Onko tämä teistä POIKIEN takki?
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?stor…
Vain poikien? Vai käykö tytölle.
Meidän tyttö ei tykkää pinkistä vaan sinisestä!
Kommentit (19)
Jos haluaa, osta se sille. Ja se siitä.
Näyttää siltä, että vanhemmat itse tekevät ongelman noista väreistä tai malleista.
Jos nuo ei lasta häiritse, miksi se häiritsee äitiä tai isää.
sä voisit opettaa edes omille lapsillesi, että toisten ulkonäköä ei tarvitse kommentoida ja on jokaisen oma asia, mihin pukeutuu.
Miksi pitää yhdistää tyttömäisiä asusteita?
aika vaikea yhdistää mitään tyttömäisiä asusteita tuon ruudun kanssa.
Mutta jos tyttös kestää kommentit niin siitä vaan.
Itse ehkä ostaisin sinuna yksivärisen sinisen/turkoosin takin. Esim tumma navy blue on tosi kaunis vaal.punaisten asusteiden kanssa.
Malliltaan lapset on ihan samanlaisia oli ne poikia tai tyttöjä, ja jos väri miellyttää tyttöäsi, osta takki. Sitäpaitsi tuo on niin kivan raikas väri, että ei minusta mene mitenkään poikamaiseksi muutenkaan. Unisex ;)
Ei kai meidän mielipiteellä pitäisi olla mitään väliä! Miksi kysyt sitä meiltä?
Jos haluaa, osta se sille. Ja se siitä.
Näyttää siltä, että vanhemmat itse tekevät ongelman noista väreistä tai malleista.
Jos nuo ei lasta häiritse, miksi se häiritsee äitiä tai isää.
Jos sun tyttös ap, ei halua mitään vaaleanpunaisia asusteita (enkä kyllä näe mitään syytä miksi lasta pitäisi asustaa mitenkään) niin anna nyt ihmeessä tyttösi päättää.
Ja jos hän haluaa tuon nimenomaisen takin niin osta se sille. Jännä ettei kukaan kuitenkaan mussuta tälläisiä jos se tyttö haluaa kaikkein vaaleanpunaisimman tms, takin tai haalarin.
Tai no, itse mussuttaisin. Vaaleanpunainen on oksettava väri. Ja joo, olen ostanut jos lapsi on tarpeeksi pitkään vonkunut vaikkapa t-paitaa joka on vaaleanpunainen, mutta en osta mitään vaaleaa ulkoiluvaatetta lapsille. Ihan vain siksi että esim. se vaaleanpunainen tai vaaleankeltainen tms. menee likaisen näköiseksi pelkästä ulkoilun ajattelemisesta.
Näistähän sen voi tosiaan päätellä, mistä ystävät ja kaverit ovat saaneet tiedon "tyttöjen" ja "poikien" vaatteista.
Onko tossa niinkun jotain selkeästi sukupuoleen viittaavaa? Kyseessä ei kuitenkaan ole kalsarit, joissa aukko edessä, tai sitten tissiliivit...
Sehän on tavallinen takki, joka on turkoosi.
Ja voi taivas että ottaa päähän myös nää kauppojen luokitukset, joissa tuotteet on eroteltu sukupuolen mukaan :-/
Eiks vaan voi olla takkiosasto? Alusvaatteet vois olla erikseen tytöille ja pojille, ja ehkä tsägällä jotkin juhlavaatteet, mutta miksi ulkovaatteet on luokiteltu???
Itse ehkä ostaisin sinuna yksivärisen sinisen/turkoosin takin. Esim tumma navy blue on tosi kaunis vaal.punaisten asusteiden kanssa.
vain aikuiset ajattelevat että jokin on tyttömäinen tai poikamainen. Lapset vain katsovat että joo, tossa on takki.
