Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tee kuulemma kotona mitään muuta kuin istun koneella

Vierailija
19.09.2011 |

Kaikki jää miehen harteilla ja hän siis laittaa ruoan ja kerran viikossa tiskaa.

Kaikkina muina päivinä nuo tiskit tiskaantuvat itsestään. Likapyykit hyppivät itsekseen pesukoneeseen ja puhtaina lentävät narulle kuivumaan ja siitä edelleen kaappeihin omille paikoilleen.

Lattiat imuroituu ja peseytyy itsestään kuten pöydätkin ja minä se istun vain koneella enkä tee yhtään mitään.

Lapsetkin mies hoitaa ihan yksin, vaikkei muuta tee kuin hetkittäin leikkii heidän kanssaan ja pari kertaa vaihtaa kuopuksen vaipat. Toki hän myös toisinaan syöttää kuopuksen myös ja ehkä kerran viikossa vaihtaa tältä vaatteet.

Minä se vain istun koneella ja muuta asiat, mitä mieheni ei tee hoituvat itsekseen...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö minunkin ruveta miehelleni kiukuttelemaan, ettei hän koskaan tee kotona mitään, vaan on aina kalassa ja sitten sopia ettei hän kävisi viikkoon kalastamassa?

Ei se minun koneella oleminen ole yhtään häneltä pois. Ei ainakaan sen enempää kuin hänen kalastusharrastuksensakaan minulta :)

Ei tässä ole kyse mistään muusta kuin joko siitä että mieheni toivoisi ettei hänen tarvitsisi tehdä yhtään mitään kotona, tai sitten siitä että hän halusi haastaa riitaa.

viikkoon. Ei kyse ole tiskeistä vaan siitä että et ole miehen kanssa kun se kone on niiiin tärkeä.

Vierailija
22/28 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska vaan sopii vieraita tulla niin aina on kaunista ja puhdasta. Vaimo pitää paikat kunnossa AINA. En kuitenkaan sano hänelle, että hän istuu koneella jatkuvasti vaan kehun häntä. Hän on muutenkin ihan maailman paras. Ei käytä alkoholia eikä tupakkaa vaan on siisti ihminen. Ei siis haise kaamealle tupakalle. Käy lenkillä päivittäin ja kehun häntä hänen upeasta vartalosta. On jo melkein 50 v. mutta aina kuitenkin silmissäni kaunis. Ei ole muuttunut paljonkaan siitä kun alle 30 vuotiaina tapasimme tai ei ainakaan minun mielestä.

En oikein osaa antaa neuvoja Sinulle mikä auttaisi. Meillä on avioliitto kestänyt jo 23 vuotta ja riitoja ei ole ollut. Noh, itse en ole mikään hyvä tyyppi, mutta vaimo on maailman ihanin. Ehkä se on sitten siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin poika (20v) jo kuittaillu mulle. Käy kylläkin vaan viikonloppuisin kotona.

Olen raskaana ja ollu ihan tolkuttoman huonovointinen. En ole lapsille vielä kertonu, että pikkusisarus tulossa.

Onhan ne saattanu ihmetellä, kun olen tukkasekasin iltapäivään asti ja makoilen joko sängyssä tai sohvalla.

Vierailija
24/28 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laulan tuolle ihanalle vaimolle myös usein tätä laulua:

ja vaimo tykkää.

Vierailija
25/28 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä. Tuo laulukin on hieno. Teillä on varmaan hieno avioliitto.

Vierailija
26/28 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt koneella?

Vierailija
27/28 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
28/28 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset kuvittelee,kun menee naimisiin tai avoliittoon,että voi elää miehen siivellä ja tehdä liudan lapsia. Ei sillä karvakolmion antamisella tienata leipää. Ei se mieskään jaksa,jos töiden lisäksi pitää siivota,maksaa kaikki. Koittakaa tajuta naiset,että menette töihin ja elätätte itsenne. Muutoin ero on jossain vaiheessa väistämätön. Raha ei kasva puussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan