Kahta en vaihda:toinen on pyykin kuivausrumpu!
Mikesei me hankittu kuivausrumpua jo aikaisemmin ?
Kommentit (47)
tietysti jos sellainen ois mielestämme hyvä, kai mekin sellainen hankittaisiin? Vai onko susta kiva ajatella vaan, että meillä ei ole vara siihen :D
huomaa, että eniten kuivuria moittivat ne, joilla sitä ei ole...
mut musta on hölmöä haukkua tuotetta, mistä ei ole omakohtaisia kokemuksia.
-ohis-
minkä merkkisiä koneita teillä on ?
molemmat hyviä mun mielestä.
-ohis-
ihmiset on vaan loistavia tarkastelemaan maailmaa omista tarpeistaan ja omasta kokemuspiiristään. Mikä tahansa on helppo julistaa tarpeettomaksi, jos ei sitä itse tarvitse. Tästä loistava esimerkki on jokavuotinen Vuoden turhake -äänestys.
syynä vaatteiden kutistuminen ja testattu on kahdella samanlaisella paidalla ja yhden kuivauskerran jälkeen kuivausrummussa kuivattu paita toden totta oli jo pienempi. Halusin tällä eräälle ystävälleni todistaa sen jo minkä itse tiesin todeksi eli kuivausrumpu kutistaa pyykit. Ehkä jos tosiaan aina jättäisi kosteaksi näin ei kävisi, mutta en jaksa nähdä vaivaa katsoa yksitellen joka vaatekappaletta onko jo tarpeeksi muttei liian kuiva. Eri pyykit kun kuivuvat eri tahtiin. Mutta jokainen uskoo mitä haluaa ja suurin osa uskoo kodinkonevalmistajien vakuutteluja.
vaan kerrottu perusteluja miksei sitä tarvita. Miten se on sulta pois, jos minä en jotain laitetta tarvi? Sulla ei ehkä ole riisinkeitintä, joka on mulle elinehto :)
tietysti jos sellainen ois mielestämme hyvä, kai mekin sellainen hankittaisiin? Vai onko susta kiva ajatella vaan, että meillä ei ole vara siihen :D
huomaa, että eniten kuivuria moittivat ne, joilla sitä ei ole...
-ohis-
Huonekuivaukseen verrattuna energiaa ei paljoakaan enempää kulu. Lämmityskaudella ei mikään virtasyöppö. Jos kuivurin ansiosta tarvitaan vähemmän tilaa, se käytännössä säästää energiaa ja on oikein käytettynä ekoteko.
Nykylaitteilla rumpukuivaus vie itse asiassa vähemmän energiaa kuin narukuivaus sisällä. Suorasähkölämmitteisessä talossa se on siis ekoteko jo ilman lisäneliöiden huomioimistakin.