Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäkerttujen Pyhäinpäivä

05.11.2005 |

Huomenia kaikille. Aloitan uuden pinon, kun kerrankin pääsin koneelle : )

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselit alkuraskauden huimauksesta. No juu, mä menin ihan pyörtymään töissä, niin että hups vaan, pään löin oveen jota olin avaamassa, ja seuraavalla kerralla herään varmaankin muutaman sekunnin kuluttua. Sen pyörtymisen jälkeen tuli kylmä hiki, ja olin tietenkin aivan paniikissa! Luulin kyseessä olevan kohdunulkoisen raskauden, joka kuitenkin oireilee vasta myöhemmillä viikoilla pyörtymisenä. Ja kyllä, olin syönyt ihan normaalisti mitä aina töissä syön, eli hapanleipää eväänä. Mutta josko siinä sitten ei ollut tarpeeksi sitä energiaa, tiedä siitä.. Ja olin myös juuri ennen pyörtymistä ajatellut kaikkea ikävää, km:a ja sen sellaista..

Sen jälkeen on välillä näkynyt tähtiä kun kumartelee.

Mutta hyviä vointeja kaikille kesiksille!!!

Vierailija
22/25 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin oli jotain 4+4..

kuutar rv 7+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sitten kerrottiin meidän äidille ja isälle sekä anopille ja appiukkolle iso uutinen. Kaikki olivat todella onnellisia uutisesta. vaikka vähän jännitinkin mitä oma äiti ja isä sanoo niin ne suhtautui aivan eri tavalla kuin olin odottanut. Noin sanoen paljon positiivisemmin. Nyt on paljon helpompi olla kun on saanut kertonut kaikille. Veljelleni laitoin viestin kun hän on ulkomailla työssä. Katsotaan miten hän sen ottaa. Varmaankin todella positiivisesti.

Zatulle pidän peukut ja varpaat pystyssä,että kaikki on kunnossa. Tsemppiä!!!!

Nyt kyläilyistä väsyneenä harkitsen nukkumaan menoa. Eilen tuli sitten nukkuttua 17-21 ja tunti hereillä ja sitten 22-0800- Mutta kun olin niin väsynyt X)

Lilli81 9+6

Vierailija
24/25 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin noita juttuja tossa ja ihmettelin sitä kun jollekin oli sanottu että pahoinvointi alkaisi yleensä vasta vkon 10 jälk. HMMM?!! Itse olen nyt viikolla 8 ja ollut hieman huonoa oloa jo 6 viikosta lähtien suunnillee. Oksennellu en ole onneksi pahemmin muutaman pari kolme kertaa 2vkon sisällä. Ruokahalu on ollut vähän huonoa, jonka takia hieman palottaa että vauva ei saa kaikkea tarvitsemaansa. Että kuinka pitkään tätä jatkuu.. Mutta kun tuntuu että oksentaa heti jos syö " liikaa" tälläistä " vahvempaa" ruokaa, eli salaattia, vihanneksia ja hedelmiä ja jugurttia kyllä menis. Ja mahakipua on kyllä riittänyt vaikka muille jakaa, sekin on kumma kun yleensä alkaa iltaisin. Lääkäriin en ole viitsinyt mennä sen takia kun ei se tunnu tavallaa niin vakavalta ja sillai..

Ma olisi se ensimmäinen neuvola aika, hieman jännittää.

Mutta hyvä että pääsee asiassa " syvemmälle" ja saa uutta tietoa kaikesta.

Iltoja kaikille s@n rv. 8 + ?

Vierailija
25/25 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellurei!

Näyttää siltä, että alkuraskaudessa tyypillisintä on pahoinvointi. Mulla sitä ei ollut ekassa raskaudessa, eikä toistaiseksi tässäkään. Heikko olo tulee vasta, jos nälkä yllättää eikä ehdi ajoissa syömään. Parin tunnin välien saa olla jotain suuhunsa työntämässä ja aamuyöllä saa oikein ponnistella, että pystyy vatsan murinalta nukkumaan. Tuntuu, että kaikki maistuu! Herkut tietty erityisesti. Tavallisesti en juo limsaa juuri koskaan, mutta nyt täytyy cocista löytyä jääkaapista. Karkkia ja suklaatakin menee vähän joka päivä. Onko sitten niin, että mun alipainosessa kropassa ei oo tarpeeks energiaa vauvelille?! Syön ja lepäilen kaikki vapaa-ajat... =)

Ärsyttävin oire on se, että hengästyn pienestäkin ponnistelusta. Raskaudesta ei tiedä toistaiseksi muut kuin yksi kaveri ja mun äiti. Puhelimessa puhuminenkin hengästyttää niin, että tarkkakorvainen voisi siitä jo päätellä, mikä on meikäläisen tila! ;)

Ansu rv 7+1