Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi uskovaiset eivät vastaa kun heiltä kysytään?

Vierailija
17.09.2011 |

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika naiivia väittää, että kaikilla maailman ihmisillä on mahdollisuus lukea raamattua tai edes kuulla kristinuskosta. Maailmassa on todella paljon ihmisiä, etenkin syrjäkylien lukutaidottomia naisia, joilla ei ole mitään mahdollisuutta kuulla kristinuskon Jumalasta tai Jeesuksesta. Meidän näkökulmastamme katsottuna eristettynä eläviä ihmisiä, kyliä tai heimoja on paljon eivätkä he tiedä tai tunne elämää oman kylänsä tai heimonsa ulkopuolelta.

Sinne vaan menevät, vaikka joutuvat kiinni jäädessään kidutettavaksi. :)

Vierailija
2/36 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää. Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla- asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten. Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan, ja hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoan kyyneleen. Kuolemaa ei enää ole, ei murhetta, valitusta eikä vaivaa, sillä kaikki entinen on kadonnut."

-Joh. ilm. 21:1-8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan menevät, vaikka joutuvat kiinni jäädessään kidutettavaksi. :)

ihmishenkien hukkaamista.

Vierailija
4/36 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/36 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kymmeniä kysymyksiä vastattavaksi. Urakoi mitä jaksat...

Jymalaan uskomattomat, mitä sanotte tästä?

Evoluutioteoria on valhe!

Te joiden mukaan evoluutioteoria on valhetta

Vierailija
6/36 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät välttämättä ole ristiriidassa. Uskon Jumalan luomiseen, mutta en ala analysoimaan mitään.Uskon Jeesuksen veren pesseen kaikki syntini pois ja se riittää minulle. Kysymys on uskosta, siksi mitään ei voida todistaakaan. Jokainen saa valita, mihin uskoo ihan vapaasti, mutta jos haluaa ikuisen elämän taivaassa, eikä helvetissä niin sitä kannattaa miettiä.

Vierailija
7/36 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät välttämättä ole ristiriidassa. Uskon Jumalan luomiseen, mutta en ala analysoimaan mitään.Uskon Jeesuksen veren pesseen kaikki syntini pois ja se riittää minulle. Kysymys on uskosta, siksi mitään ei voida todistaakaan. Jokainen saa valita, mihin uskoo ihan vapaasti, mutta jos haluaa ikuisen elämän taivaassa, eikä helvetissä niin sitä kannattaa miettiä.

kyllä mä täällä olen vastaillutkin,mutta en nää vaivan arvoisena vastata pilkkaamismielellä tehtyihin ketjuihin. ihan ajanhukkaa semmoinen.

Vierailija
8/36 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muslimimaahan? Eikö se ole silloin Jumalalta aika julmaa pilaa, että häh häh hää, et löytänytkään lukutaidottomana tietäsi minun luokseni. Eikun helvettiin vaan...

Vierailija
9/36 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos syntyy muslimiksi, muslimivanhemmille muslimimaahan? Eikö se ole silloin Jumalalta aika julmaa pilaa, että häh häh hää, et löytänytkään lukutaidottomana tietäsi minun luokseni. Eikun helvettiin vaan...

...ja kyllä sellaisiakin muslimiperheitä on, joissa on käyty kouluja jopa tohtoristasolle asti.

Vierailija
10/36 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tuo oli vain esimerkki. Ei niillä muillakaan lukutaidottomilla jotka syntyy vaikka voodoo-sukuiseen uskontoon afrikassa ole tietä Jumalan luo.

Vierailija
11/36 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta kohdaltani voin sanoa, etten välttämättä jaksa alkaa vääntämään/väittelemään ja siksi en aina vastaa. Yleensä kyllä jos suoraan kysytään, niin kyllä vastaan ainakin jotakin.

Vierailija
12/36 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tuo oli vain esimerkki. Ei niillä muillakaan lukutaidottomilla jotka syntyy vaikka voodoo-sukuiseen uskontoon afrikassa ole tietä Jumalan luo.

on jopa ilmestynyt joskus muunuskoisille, sanonut kuka on, ja nämä ovat uskoneet.

Vierailija
13/36 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mutta tietääkseni kukaan ei synny lukutaitoisena ;o)

Entä jos syntyy muslimiksi, muslimivanhemmille muslimimaahan? Eikö se ole silloin Jumalalta aika julmaa pilaa, että häh häh hää, et löytänytkään lukutaidottomana tietäsi minun luokseni. Eikun helvettiin vaan...

...ja kyllä sellaisiakin muslimiperheitä on, joissa on käyty kouluja jopa tohtoristasolle asti.

Kommentoimaasi viestiä ei kukaan järjellä varustettu lukija voi tulkita niin, että KAIKKI muslimiperheisiin syntyneet olisivat lukutaidottomia. Voisitko siis hieman avata ajatuksiasi, miksi kirjoitit kuten kirjoitit. Mikä vasta-argumentti se muka oli, että on olemassa muslimitohtoreitakin?

Vierailija
14/36 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos maailmassa on 7 miljardia ihmistä, joista 1/5 osa lukutaidottomia ja vain 2.1 miljardia kristittyä, miksei Jumala kaikkivaltiaana ole huolehtinut, että kaikki voivat löytää hänen luokseen?

Eli nyt tilanne on se, että 5 miljardia lähtee ikuiseen kadotukseen! Eikö se ole vähän epäreilua?

Vierailija
15/36 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan jeesusta! Ja olen onnellinen että hän on minun elämässäni! Ihanaa olla uskossa. Ja jeesus rakastaa silti niitäkin jotka eivät usko,siksi hän kuoli ristillä. Muista jeesus rakastaa myös sinua!!!!!!!

Vierailija
16/36 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva tietää, mutta mä haluaisin ensin vähän keskustella siitä Jeesuksesta, jotta mä voisin uskoa. Mä en voi vain heittäytyä jos mä en tiedä mistä siinä on kysymys.

Vaikutat hihhulilta, jolla ei ole mitään hajua mistään muusta kuin siitä, että sulla on nyt hyvä olla.

Eikö teillä ole joku lähetyskäsky? Keskustele kanssani...

Vierailija
17/36 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos maailmassa on 7 miljardia ihmistä, joista 1/5 osa lukutaidottomia ja vain 2.1 miljardia kristittyä, miksei Jumala kaikkivaltiaana ole huolehtinut, että kaikki voivat löytää hänen luokseen? Eli nyt tilanne on se, että 5 miljardia lähtee ikuiseen kadotukseen! Eikö se ole vähän epäreilua?

elämme nyt aikaa, jolloin saarnataan jumalan sanaa kaikkialla maailmaa, ja raamattu on käännetty niin monelle kielle, ettei varmaankaan löydy kovinkaan montaa kieltä, jolla ei löytisi

jokainen saa tiedon jaumalasta, ja saa tehdä ihan itse päätöksen uskooko ja haluaako tehdä jumalan tahdon

sitten tulee loppu, eli maailman pahat ihmiset ja apaahuus yms poistetaan

eli kuolleet sa ylösnousemkusen ja saavat opetusta jumalasta, koska moni on kuollut , niin ette ole kuulut jumalasta

tuo aika on tuhatvuotinen valtakunta, jonka aikana siis ylsönousemukset yms tapahtuu ja stieen vasta tulee lopullinen loppu,

eli pahuus ja pahat ihmiset ja henkiolennot Saatana poistetaan lopullisesti, ketään ei kiduteta ikuisesti missään, eli helvettiä ei ole olemassakaan, vaan ovat lopullisesti kuolleita sitten

sitten maapalolla elää jumalaa rakastavat ja tekevät maapallosta paratiisin, josssa saavat elää ikuisesti, ilman kuolemaa, sairauksia jne

tässä tämä siis lyhyesti selostettuna on !

eli kyllä jokainen ihminen saa mahdollisuuden kuulla jumalasta ja ihan itse tehdä päätöksensä kuuluuko jumalan vaiko saatanan puolelle, ja saa sitten tuomionsa sen mukaan

Vierailija
18/36 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansoista minun opetuslapsiani, opettamalla ja kastamalla heidät...

sitten löytyy kohta, jossa sanotaan lopunajan merkkeinä, tämä valtakunnan hyvä uutinen tullaan saarnaamaan kaikkialla maailmaa kaikille kansoille ja sitten tulee loppu!

