Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten koulutaksista

Vierailija
20.09.2011 |

V...u että aamulla v.....i taksikuski, ensin myöhässä 15 minuuttia, ei sanonut huomenia mulle eikä lapselle eikä mitään muutakaan.

Luulisi tuossa työssä olevan enemmän asiakaspalveluhenkinen!

Onko kaikki taksikuskit samanlaisia vai meille vain sattunut tällainen alypää? Se että lapseni on erityislapsi, ei tarkoita sitä, ettei hänelle tarvitse puhua.

Koulutaksia kun ei voi valita: (. Itse kyllä veisin jos pystyisin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niissä on eroja, välillä on hymysyin lasta vastassa ja tulee oikeiasti pahoittelut, että on myöhässä yms.

Usein ovat valittanneet, että eivät itse suunnittele reittejä ja ne on tehty niin tiukiksi, että sen takia ovat myöhässä.

Mä olen reklamoinut koululle jokaisen yli 15min myöhästymisen, jotta myös koulussa olisivat tietoisia asiasta ja sitä kautta ilmoittavat myös taxiyhtiölle.

Meidän erityislapsi matkustaa taxilla 10km matkan ja iltapäiväisin tämä matka kestää puolesta tunnista puoleentoista tuntiin. On aika pitkä pitkä aika vilkkaalle ekaluokkalaiselle

Vierailija
2/7 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli taksikuski 1½ h yöhässä kovilla pakkasilla, lapsi ekalla ja odotti uskollisesti tienposkessa kun sanottu, että ei saa lähteä mihinkään. Lapsi ihan jäässä. Ei mennyt sitten kouluun ja nootti lähti.

Olen huomannut, että noi koulutaksit ajaa törkeetä ylinopeutta usein!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös erityslapsia.

Olihan stressaava työ. Ei ikinä enää. Ei siis niiden lasten takia vaan siksi, että joskus edellinen kyyti jostain syystä venyi ja olisi jo pitänyt olla lapsia hakemassa. tai päätin etten aja yhtään kyytiä ennen tätä lapsikyytiä, niin autoilija soittaa, et kerkeet tehä yhen keikan. Et nyt sinne ja sinne. Sitten ajat kaupungissa lämä pohjassa, et kerkeet.

Ja jos kävi niin, että usempi lapsi oli samalle aamulle myöhässä, niin viimeselle sitten kertautui ja tulin tietysti reilusti myöhässä.

Voisin sanoa, ettei ollut kertaakaan minun oma vika, että olin myöhässä.

Vierailija
4/7 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun änkeät seuraavissa kunnallisvaaleissa ehdokkaaksi ja koulu/sivistyslautakunnan jäseneksi.

Niin pääset valitsemaan koulutaksia, jotka valitaan tarjouskilpailun perusteella.

Kilpailutuskriteereinä pitää ehdottomasti huomioida hinnan lisäksi myös LAATU. Siinä se ongelma yleensä on, että ihan mikä tahansa kelpaa, kunhan hinta on halpa.

Kilpailutuksessa voidaan vaatia tiettyä laatutasoa, esim. lyhyttä ajoreittiä, täsmällisiä aikatauluja, kohteliasta käytöstä, siistiä autoa ym.

Vain mielikuvitus, laki ja moraali on rajana.

Vierailija
5/7 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti on pitkät ajoajat meilläkin, joka aamu reilu tunti taksissa ja lapsi ihan puhki illalla. Ap

Vierailija
6/7 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät kyllä ymmärrä yhtään tätäkään alaa. Isäni on taksikuski ja varmasti on aina ollut todtella tarkka siitä, että ehtisi paikalle ajoissa.

Mutta ei tuolla liikenteessä oikeasti koskaan tiedä milloin olet jossain katutöiden keskellä ja mitä vaan voi tapahtua...

15 minuuttiakin menee helposti, kun joku kyyti on venähtänyt 5min tai olet jouti unut viemään 3. kerrokseen asti kotiin jotain rollaattorimummoa.

Vierailija
7/7 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikenne kun on arvaamaton ja paljon kyyditettäviä. Enemmän suututtaa taksikuskin käytös.

Itsekin asiakaspalvelutyössä ja aina on oltava hymy huulilla vaikka kuinka on huono päivä tai vitutus korkealla.Kyseinen taksi on vielä maineeltaan ns. hyvä taksi ja ajaja ollut itse omistaja.

Ei kovin kummoista kuvaa anna moisella käytöksellä.

Mun mielestä kyseiseen työhön kuuluu asiallinen ja kohtelias käytös, olipa asiakas vanhus, erityislapsi tai ihan tavallinen tallaaja.

Nyt tuli se kuva, että helvetin levottomat kakarat, autoon siitä. Ihan koiramaista käytöstä.

Katselen muutaman kerran ja sitten täytynee alkaa valittaa asiasta, ellei tilanne ala muuttua.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän