Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päänahka puuduksissa - menisittekö lääkariin?

Vierailija
19.09.2011 |

Mulla on toinen puoli päälakea (vasen, mikäli sillä on välia) puuduksissa jo kolmatta päivää; suurimman osan ajasta vaan tunnoton, mutta aina välillä tulee sellasia "kihelmöintejä" siihen myös, vähän niinkuin muurahaiset juoksisi. On joskus ennenkin ollut, mutta silloin vaan hetkellisesti jos olen nukkunut huonossa asennossa tms. Nyt ei näytä loppuvan ollenkaan. Varmaankin hermo jumissa tms. Muutenkin mulla puutuu kädet jopa olkapäästä asti tunnottomiksi usein öisin, mutta yleensä lähtee pois asentoa vaihtamalla. Onko aihetta mennä lääkäriin tai mitä tällaiselle oikein voi tehdä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuota vaivaa aika ajoin ja tiedän sen johtuvan niskajumista. Käy hierojalla.

Vierailija
2/5 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ajoittain samaa. Hierojalle ei pidä missään nimessä mennä, ennen kuin vaiva on tutkittu. Kokeile harrastaa liikuntaa eli pois koneelta istumasta. Jos vaiva äityy oikein pahaksi, sitten lekurille.

Minulla auttaa ihan säännölliset juoksulenkit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla löysäsi vasta kun lääkäri pisti siihen kortisonia

Vierailija
4/5 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

apukeinona toimii yleensä ihan lyhytkin kävelylenkki, tai sitten vähintään venyttelevä niska-hartiaseudun jumppaus.

Jos noista ei tuntuisi olevan mitään apua, ja hartiat eivät tuntuisi mitenkään jumiutuneilta, niin ehkä tiedustelisin lääkäriltä jatkotoimenpiteitä.

Vierailija
5/5 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ajoittain samaa. Hierojalle ei pidä missään nimessä mennä, ennen kuin vaiva on tutkittu. Kokeile harrastaa liikuntaa eli pois koneelta istumasta. Jos vaiva äityy oikein pahaksi, sitten lekurille.

Minulla auttaa ihan säännölliset juoksulenkit.