Siinä vaiheessa lapset alkavat kommentoida että "sulla on pojan takki" kun heidän vanhempansa ovat ensin mielipiteensä ilmaisseet.
jos lapsi itse haluaisi tän takin.
aika vaikea yhdistää mitään tyttömäisiä asusteita tuon ruudun kanssa. Mutta jos tyttös kestää kommentit niin siitä vaan. Itse ehkä ostaisin sinuna yksivärisen sinisen/turkoosin takin. Esim tumma navy blue on tosi kaunis vaal.punaisten asusteiden kanssa.
vain aikuiset ajattelevat että jokin on tyttömäinen tai poikamainen. Lapset vain katsovat että joo, tossa on takki. Siinä vaiheessa lapset alkavat kommentoida että "sulla on pojan takki" kun heidän vanhempansa ovat ensin mielipiteensä ilmaisseet.
Onko se nyt jotenkin törkeää jos sanon noin?
Vai pitääkö kaikista vaatteista puhua nimityksellä unisex?
Ootte te hassuja.
Ap kysyi, saa kai siihen mielipiteen sanoa.
Kukaan ei ole kieltänyt ostamasta sitä.
Taas täällä on näitä vauhkoajia, joiden lapset ei varmaan ole kumpaakaan sukupuolta, ja lapsesta puhutaan sanalla "lapsi",ei tyttö tai poika.
Voi jeesus sentään!
lässyn lässyn vaan edelliselle; onpa harvinaisen unisex takki! Tuohon turkoosti asusteet ja hyvin käy tytölle. Pojalle ehkä valitsisin mustia asusteita, niin tulee vähän poikamaisempi.
aika vaikea yhdistää mitään tyttömäisiä asusteita tuon ruudun kanssa. Mutta jos tyttös kestää kommentit niin siitä vaan. Itse ehkä ostaisin sinuna yksivärisen sinisen/turkoosin takin. Esim tumma navy blue on tosi kaunis vaal.punaisten asusteiden kanssa.
vain aikuiset ajattelevat että jokin on tyttömäinen tai poikamainen. Lapset vain katsovat että joo, tossa on takki. Siinä vaiheessa lapset alkavat kommentoida että "sulla on pojan takki" kun heidän vanhempansa ovat ensin mielipiteensä ilmaisseet.
Onko se nyt jotenkin törkeää jos sanon noin? Vai pitääkö kaikista vaatteista puhua nimityksellä unisex? Ootte te hassuja. Ap kysyi, saa kai siihen mielipiteen sanoa. Kukaan ei ole kieltänyt ostamasta sitä. Taas täällä on näitä vauhkoajia, joiden lapset ei varmaan ole kumpaakaan sukupuolta, ja lapsesta puhutaan sanalla "lapsi",ei tyttö tai poika. Voi jeesus sentään!
Sukupuolineutraalin elämän ja "ei käy tytölle, tää on poikien väri" -mallin väliin mahtuu aika paljon normaalia suhtautumista väreihin ja sukupuoliin. Mut on vaan niin ahdistavaa huomata, että vielä 2000-luvulla jotkut paskoo allensa, kun olikin pojalla punaiset tumput.
Meiltä ainakin löytyy vaikkapa strassein koristeltu musta pipo, joka sopis loistavasti. Tai sitten tytön musta Hello Kitty-pipo... Ja on meillä sit semmonen kukkakoristeinen turkoosi pipokin. Miksei ne sopis tuommoisen takin kanssa?
on poikien takki.
Jos sun lapses haluaa käyttää poikien takkia, niin eihän se ole mikään ongelma. Tosin muitakin värejä on kuin pinkki ja sininen.
poikien takiksi, mutta eipä kyllä ole mitään estettä, miksi tyttö ei voisi sitä pitää =) Ne ovat vain värejä.
mutta kaupoista löytyy tytöillekin sinisiä takkeja...
Mutta mitä väliä sillä on? Jos tyttö ko. takista tykkää ja sen haluaa, niin go for it!
Meillä tyttö kulkee ihan yhtä sujuvasti pinkissä kukkapuserossa kuin mustassa Spiderman-paidassakin. Eikä välitä vähääkään, vaikka joku puseroa poikien paidaksi sanoisikin.
Tuo on sininen (turkoosi?) takki. Takki kun takki. Mikä siinä nyt olis niin yksinoikeudella poikien juttu, jos tyttö itse väristä/kuosista tykkää?