Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä.. Olen 17vuotias ja odotan toista lasta.

Vierailija
19.09.2011 |

Tyttäreni on kohta vuoden ikäinen ja nyt odotan toista. Lapset ovat samalle miehelle ja olemme seurustelleet 3vuotta. Asumme yhdessä ja kaikki on hyvin. Olemme onnellisia ja kumpikaan raskaus ei ollur vahinko. :)

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on 13-vuotias.

Onnea kuitenkin sinulle!

Vierailija
42/48 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin sain esikoiseni 16-vuotiaana, nyt odotan toista ja ikää on 18-vuotta. Tilanteeni poikkeaa vain sillä, että olen yksin ilman miestä. Mutta parempi näin! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoruus jää elämättä ja se kostautuu kyllä.

Onneksi et ole minun lapseni.

Vierailija
44/48 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ap (tuon ikäisenä) puhui paikasta eikä työstä tai työpaikasta. Opiskelijat elävät yleensä opintotuella/opintolainalla, nekin joilla ei ole lapsia. Ja koska ap:llä mies joka elättää, niin mikäs ihme tässä nyt on?

Vierailija
45/48 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ajattelen, että luojan kiitos et ole mun tytär"

Taidat olla perus suomalainen kateellinen ämmä

Vierailija
46/48 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olitpa tajunnut vielä odottaa ja nauttia nuoruudestasi.

Kuka teidät elättää?

On se niin vaikeaa tajuta että kaikille "nuoruudesta nauttiminen" ei merkitse kännissä kotiin örveltämistä, vanhempien haukkumista ja kakaramaista käyttäytymistä. Oletko miettinyt että tämä tyttö on nuori ja saattaa olla myös onnellinen? Eikö se silloin ole sitä "nuoruudesta nauttimista".

Vierailija
47/48 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsitän nuoruudesta nauttimisen lähinnä vapautena. Kukaan ei voi kieltää, etteikö lapsettomalla olisi paljon enemmän vapautta kuin sellaisella, jolla on lapsia. Tietenkään kaikki eivät sellaista vapautta edes kaipaa, mutta aika monet kyllä, minkä vuoksi tälläkin palstalla monesti hyvin nuorena lapsensa tehneet toivovat, että heidän omat lapsensa ensin nauttisivat siitä vapaudestaan ja tekisivät lapsia vasta sitten.

Vierailija
48/48 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso nelikymppisenä mitä vaivaa/kustannuksia/ laiminlyöntejä sait aikaan yhteiskunnalle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän