Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vääriä käsityksiä olet ihmisillä huomannut olevan?

Vierailija
19.09.2011 |

Minä olen huomannut, että jotkut kuvittelevat käsidesin olevan joku ihmetuote: sillä voi korvata käsien pesun (vaikka kädet olisivat näkyvästi lian peitossa) ja riittää kun sitä sipaisee käsiin ja "ylimääräisen" voi tarvittaessa vaikka kuivata vaatteisiin.

Moni myös kuvittelee, että vauvan tutti on hyvä huuhdella kuumalla vedellä.

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitellaan, että kaikki haluavat elämältään samoja asioita kuin itse. Sitten tästä voi tehdä jopa jonkun mittapuun, jolla arvioidaan yleistä menestyneisyyttä tai luuseriutta.

Sinkun oletetaan haluavan parisuhteeseen, eronneen pitäisi löytää uusi mies viikossa, lapsettoman odotetaan haluavan lapsia, vuokralla asuvan kuuluu haaveilla omistusasunnosta.

Oon huomannut että usein ihmiset luulee että kaikki haluaa samanlaisen elämän kuin itsellä on. Meidän sukulaisten ja ystävien keskuudessa odotetaan, milloin joku saa talon rakennettua. Itse asumme kerrostalossa aivan tyytyväisinä ilman aikomusta rakentaa tai muuttaa ok-taloon ikinä. Rivien välistä ja suorista kysymyksistä olemme huomanneet että porukat ihmettelevät miksi ei jo laiteta taloprojektia alulle.

Kerrostaloasuminen on monen mielestä joku surkea välivaihe.

Vierailija
42/111 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tutun tutti luuli oikeasti, että vihreät ajattelee luontoa ja ovat fiksuja. Kun kerroin tosiasioita cityvihreistä ja heidän ajamastaan äärivasmemistolaisesta politiikasta niin se jäi ihan monttu auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni kertoo ihan tosissaan, miten Facebookiin kannattaa liittyä, koska siellä on "kaikki".

Jos 5,3 milj. suomalaisestakin siellä on ainoastaan 1,7 milj., se onkin tosiaan "kaikki" :)

Jos vähennetään 5,3 miljoonasta suomalaisesta alaikäiset (oliko fb:n virallinen ikäraja 15 v.), vanhukset jotka eivät ole koskaan käyttäneet tietokonetta, vaikeasti vammaiset ihmiset (tiedän että moni vammainen käyttää paljon tietokonetta, mutta siis sellaiset jotka eivät osaa/pysty käyttämään), niin minusta tuo 1,7 miljoonaa kuulostaa oikeasti aika isolta luvulta :) Ihan eri luokkaa kuin mikään aikaisempi sosiaalinen media. No, ei mun mieskään ole fb:ssä enkä painosta liittymään mutta pakko oli kommentoida noita laskelmia.

Vierailija
44/111 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI 20+ ihmiset siis sanotaan että 20-28 vuotiaat ajattelevat vain itseään, bilettämistä, vaatteita, meikkejä jne. ja että juuri ne 20+ äidit ovat laittamassa lapsiaan joka viikonloppu hoitoon että pääsisivät baariin.

Sitten on klassikko: Lemmikki kani on jyrsijä...

Tai että akvaariot ovat helppohoitoisia ja muutenkin vaivattomia lemmikkejä/harrastuksia.

AH joo, ja että shetlanninponit ovat lempeitä. Toki niitäkin on, mutta useimmat shettikset eivät sovellu lasten ratsuiksi. =)

Vierailija
45/111 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeudet, joita ei saa alittaa.

Hyvin yleinen harhaluulo.

Vierailija
46/111 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne saadaan ihan bakteereista tai viruksista, kylmä voi toki hieman alentaa vastustuskykyä.

Vierailija
47/111 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni on sama kuin päänsärky

Iskias on sama kuin selkäkipu.

Ei tod.!!!!!!!!!!!!

Vierailija
48/111 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opaskoirat osaavat lukea karttaa.

Vierailija
49/111 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantritanssi on homojen hommaa.

Tanssiva mies (olkoot se laji mikä tahansa) on pakosti homo.

Kaikki kantrimusiikki on perseestä ja kaikki biisit on identtisiä, jos viitsisi kuunella eri kantri tyylejä, niin huomaisi, ettei asia nyt ole oikeasti noin.

YÖKUIVAKSI VOIDAAN OPETTAA! No, EI voida!

Lapsen voi opettaa päiväkuivaksi, vaikka lapsi ei ole siihen fyysisesti kypsä.

Vierailija
50/111 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne saadaan ihan bakteereista tai viruksista, kylmä voi toki hieman alentaa vastustuskykyä.

Vierailija
51/111 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa pissatulehduksen.

Vierailija
52/111 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut koirarodut olisivat muka "allergiakoiria" eli eivät aiheuta allergiaoireita.

Vierailija
53/111 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kansantanssi on sellaista mummojen humppa juttua. No ei oo.

Vierailija
54/111 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ne pitää laittaa sinne lämpimänä

Minulle taas on neuvottu, että ensin pitää odottaa ruoan jäähtyvän huoneenlämpöiseksi, koska lämmin ruoka jääkaapissa lämmittää sitä kaappia, mikä ei ole hyvä juttu siellä olevien muiden elintarvikkeiden vuoksi, ja sähkönkulutuskin kasvaa, kun jääkaappi joutuu käymään tehokkaammin, kun yrittää pitää lämpötilan oikeana.

Ruoka täytyy ensin jäähdyttää, ettei se turhaan lämmitä jääkaappia.

Jäähdyttäminen on tehtävä nopeasti, esim. vesihauteessa tai pakkasella ulkona, ei hitaasti keittiönpyödällä.

Vierailija
55/111 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni on sama kuin päänsärky Iskias on sama kuin selkäkipu. Ei tod.!!!!!!!!!!!!

Minulla on yleensä selkä kipeä kun iskias vaivaa.

Ja migreenin huomaan päänsärystä.

Vierailija
56/111 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sinkku on sinkku siksi että ei kelpuuta ketään. Huoh.

Vierailija
57/111 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin anoppi juotti salaa multa vettä vauvalleni kun olin hetken ulkona. Vauva oli parikuinen ja pelkästään tisun varassa. Sai imeä aina kun halusi! Itse en antanut vettä kuin joskus myöhemmin ja hyvin me voitiin! Ei mun maitokaan mitään voita ollut:))

Vierailija
58/111 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni on sama kuin päänsärky Iskias on sama kuin selkäkipu. Ei tod.!!!!!!!!!!!!

Minulla on yleensä selkä kipeä kun iskias vaivaa.

Ja migreenin huomaan päänsärystä.

Itse migreenistä vuosikymmeniä kärsineenä voin sanoa että kyllä toi yleistys vituttaa. Ei mua päänsärky ikinä pelkkänä päänsärkynä vaivaa. Se ei haittaa oikeastaan ollenkaan, oon nääs enemmänkin tottunu migreeniin.

Ja minä kyllä huomaan migreenini enemmänkin näkökyvyn heikkenemisestä tai melkein menetyksestä, jatkuvasta oksentelusta sekä voimattomuudesta. Päänsärky tietenkin on tuossa oiva lisä.

Päänsärkyä voi olla ihan ilman migreeniäkin, eikä se ole todellakaan vaivoista ongelmallisin.

Vierailija
59/111 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito on loppumassa / sitä ei ole tarpeeksi, jos vauva yhtäkkiä syö tiheästi.

Vierailija
60/111 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kattaa lääkärissä käymisen firman piikkiin. Joillakin firmoilla(isoilla) on sellainen työterveydenhuolto että voi mennä sinne kun on sairas ja sitten tutkitaan yrityksen piikkiin kaikki. Lakisääteinen työterveydenhuolto kattaa vain toimintasuunnitelman ja työpaikkaselvityksen yritykselle.Mitään lääkäreitä ja tutkimuksia ei yrityksen tarvitse maksaa. Se on työsuhde etu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme