy erikseen lastenhoitohuoneita ympäri ostoskeskusta. Jumbossa suosin myös Stockmannia. Siellä toki ne penkit siinä vessa-aulassa, mutta hyvin siinäkin imettää, kun laittaa vaikka harson näkösuojaksi. Tuossa nyt muutamia.
ja kaikki me imettävät äidithän asummme toki Helsingissä =O
tavarataloista..
Mutta uskon esim. muillakin Stockmanneilla olevan hyvän lastenhoitohuoneen.
Kertokaa te toki oman paikkakuntanne parhaimmistosta.
lisäksi voi miettiä, että tila on kallista eikä niitä imettäjiä nyt NIIN paljon ole, etteikö he voisi syöttää vauvaansa kahvilassa, lastenhoitohuoneessa tai jollain penkillä.
Mieti nyt, vauva on täysimetyksellä 6 kk( ja suurin osa suomalaisvauvoista ei lähellekään tätä) ja kun muut ruoat kuvioissa, ei kauppareissulla edes välttämättä tarvitse imetystä.
Sellossa on ainakin ennen ollut ihan hyvä lastenhoitohuone.
Sen vuokran tietenkin maksaa kauppakeskuksen omistaja.
Mä muuten olen kanssa imettänyt ihan sovituskopeissa.
Sellossa on ainakin ennen ollut ihan hyvä lastenhoitohuone.
Sen vuokran tietenkin maksaa kauppakeskuksen omistaja.
Mä muuten olen kanssa imettänyt ihan sovituskopeissa.
En väitä, että tarvitsisi näin tehdä, mutta usein tekevät.
erikseen lastenhoitohuone ja imetyshuone
lastenhoitohuone on yleensä vssa. Aina niissä ei edes ole tavallista tuolia, pöntön päälläkö on tarkoitus imettää? Ja pantata sitä vessaa muilta tarvitsijoilta. Itsekin kannatan imetys"kopin" tai nurkkauksen rakentamista kaikkiin yleisiin ja julkisiin tiloihin. Esim Ikeoissa on hienosti järjestetty tämä.