KULTAINEN 60-LUKU!! Lauantaita...
Huomenet kaikille!
Ankean harmaa aamu täällä, sitä vaille ettei vettä sada.. :(
Olo ihan mukava, saapas nähä tuleeko tänään taas repimisiä mahaan kun eilen piti taas touhuilla enempi ja vähempi.. ja mulla oli " herkkupäivä" , söin Mäkkärissä hampparin, ETTÄ SE MAISTUI HYVÄLLE!! Ja ihan hyvällä omallatunnolla hetkeks unohdin sokerien mittauksen.. se oli sen arvoista, nyt taas jaksaa " nipottaa" ... =)
Mitäpä triina ja helinä.. joko alkaa oikeesti jännittää.. mua ei jännitä muuta ku se kontrolli reilun viikon päästä, en usko että ennen sitä alkaa tapahtua, josko sittenkää.. täytyy pistää luonnon omat " käynnistyshormonit" peliin.. iskä rukka, voimia hänelle..
hilima rv37+6
Kommentit (23)
ens viikolla jo monta uutta vauvaa, kun pääsen seuraavan kerran kateselemaan kuulumisia. Japis, Helinä, Hilima, Ukule, Triina ja seuraavaksiko Kasperina, kylläpäs tuleekin vauvoja. Onnea teille synnytykseen.
Itse koitan raahautua mielestäni jo hirveen ison mahan kanssa
kiinan koneeseen.
Belinda: sielläpäin asustelin itsekin vielä pari vuotta sitten ja kaikki tutut on siellä, vielä ei oo täältä löytyny kavereita, mutta ehkä sitten kun on vauvan kanssa kotona. Nyt kun kerkee vaan käydä kääntymässä kotona (tuntuu siltä) ja taas töihin.
niisku 24+5
Olenkin vähän ihmetellyt, minne katosit, mutta kiva kuulla, että raskaus on edennyt varsin hyvin ja loppusuoralla olet. :)
Meidän hauva on jo hyvin sopeutunut uuteen perheenjäseneen. Välillä tietty vähän murjotuttaa, kun vauvaa huomataan liikaa, mutta noin yleensä vauva saa osakseen iloisia hännänheilutuksia ja pusuja päälaelle. :) Niin ja minulla on aika usein imetystukihenkilö vieressä sohvalla.
Mutta yritän pysyä tuolla vauvapuolella, koska tosiasiahan on, että jos ei tykätä, on parempi olla tuppamatta. Ja pianhan täältä joukkoa sinne rantautuu. Innolla käyn kyllä edelleen lukemassa myös teidän vähän enemmän alussa olevien kuulumisia. :)
Mukavaa viikonjatkoa!
-kirahvi ja tupsukorva 7 vkoa tasan-
tuonne marrasmasuihin. Olen nyt viimisen komen viikon aikana rampannut pari kertaa viikossa äitipolla. Ensin verenpaine lääkityksen takia ja jalkatarjonnana vuoksi. Sen jälkeen käännettiin ja sen jälkeen tarvi käydä käyrillä. Ja tänään tarkistettiin tarjonta, oli pysynyt rt:ssä. Verenpaine lääkitystä lisättiin ja otettiin toksemiakokeet jotka olivat raja-arvojen sisäpuolella. loppu viikosta tarvis sopia neuvolaan kontrolli aika ja jos ei mitään tapahdu ennen maanantaita niin ma aamuna enen kahdeksaa taas äitipolille ja harkitaan käynnistystä.
Olisin ollut jo valmis jäämään sisään monta kertaa ettei tarvis ravata jatkuvasti tuolla reilun kolmenkymmenen kilometrin päässä. Ja järjestellä aisioita jos ne päättääkin ottaa sisälle.( isompien vaatteet, laskut , eläin ilmoitukset ja lomittajien ohjeet navetalla yms.)
ukule rv 39+3