Oletko sikaillut Huuto.netissä?
Mä olen myynyt pääasiassa hyvää tavaraa mut seuraavanlaista paskaakin:
- "ulkomailta ostettua luomu-hierontaöljyä" vaikka kuinka monta purkillista, tein niitä itse pieniin muovipulloihin sekoittamalla oliiviöljyä, rypsiöljyä ja saunatuoksu-tippoja.
- kalliin tuotemerkin suihkugeelejä ja shamppoota "uutena", vaikka purkeista oli käytetty neljännesosa, truuttasin vaan sekaan jotain Herbinan shampoota.
- lasten käytettyjä merkkivaatteita uutena, taiteilin niihin laput takaisin kiinni
-"hyväkuntoisia" merkki-kestovaippoja, vaikka ne olivat ihan kuluneita, ompelin niihin lisäläppiä vanhoista puuvillafrotee-pyyhkeistä, jota väitin eko-bambufroteeksi ja vaihdoin tarrat uusiin = täydestä meni
- "ranskasta burleskiliikkeestä ostettuja vintage-toppeja" jotka todellisuudessa olivat thaikuista n. Eurolla ostettuja puuvillatoppeja, joihin sit itse pikavauhtia ompelin jotain koristerimpsuja mummin vanhoista pitsiverhoista ja napeista, sain uskomattoman hyvät hinnat..
Muuta ei nyt tule mieleen. T. Huutislainen, yli 500 kauppakokemusta takana, ei yhtään negaa, 2 neutraalia
:)
Kommentit (12)
Ihan täyttä huijausta. Saisivat poistaa sun huutis-tunnuksen käytöstä. Sun kaltaiset pilaa huutiksen. Oot kyllä lapsellinen.
Aika paha höynäyttäjä oot... Siis jaksat nähdä niin paljon vaivaa että sekoittelet jotain ruokaöljyä purkeissa? Miten kukaan osti sellaisia muovipurkkeja, näyttivätkin varmaan tosi karseilta kuvassa, jos sul siis oli niist edes kuva... Ja positiiviset näistäkin??
Itsellä 200 positiivista eikä ole ennen AP,een viestiä tullut edes mieleen et joku vois olla noin inhottava.Sen tiedän et siellä on trokareita jotka ostaa lastenvaatteita halvalla ja myy kalliilla väittäen et ne on tyyliin helsingin stockmannilta tai brysselin lentokentältä mut et joku kehtaa vaarantaa toisen hengen noilla kemikalio lutrauksilla.Yök mikä kusipää.
Joku on voinut saada allergiakohtauksen vuoksesi.
Oletko ajatellut mitä tapahtuisi jos jäät kiinni!
Aika paha höynäyttäjä oot... Siis jaksat nähdä niin paljon vaivaa että sekoittelet jotain ruokaöljyä purkeissa? Miten kukaan osti sellaisia muovipurkkeja, näyttivätkin varmaan tosi karseilta kuvassa, jos sul siis oli niist edes kuva... Ja positiiviset näistäkin??
Ne oli hienoja ne pullot, olin tehnyt etiketit repimällä palan käsintehdystä paperiarkista ja purkin toiselle puolelle printtasin ainesluettelon. Oikeastaan ainoa valhe oli, että väitin niiden olevan 100% organic, koska ne ei olleet. Kerroin niiden olevan käsintehtyjä kuten ne olivatkin.
Itsellä 200 positiivista eikä ole ennen AP,een viestiä tullut edes mieleen et joku vois olla noin inhottava.Sen tiedän et siellä on trokareita jotka ostaa lastenvaatteita halvalla ja myy kalliilla väittäen et ne on tyyliin helsingin stockmannilta tai brysselin lentokentältä mut et joku kehtaa vaarantaa toisen hengen noilla kemikalio lutrauksilla.Yök mikä kusipää.
Siis mitä kemikalio lutrauksia? Nehän oli siis oliivi- ja rypsiöljyä, ihmiset syö niitä, ja hierontaöljyissä on paljon oliiviöljyä muutenkin! Ja ne saunatuoksut on 100% aromaattisia öljyjä, menkää tarkistaan saunastanne!!! Miten ne muka voi olla vaarallisia !? Ja jos lisää shampoota toiseen shampooseen niin mitä vaaraa, pohjimmiltaan ihan samaa ainetta! Myönnän, et oon ollut vähän törkeä mut että olisin vaarantanut terveyden, hohhoijaa ihmiset!!!!
Oletko ajatellut mitä tapahtuisi jos jäät kiinni!
Ne on myyty yli 2v sitten, ei ole enää rikosoikeudellista vastuuta :)
juuri tuollaisen "laput kiinni käytettyyn vaatteeseen" -myyjän eli ensin puolueeton taho tutki ostoksen (eräs tutkimuskeskus) ja selvitti, että tuote esim. oli pesty jne. Sitten eikun petosilmoitus ja myyjä sai muhevat sakot.
Eikös niissä jopa lue, että on ihoa ärsyttävää?
Itse olen joskus erehtynyt ostamaan huutonetistä uutena käytetyn vaatteen, oli laitettu laput takaisin. Olen kuullut että jotkut säästävät vaatteiden laput varta vasten. Uskomatonta mutta totta. Mitään kemikalio-tuotteita en osta juuri siksi, että niissä on vaara saada mitä tahansa ja ap vahvistit juuri tuon käsityksen.