Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kokemusta cupcaken haalarien koosta?
19.09.2011 |
Ajattelin tilata cupcaken haalarit 2,5 v. tytölleni ensi talven haalariksi. En ole ennen käyttänyt kyseistä merkkiä. Osaako joku sanoa, miten kokomerkinnät pitävät paikkansa?
Tyttöni on aika normaalin kokoinen, ehkä hieman pitkähkö.
Kiitos paljon avusta, jos kokemusta ja vertaamista löytyy :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minä tilasin 4 kk ikäiselle 65 cm pitkälle koon 68. Ensin meinasin ostaa 74 cm, mutta oli tosi iso. Verrattuna esim Molon haalariin on Cupcakessa pajon pidempi niska-haara mitta. (Mikä sopii hyvin meidä pitkäselkäiselle vauvalle). Ainakin 68 cm vauvahaalari on siis iso selkämitaltaan. Molo KIdsiltä olisin ottanut 74, mutta Cupcakelta 68.