Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

39+4

Vierailija
17.09.2011 |

kaikki paikat vielä kiinni ei edes pehmennyt kohdunsuuta ole vielä! :( noh menen silti uimahallin uimaan tänään, sanokoon ihmiset mitä sanoo hallilla.. aina isovatsasia mulkataan jne.. ihanaan poreita ja uimista. :))

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ole moneen otteeseen puhuttu tulehdus jutuista ? tai mitäs jos sun lapsivetesi menee siellä?? onnee vaan kerro mihin oot menossa en tuu samaan halliin siis hyi hitto!

Vierailija
2/9 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ole moneen otteeseen puhuttu tulehdus jutuista ? tai mitäs jos sun lapsivetesi menee siellä?? onnee vaan kerro mihin oot menossa en tuu samaan halliin siis hyi hitto!

häh? Miks Ap ei vois mennä uimaan jos pikat vielä kiinni?

T: Tyhmä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin ihmettelen miksi en voisi mennä.. omat parit ystäväni olivat myös kauhuissaan.. olin vaa just just :) oon koko raskauden pitäny huolta ittestäni uimisella ihanan rentouttavaa ja jaksaa eikä paina mitkää liitoskivut. ja turvotustakaan oikein edes ole varmaan uiminen auttanut siihenkin. suosittelen kaikille! ja hiukan poreammeilua päälle ja sauna oiii.. no sit voiskin jo rentoutuneena illalla PÄÄSTÄ synnärille :))

Vierailija
4/9 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nehän voi aueta aika piankin

Vierailija
5/9 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnenko jotenki jos vaikka paikat edistyy :D

ap

Vierailija
6/9 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä lilluu kaiken maailman paskaa, mistä voi olla tuhoisat seuraukset.

Vierailija
7/9 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tuhoisat ? perusteluja.. mitä te ootte sit vikat viikot tehny? mullahan voi viel olla pari vk edessä.. ootteko sit istunu kädet ristissä kotona tekemättä mitään ?

en ihmettele mammoi kenel on tullu 30kg painoa kun on vaan kotona ollu tekemättä mitään muuta kun syöny.. itse len kiillunu ja harrastanu koko raskauden ja painoa 9kg tullut ja joo syönyt olen kyllä!

ap

Vierailija
8/9 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan!

Vierailija
9/9 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli rv 37+6 kaikki täysin kiinni ja lapsikaan ei ollut laskeutunut. Sitten seuraavana aamuna lorahtikin äkkiarvaamatta jotakin ruskeaa ja kun menin sairaalaan, leikkasivat samantien, koska istukka oli irtoamassa.

Eli ymmärrän noita "yäk"-ihmisiä. Lisäksi siellä voi hyvin olla kalvoissa pieni reikä jossakin vähän ylempänä, josta sitten pääsevät kaikki altaan veden pöpöt lapsiveteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme