Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku menettänyt neitsyytensä yhden illan jutussa?

Vierailija
17.09.2011 |

Jos on niin miksi teit sen tuntemattoman kanssa? Ihan ystävällisesti kyselen. uteliaisuuttani, en millään pahalla

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista ko. miehen nimeä. Ikää oli aivan liian vähän, 14v, huijasin olevani 17v.. Mies oli muistaakseni 22v. Mutta se oli vaan eka mies joka värkkiini pääsi, immenkalvo oli jo puhjennu aikasemmin, kun tipahdin poikien fillarin tangolle... Eipä ollu mikään mieleen painuva tapaus, mut en myöskään kadu.

Vierailija
2/6 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla 16v.

Noh, eipä siihen mitään sen kummallisempaa syytä ole. Halusin seksiä, näin suoraan sanottuna.

Neitsyydellä ei ollut silloin (eikä ole vieläkään) mitään merkitystä minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14 ja tuntui että jään ikuisesksi neitsyeksi kun olin sellainen ujo pullukka tyttö.Neitsyys meni sitten autossa ..tyypille joka oli ollut kuskina aiemmin illalla.Muistoksi jäi isot fritsut kaulassa ja rinnoissa ja todella kipee alapää..sattui paljon.

Vierailija
4/6 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti päästä neitsyydestä eroon ja jossain kotibileissä kännissä joku kundi käytti tilaisuuden. En edes tiedä tyypin nimeä eikä mitään hajua, minkä näköinen tyyppi oli.

Vierailija
5/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin juuri täyttänyt 18 vuotta ja ajattelin olevani maailman vanhin neitsyt. Lähdin baariin metsästysasenne ja sen mukaiset vaatteet päällä. Neitsyys meni luokkakaverin isoveljelle hänen autossaan, mies oli selvinpäin. Ihan hyvät muistot jäi.

Vierailija
6/6 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta emme seurustelleet ennen tai jälkeen, eli oli yhden illan juttu. Halusin päästä eroon neitsyydestä, teininä oli niin hölmö, että piti sitä rasitteena. Välillä on harmittanut, mutta ei enää nyt 20 vuoden jälkeen jaksa liikaa surkutella! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän