Lue keskustelun säännöt.
Onks kaikki RKP:läiset nyt Turussa heiluttamassa Ruotsin lippuja
19.09.2011 |
kun emämaan edustaja tulee armollisesti katsomaan itämaan alamaisiaan?
Kommentit (4)
ja haluaisin ehdottomasti vaihtaa pakkoruotsin pakolliseen valinnaiseen vieraaseen kieleen, mutta silti olisin lähtenyt lasten kanssa katsomaan kruununprinsessaparia jos ei olis aamulla satanut. Ovat vaan niin symppiksiä! Liikutun edelleen kun muistelen heidän häitään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Että te jaksatte, aikuiset ihmiset
Niin just, aikuiset ihmiset leikkii prinsessaleikkejä!
vitun turhaa porukkaa jotkut kuninkaalliset...
Ihmisinä heitä vastaan ei ole mitään, mutta instituutiona kyllä.
Nauran teille jotka siellä lippujanne heilutatte.
että hän ei halua ottaa kantaa Suomen (järjettömään) kielipolitiikkaan.