Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa kumman jumppasalin valitsen???

Vierailija
19.09.2011 |

Sali 1.

+ matkaa salille on 200m.

+ siisti, uusi sali.

+ tunnit alkuillasta.

+ edullisempi.

+ sali on tilava.

-salilla ei ole peilejä, vaikea seurata että liikeet tulee tehtyä oikein.

Sali 2.

+ huippuohjaajat!!! (mm. oma suosikkiohjaajani vetää salilla yhden tunnin viikossa).

+laajempi tuntivalikoima.

+ peilit.

- matkaa on 1 km, mikä ei sekään tietysti ole pitkä.

- monet hyvät tunnit myöhempään illalla.

-kalliimpi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen käynyt pari vuotta salilla, jossa ei ole peiliä ja olen kyllä ihan supertyytyväinen kun ei tarvitse peilistä tuijottaa omaa punaista naamaa. ymmärrän miksi jotkut haluavat ne peilit, jotta voivat helposti katsoa että liikkeet tulevat oikein, mutta itse näen sen niin että oman kropan hallinta kasvaa paljon paremmin kun joutuu oikeasti miettimään että missä asennossa ne liikkeet tekee.

liikkeet oikein vaikka ne oikeasti meneekin väärin.

Vierailija
2/7 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sekin on lähellä.

Mutta jos päädyt tuohon ykkösvaihtoehtoon, laita sinne palautetta peileistä. Kun on uusi sali, ottavat varmasti mielellään kehitysehdotuksia vastaan. Itse olen käynyt muutaman vuoden salilla, joka silloin muutama vuosi sitten rakennettiin. Koko ajan sinne on tullut kaikenlaista uutta nimenomaan asiakkaiden pyynnöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siitä kyllä valittanut ja varmaan joku muukin on niin tehnyt.

ap

Vierailija
4/7 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sinne sopii mutta tilavampi se saisi olla.

ap

Vierailija
5/7 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos valikoit ykkössalin, niin tulet joka kerta tunnilla harmittelemaan peilien puutetta ja koska kakkossalilla on huippuohjaajat et tule koskaan edes antamaan ykkössalin ohjaajille mahdollisuutta, vaan ainakin mielessäsi vertaat niitä koko ajan.

Vierailija
6/7 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/7 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen käynyt pari vuotta salilla, jossa ei ole peiliä ja olen kyllä ihan supertyytyväinen kun ei tarvitse peilistä tuijottaa omaa punaista naamaa. ymmärrän miksi jotkut haluavat ne peilit, jotta voivat helposti katsoa että liikkeet tulevat oikein, mutta itse näen sen niin että oman kropan hallinta kasvaa paljon paremmin kun joutuu oikeasti miettimään että missä asennossa ne liikkeet tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme