Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ehdota hyvää KÄNNYKKÄÄ

Vierailija
17.09.2011 |

Tarkoituksena ostaa peruspuhelin, jossa olisi iso näyttö (saa olla kosketusnäyttö, mut ei sellainen tikulla tökittävä:D), ei mieluusti kaikki helpoiten hajoava. hintaa alle 300 euroa. nettiä tarvitsen liikkuessa paljon, eli siksi tuo iso näyttö. ajattelin ensin iphonea, mutta tuntuu liian kalliilta mukana kuljetettavaksi kojeeksi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia C5 03. Maksaa noin 150€. Eti googlesta käyttäjien kokemuksia.. Minulla ollut n. 2 kk. Suosittelen

Vierailija
2/17 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itelläni on ollu reilu puol vuotta htc wildfire.

kannattaa ehdottomasti tutustua!

kaikki tarjoaa aina vaan iphonea, ihan kuin sillä ratkeis kaikki maailman ongelmat...

kato noilta sivuilta, oisko jompikumpi sopiva puhelinmalli...

se niin riippuu, mitä puhelimelta vaadit.

http://www.elisashopit.fi/ryhma/1?o=1&p=1&c=1&m[0]=HTC

http://www.elisashopit.fi/ryhma/1?o=1&p=1&c=1&m[0]=ZTE

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajoilee. mm. tekstarit ei toimi kunnolla. paska mikä paka. saati joku ZTE, mikä vittu?

Vierailija
4/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo tyttäreni 18v ja minä 39v.

Vierailija
5/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi siihen vedetään mukaan edes mitään Iphoneja tms?

NOkian c2 vaikka?

Vierailija
6/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HTC:tä, tuolla budjetilla wildfire voisi olla hinta-laatusuhteeltaan hyvä valinta.

Vierailija
7/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ en nyt oikein tajua, että jos ap:n tarkoituksena on ostaa PERUSPUHELIN

niin miksi siihen vedetään mukaan edes mitään Iphoneja tms?

NOkian c2 vaikka?

siksi, että peruspuhelin on suhteellinen käsite. Siksi kannattaakin tarttua tarkempiin määreisiin, kuten isoon näyttöön, kosketuspuhelimeen ja siihen että nettiä käytetään paljon.

Ja silloin kutakuinkin kaikki Nokiat on jo out.

Vierailija
8/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli muutaman viikon Nokian c5-03 ja en tykännyt..ostin sen jälkeen iPhonen ja hetkeäkään en ole katunut.Suolainen hinta mutta joka sentin väärti. Ja enpä ole keltään tuttavapiirissä kuullut mitään negaa samaisesta puhelimesta.

Vierailija
9/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap iPhonea parempaa ei ole

on lähinnä tarpeista ja mieltymyksistä. iPhonen käyttöliittymä on samalla kivikautisella tasolla jolla se oli jo ensimmäisen laitteen julkaisun aikana.

Laite ei ole käytännössä juurikaan personoitavissa omien käyttötottumusten tai mieltymysten mukaiseksi.

Itse softathan siinä toimivat pääsääntöisesti loistavasti, ellei niitä sitten ole jo ennalta sensuroitu.

Vierailija
10/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikos mulla nyt S vai 5, en muista. Kaikki haluamasi ominaisuudet eikä sitä tyhmää kynää. Olen ollut tyytyväinen. Hinta joku parisataa uutena. Akku vois olla kestävämpikin mut tuo ongelma tuntuu olevan kaikissa laitteissa.

Vierailija
11/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iiihan uusista Nokialaisista. Uusi Symbian Belle on ihan kuin Android kun edelliset versiot olivat suoraan sanottuna paljon huonompia. Siis Nokia 600, 700 ja 701

http://www.tietokone.fi/uutiset/nokia_julkisti_symbian_belle_paivitykse…

Vierailija
12/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iiihan uusista Nokialaisista. Uusi Symbian Belle on ihan kuin Android kun edelliset versiot olivat suoraan sanottuna paljon huonompia. Siis Nokia 600, 700 ja 701

Kyllähän Belle toi Nokian lähemmäs Androidin käytettävyyttä, mutta petrattavaa riittää.

Tosin tuskin kauaa enää petrataan, kun panokset on jo ihan muualla.

Vierailija
13/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sivun alalaidasta voit lukea erään analyytikon kehut ja tunnettu, Suomessakin äskettäin vieraillut analyytikko Carolina Milanesi sanoo Bellestä näin:

Carolina Milanesi, research VP for consumer technologies and markets at Gartner, commented on Belle: “I think Belle is a nice step up from Anna and does deliver a rich experience for the mass market user. It also provides a better experience in my mind than a similarly priced Android product.”

Vierailija
14/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehdottomasti paras. Nopea netti ja appseja niin järjettömän paljon. Kamera loistava. Mulla on ollut monia puhelimia mutta iPhonesta en luovu ikinä!!!

Vierailija
15/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehdottomasti paras. Nopea netti ja appseja niin järjettömän paljon. Kamera loistava. Mulla on ollut monia puhelimia mutta iPhonesta en luovu ikinä!!!

Vierailija
16/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nokia n9

Minun seuraava

Vierailija
17/17 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko myynnissä ? soittele 044-3512427