Vierailija
19/36 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos maailmassa on 7 miljardia ihmistä, joista 1/5 osa lukutaidottomia ja vain 2.1 miljardia kristittyä, miksei Jumala kaikkivaltiaana ole huolehtinut, että kaikki voivat löytää hänen luokseen?

Eli nyt tilanne on se, että 5 miljardia lähtee ikuiseen kadotukseen! Eikö se ole vähän epäreilua?

johdattamaan kotiin. Jumala tietää sun jokaisen teon, ajatuksen ja askeleen. Hän antoi sulle vapaan tahdon. Hän antaa sulle aikaa päättää. Jokaikiselle sielulle annetaan kutsu, omalla ajallaan ja tavallaan! Ja Hän kutsuu vieläpä useamman kerran ei vain yhtä kertaa. Jeesus Kristus on tie, totuus ja elämä.

Vierailija
20/36 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos maailmassa on 7 miljardia ihmistä, joista 1/5 osa lukutaidottomia ja vain 2.1 miljardia kristittyä, miksei Jumala kaikkivaltiaana ole huolehtinut, että kaikki voivat löytää hänen luokseen? Eli nyt tilanne on se, että 5 miljardia lähtee ikuiseen kadotukseen! Eikö se ole vähän epäreilua?

elämme nyt aikaa, jolloin saarnataan jumalan sanaa kaikkialla maailmaa, ja raamattu on käännetty niin monelle kielle, ettei varmaankaan löydy kovinkaan montaa kieltä, jolla ei löytisi

jokainen saa tiedon jaumalasta, ja saa tehdä ihan itse päätöksen uskooko ja haluaako tehdä jumalan tahdon

sitten tulee loppu, eli maailman pahat ihmiset ja apaahuus yms poistetaan

eli kuolleet sa ylösnousemkusen ja saavat opetusta jumalasta, koska moni on kuollut , niin ette ole kuulut jumalasta

tuo aika on tuhatvuotinen valtakunta, jonka aikana siis ylsönousemukset yms tapahtuu ja stieen vasta tulee lopullinen loppu,

eli pahuus ja pahat ihmiset ja henkiolennot Saatana poistetaan lopullisesti, ketään ei kiduteta ikuisesti missään, eli helvettiä ei ole olemassakaan, vaan ovat lopullisesti kuolleita sitten

sitten maapalolla elää jumalaa rakastavat ja tekevät maapallosta paratiisin, josssa saavat elää ikuisesti, ilman kuolemaa, sairauksia jne

tässä tämä siis lyhyesti selostettuna on !

eli kyllä jokainen ihminen saa mahdollisuuden kuulla jumalasta ja ihan itse tehdä päätöksensä kuuluuko jumalan vaiko saatanan puolelle, ja saa sitten tuomionsa sen mukaan

Jos maailmassa on paljon lukutaidottomia, eikö kannattaisi raamattu kuvittaa? Se varmaan kävi joka maailman kolkkaan, kaikki ymmärtää miten 5 leipää ja 2 kala turpoaa.(meniköhän oikein) :)

Jännä kun kaikki todelliset ihmeen tekijät elivät aikoja sitten, olisi kivan vetää navat täyteen leipää ja kalaa, sitten imaista vähän näsijärvestä viiniä ja sitten vaan kävellen maha täynnä ja hulluna humalassa joko veden pintaa pitkin tai sitten pohjia myöten Tallinnaan.