Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaveri kysyi minulta lupaa, voiko mies lähteä ulos

Vierailija
17.09.2011 |

Olen raskaana ja sinänsä on hienoa, että miehen kaverille tuli mieleen, että tämä saattaa aiheuttaa esteitä ulos lähtemiselle.

Silti ihmetytti, että kaveri laittoi viestin minulle minun puhelimeeni. Mieheni ei siis ollut vielä kuullut koko suunnitelmasta mitään. Miehen kaveri siis asuu toisella paikkakunnalla, eikä mieheni edes tiennyt, että kaveri on tulossa tänne päin tänä viikonloppuna. Kysyin, onko kyseessä jotkut yllätysvarpajaiset etukäteen tms. mutta kaveri vielä selvitti, että ei ole yllätys, vaan halusi vaan ensin kysyä minulta luvan ennenkuin soittaa miehelleni!!

Vaikka olisin ollut sitä mieltä, että mies ei voi lähteä, tottakai olisin keskustellut asiasta mieheni kanssa ja hän olisi itse ilmoittanut kaverilleen, että ei voi tulla. Tai jos kaveri olisi soittanut suoraan miehelle, olisi mies keskustellut asiasta minun kanssani.

Nyt laskettuun aikaan on vielä sen verran aikaa ja esikoinenkin pääsisi tarvittaessa ystävien luo, että emme nähneet syytä, miksi mies ei voisi lähteä. Toki jos la olisi näinä päivinä, tuskin haluaisi itsekään lähteä, tai jos ei olisi tosiaan mitään paikkaa, minne esikoinen voisi mennä, jos minä yllättäen joutuisin illan aikana sairaalaan, tai jos olisin määrätty vuodelepoon tms. niin mies itsekin tajuaisi kieltäytyä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai halusi vain olla ystävällinen.

Vierailija
2/6 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just tuo mua pelottaakin, että pitää mua pirttihirmuna!! Varsinkin, kun en omasta mielestäni ole. En oikeasti muista koskaan kieltäneeni mieheltäni mitään menoa. Voi kyllä olla, että mieheni käyttää minua tekosyynä jos ei jaksa itse lähteä..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa hauskalta. kaveri on varmaan halunnut olla huomaavainen sinua kohtaan. ties kuinka paljon on ensin pohtinut asiaa ja sitten päätynyt tällaiseen hassuun ratkaisuun :)

Vierailija
4/6 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan pähkäillyt asiaa ja ajatellut naisen hormoneja ja sitä, miten saat raivarin, kun mies ja kaveri ovat juuri lähdössä ja miten homma menee mönkään ja hän on sitten yksinään vieraalla paikkakunnalla.

Niinpä päätti sitten varmistaa, että lupa heltiää ennen kuin lyö suunnitelmia lukkoon. Ihana!

Vierailija
5/6 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa hauskalta. kaveri on varmaan halunnut olla huomaavainen sinua kohtaan. ties kuinka paljon on ensin pohtinut asiaa ja sitten päätynyt tällaiseen hassuun ratkaisuun :)

täytyy siis arvostaa elettä :) ap

Vierailija
6/6 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ääliö mies käytti alku aikoinamme oikeasti mua tekosyynä, ettei voi muka lähteä baariin/mökille/tms. Saa mennä minne haluaa ja milloin (nykyään rajoitteena sen verran, että mun työmatkojen aikana hoidettava lapsia) haluaa!

Onneksi tuli oikaistua tuo "väärinkäsitys"...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi