Onko muita naisia, jotka saavat helposti ja joka kerta?
En kysy tätä kehuakseni, seksielämäni on ihan tavallista aviollista sellaista, ei mitään ilotulitteita ja räiskettä. Olen vain niin usein törmännyt väitteeseen, että naisten orgasmi on jotenkin vaikea saavuttaa jne. Siksi kiinnostaa, onko outoa jos nainen saa aina niin halutessaan? Pystyn jopa ajoittamaan sen, siis viivyttämään tai nopeuttamaan, miehen tahdin mukaan.
Kommentit (9)
Saatteko vai ettekö saa? En saa pelkästä yhdynnästä, mutta en tajua miksi tarvitsisikaan.
ap
En kysy tätä kehuakseni, seksielämäni on ihan tavallista aviollista sellaista, ei mitään ilotulitteita ja räiskettä. Olen vain niin usein törmännyt väitteeseen, että naisten orgasmi on jotenkin vaikea saavuttaa jne. Siksi kiinnostaa, onko outoa jos nainen saa aina niin halutessaan? Pystyn jopa ajoittamaan sen, siis viivyttämään tai nopeuttamaan, miehen tahdin mukaan.
Minulla toimii myös noin, saan nopeasti (n. 3 min) ja voin viivytellä tarvittaessa. Saan myös pelkästä yhdynnästä (supistelen ja jännitän emätintä).
Veikkaan että tämä johtuu pitkästä ja hartaasta masturboinnista nuorena, jolloin "opettelin itseäni". Seksiä miehen kanssa kokeilin vasta 20 vuotiaana.
Minä saan todella harvoin pelkästä yhdynnästä, mutta en oikein tajua miksi pitäisikään saada, koska seksi ei ole sama asia kuin yhdyntä. Sormet peliin.
ei ongelmia. Eikä meilläkään mitään superhienoa seksiä joka kerta ole ja ihan säännöllisesti harrastetaan. Välillä tietysti orgasmi on intensiivisempi ja yleensä olen sopivasti puutteessa, virkeä ja mieskin on tosi innostunut hommasta. Pahasti puutteessa saan orgasmin melkein heti ja sitä on vaikea pidätellä.
ihan sama se on millä tavalla sen saa, kunhan saa :) minä vaan tykkään eniten "pano-orkuista", mutta en sano ettäkö se olisi jotenkin "parempi" tai hienompaa.
Saan lähes aina yhdynnässä. Tulee myös todella (liian) nopeasti. Jos alan viivyttämään silloin en saa.
ei ongelmia. Eikä meilläkään mitään superhienoa seksiä joka kerta ole ja ihan säännöllisesti harrastetaan. Välillä tietysti orgasmi on intensiivisempi ja yleensä olen sopivasti puutteessa, virkeä ja mieskin on tosi innostunut hommasta. Pahasti puutteessa saan orgasmin melkein heti ja sitä on vaikea pidätellä.
Eli saan orgasmin sekä yhdynnässä että klitorista stimuloimalla. Voimakkaimman orgasmin saan siten, että molempia stimuloidaan yhtä aikaa. Useimmiten saan orgasmin jommalla kummalla tavalla ja pahasti puutteessa usein jatketaan ja sitten saan vielä toisen perään sillä toisella. Lasten jälkeen vaginaalinen orgasmi on ollut vähän haasteellisempaa saavuttaa ja edellyttää tiettyjä asentoja. Nuorempana sain ihan missä asennossa tahansa.
Jotenkin on täällä netin ihmeellisessä maailmassa tullut sellainen olo, että Oikea Nainen kipuilee seksihaluttomuuden ja orgasmikyvyttömyyden välimaastossa.
ap
helposti saadaan täälläkin. Orgasmi tulee nopeasti ja useita. Iän myötä (lähes 40v.) vaan paranee.
Minulla toimii myös noin, saan nopeasti (n. 3 min) ja voin viivytellä tarvittaessa. Saan myös pelkästä yhdynnästä (supistelen ja jännitän emätintä).
Veikkaan että tämä johtuu pitkästä ja hartaasta masturboinnista nuorena, jolloin "opettelin itseäni". Seksiä miehen kanssa kokeilin vasta 20 vuotiaana.