HYI YÖK ja oksetus!!! Lapsen lukujärjestys kaksi vuotta sitten
oli tulostettu Auerin sivustolta!
Pari vuotta sitten kun poika oli nelosella toi kotiin open valmiiksi tulostaman ja täyttämän hämähäkinseitti lukujärjestyksen.
Tänään etsin netistä tulostettavia lukkareita ja eteen ilmestyi se sama lukkari. Sen on suunnitellutkin rouva Auer itse..
HYI HELVETTI!!! Ollaanko siis tietämättämme tuettu tämän henkilön toimia?
Onko se saanut niistä rahaa? Ihan miten vaan, mutta en halua että sen naisen puolikkaan aivosolunkaan kehittelemiä juttuja on meidän kotona..Ja vielä lapsen lukujärjestys, joka huomioidaan joka päivä aamuin illoin..
Oksettaa ja yököttää.
Olisiko liioiteltua laittaa koululle viestiä, että ainakin lähitulevaisuudessa välttäisivät materiaalin tulostamista näiltä sivuilta. Uskon että on muitakin vanhempia jotka näitä tuotoksia haluavat boikotoida.
Kommentit (15)
Ei kait kukaan noin heikkohermoinen voi olla???
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
jos vaikka Iltalehti julkaisi haastattelusi : "Lapseni on pedo-Auerin uhri!" tai "Äiti järkyttyi: Näin pedofiili tunkeutui perheeseemme!"
jos vaikka Iltalehti julkaisi haastattelusi : "Lapseni on pedo-Auerin uhri!" tai "Äiti järkyttyi: Näin pedofiili tunkeutui perheeseemme!"
:'D joo! Pääset samaan sarjaan "ei ihmisen biologiaa viidesluokkalaiselleni koulussa" ja "myyrä-kirjassa oli epäsiveyksiä ja muuta kamalaa" -äitien kanssa :D
Minä olen hengittänyt varmasti osittain samoja happimolekyylejä kuin Anneli Auer, joten olen potentiaalinen pedofiili, ellei oikeus toisin päätä. :)
Ja vastaavasti kysyn: Haluaako joku lapsensa tuovan koulusta kotiin Breivikin tuotoksia?
Hyvinkin voi verrata näitä, ja en tule ottamaan kotiini koululta vastaan MITÄÄN mikä on tuotettu epäillyillä lapsenraiskaajilla tai lapsentappajilla.
Jos ottaisin niin minähän tukisin lapsineni tätä toimintaa, myös koulu opettajinaan olisi tukijoina.
Ei mitenkään sovi omaan moraalikäsitykseeni..
t. ap
Breivikin tekstejä on joku voinut lukea, ilman sen kummempaa, ennenkuin mitään oli tehty... ei se tee kenestäkään yhtään mitään, eikä tuo lukkarikaan ole sinua ja lastasi saastuttanut...
Ja vastaavasti kysyn: Haluaako joku lapsensa tuovan koulusta kotiin Breivikin tuotoksia?
Breivikillä ei tainnut olla perhesivustoa netissä.
suunnitellut vaikka jonkun pehmolelun niin en kyllä osaisi oksenelela tuosta.
Hyvinkin voi verrata näitä, ja en tule ottamaan kotiini koululta vastaan MITÄÄN mikä on tuotettu epäillyillä lapsenraiskaajilla tai lapsentappajilla.
Jos ottaisin niin minähän tukisin lapsineni tätä toimintaa, myös koulu opettajinaan olisi tukijoina.Ei mitenkään sovi omaan moraalikäsitykseeni..
t. ap
hommata ja käyttää rikoksesta epäillyn tuotteita?
Ja lapsityön tuotteita? Orjatyöntuotteita? Eläimillä testattuja tuotteita?
Jokaiseen tuotteeseen pitää merkitä sen tuotteen alkuperä, jotta kuluttajalla olisi valinnanmahdollisuus.
Miksei tuotteen alkuperää merkitä koulun jakamiin materiaaleihin?
Edelleenkään en halua(aikaisemmin) murhasta ja nykyään lapsenraiskauksesta epäillyn kehittelemiä tuotteita kotiini, en sitten millään..
Olenko siis ihan oikeasti väärässä ja friikki?? WTF??
juuri tulostanut yhden kakun ohjeen, joka oli oikein hieno.
Ei kai se nyt mitään haittaa, vaikka onkin rikoksesta epäillyn sivulta. Apua, pitäisikö haitata?
hommata ja käyttää rikoksesta epäillyn tuotteita?
koska rikoksia on monenlaisia eikä tuote siitä huonone, vaikka sen suunnittelija tai tekijä joutuisi myöhemmin elämässään epäillyksi rikoksesta. Kyllä voin kuunnella huoletta Sid Viciousia, vaikka hän todennäköisesti tappoi nancyn. Ei häiritse minua vähääkään. Tosi Sidin sooloalbumi ei kaksinen ole.
Rumbassa oli jokin aika sitten juttu siitä yhdestä norjalaishörhöstä, joka on taas julkaissut uutta musiikkia vankilasta vapauduttuaan. Hän kärsi tuomionsa murhasta. Ei ole minun mielimusiikkiani sellainen örinämetalli, mutta jos olisi, tieto murhatuomiosta ei vaikuttaisi mitenkään siihen, laittaisinko CD:n soimaan.
Eläimillä testattuja tuotteita?
Ilman muuta. Lääkkeitä nyt ainakin, jos olisi tarve käyttää lääkkeitä.
Edelleenkään en halua(aikaisemmin) murhasta ja nykyään lapsenraiskauksesta epäillyn kehittelemiä tuotteita kotiini, en sitten millään..
Kannattaa olla varovainen, ettei jossain ravintolassa ole kokkia, grillikioskilla myyjää eikä pizzeriassa pizzanpaistajaa, joka on joskus kärsinyt vankilatuomion.
Olenko siis ihan oikeasti väärässä ja friikki?? WTF??
Yliherkältä kuulostaa.
En minäkään ostaisi eläimillä testattuja tai lapsityövoimalla tuotettuja juttuja. En myöskään murhaaja-pedofiili-Auerin tuotteita. Vaikka tämä lukujärjestys onkin suhteellisen pieni juttu niin valistaisin opettajaa.
ARVAA MITÄ MÄ TEIN????????????
TEIN PARI KERTAA RUOKAA ANNUMAMMAN OHJEILLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SE TAIS OLLA VUONNA 2007 ENKÄ TIENNYT ETTÄ SE ON JOKU MURHAAJA JA PEDOFIILI!!!!!!!!!
KUMPA VOISIN OKSENTAA NE RUOAT MUTTA KUN SIITÄ ON JO NELJÄ VUOTTA NIIN EN ONNISTU ENÄÄ!!!!!!!!!!!!
ÄLLÖTTÄÄ!!!!!!!!!!!
Mutta vastauksena yhteen kysymykseesi, kyllä Auer on saanut rahaa siitä lukujärjestyksestä välillisesti. Lukkari on ollut ilmaiseksi printattavana kuten on edelleenkin, mutta sivustollaan olevien mainosten avulla hän on ansainnut rahaa.