Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 1-2x vuodessa pari päivää kerrallaan pois töistä huvin vuoksi.

Vierailija
19.09.2011 |

Koska oikeasti en ole sairaana juurikaan koskaan!

Töissä on näitä, jotka ovat ihan jatkuvasti vähän väliä pois. Milloin on flunssaa, milloin pääkipua ja sitä sun tätä.

Suoraan sanoen vituttaa, koska minä en ole lähes ikinä pois ja olen siis aina siellä tekemässä muidenkin työt, samaa palkkaa silti saamme.

Niimpä olen nykyisin ottanut tavaksi kerran tai pari vuodessa olla sen pari päivää pois, koska ei vain kiinnosta aina raataa muiden ylimääräisiä hommia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain kumman syystä mulla on todella hyvä vastustuskyky, enkä juuri koskaan ole kipeänä.

Olen kanssa pari kertaa vuodessa huvikseen poissa.

Vierailija
2/4 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mulla on 4 lasta, joten heidän takiaan poissaoloja tulee 100% varmasti ja vähän liikaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkitsee niitä, joilla ei ole sairauspoissaoloja. Tosin sitten kääntöpuolena jotkut tulisivat sairainakin töihin, jotta eivät menettäisi palkkiota.

Vierailija
4/4 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka AINA kun joku loma lähestyy, vaikka talviloma, menee hyvissä ajoin edellisellä viikolla valittamaan työterveyslääkärille jotain paikkaa että saa pidennettyä lomaansa monella päivällä. Juuri näin kävi esim. tänään, tämän ihmisen yksi lomaviikko olisi ensi viikolla niin eikös tänään aamulla ollut selkä kipeä, tuli reippaasti kävellen töihin mutta yhtäkkiä alkoikin hiipiä hitaasti ja eikun vaan lääkärille ja loppuviikko saikkua... Tätä tapahtuu JOKA KERRAN ennen lomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan