Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikeaselkoinen mies.

Vierailija
19.09.2011 |

Mulla on iso ongelma tuosta miehestä. Ollaan oltu yhdessä 7 vuotta ja mä en pääse hänen pään sisään. Meillä on kaksi lasta, seksiä on mutta muuta ei sitten olekkaan, mies ei koske muhun muuta kun rakastellessa, jos haluan häntä pussata tai halata niin häntä suorastaan puistattaa.

Toinen mitä ihmettelen on nukkumaan meno, yleesä hän menee ennen minua nukkumaan mutta nyt viime aikoina olen mennyt aijemmin nukkumaan niin miehelle tulee kiire kun huomaa että alan valmistella nukkumaan menoa että hän olisi ensin nukkumassa.

esimerkiksi hän katsoo telkkaria ja mä kysyn että sammutanko tietokoneen menen nukkumaan hän äkkiä sanoo että joo, mä jätän tän telkkarin sulle auki että voit vielä kattoa.En osaa selittää tilannetta mutta en oikein tajua miksi hän ei halua mennä mun kanssa samaan aikaan nukkumaan, se kai siinä on ongelmaa.

Ja arvatkaa vaan niin kyllä olen yrittänyt kysyä asiaa suoraa häneltä mutta en saa vastausta.

Enää en saa vastausta edes siihen kun kysyn rakastaako mua ja kun yritän jatkaa keskustelua että miten mun nyt tääkin pitäis ymmärtää niin ei vaan ota kantaa.

Eroa olen ehdottanut mutta ei siihenkään ota kantaa, hymähtää vaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla