Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään muuta yh:ta, jolle jää käteen kuussa vain 800€?

Vierailija
18.09.2011 |

Siis vuokran ja muiden lainojen jälkeen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sillä pärjää

Vierailija
2/9 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan, että vuokran jälkeenkin on vaikak kuinka paljon muita pakollisia kuluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin eipä siitä juuri varmaan säästetäkkään. Luulisi kyllä riittävän (riippuu toki lasten lukumäärästä).

Vierailija
4/9 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle jää 900e ENNEN vuokraa.. pitäisi kai hakea tt-tukea

Vierailija
5/9 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkasta kun vähemmän lainan, yhtiövastikkeen ja 100 euroa mulle jää 300 euroa ruokaan ja tili on tyhjä. Toi 100 euroa menee keskimäärin kuukaudessa sähkölaskuun, vakuutuksiin ja pojan jalkapallomaksuun. Poika meni kouluun mutta yhtiövastike nousi ja sähkön hinta jatkaa nousuaan, eli lopputulos on sama, palkka ei vaan ole noussut.

Lapset olivat lähes koko heinäkuun isällään, jolloin mä olin normityön lisäksi torilla töissä. En käynyt kertaakaan 4 viikkoon kaupassa, säästyi 300 euroa ja elokuussa söimme pääasiassa torilta saamiani vihanneksi, juureksia ja hedelmiä pakkasesta, ruokaan meni elokuussa rahaa alle 100 euroa, eli taas ollaan vähän plussalla.

Pitää toivoa että tulee vähäluminen talvi, jotta pääsen mahd pitkälle fillarilla töihin eikä tarvi ostaa bussilippua. Onneksi pyöräiltävää on alle 10 km, ei paljoa eroa ajassa menenkö julkisilla vai pyörällä.

Vierailija
6/9 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon.

Vierailija
7/9 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus jopa vähemmän. t. yh

Vierailija
8/9 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 e vuokran jälkeen.. sitten on tietysti muut laskut ja menot. toisaalta vaan yksi lapsi mut kyl välillä tosi tiukkaa tekee kun aikaisemmin tottu niin paljon isompiin summiin!

Vierailija
9/9 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirmunen summa,työstä tulee?montako lasta on sitte,ja menoja jos meinaat että pieni summa? Älytöntä oispa itelläänki mahdollisuus saada enemmän kuukaudeksi :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän