Mitä tuon miehen päässä liikkuu??
Olen ollut kotiäitinä reilun vuoden, aika harvoin sinä aikana missään olen käynyt. Mies taas on, ei useasti, mutta huomattavasti useammin kuin minä. Siitäkö minä olen ollut hieman harmissani, kun en ole itse päässyt. mieheni tuolloin minua kannusti menemään lenkille, salille, minne ikinä halusinkaan. No nyt minä sitten aloin käymään lenkillä ja salilla, melkein joka päivä käyn poissa kotoa pari tuntia. Nyt minä sitten kuulemma en viihdy kotona, ennemmin menen urheilemaan. Huomaa heti ilmeestä, kun lähden lenkille/salille, ettei oikein pidä siitä, että menen. Sanoikin sen suoraan.
Siis mitä tämä nyt on?? Aikaisemmin kovasti kannusti että voisin käydä jossain missä haluan ja nyt kun olen alkanut käymään,s e ei sitte sovikaan ja että en kuulemma halua olla kotona?? Menee hermot...
Kommentit (3)
ja vaikka pitääkin hyvänä sitä, että toinen pääsee liikkumaan, saattaa väsyä ja olla ärtynyt.
Varsinkin narsistit tätä harrastaa (nimim. kokemusta on). Sanoo yhtä ja käytös antaa ymmärtää toista, tarkoituksena se että itse alat rajoittaa itseäsi ja hän kuitenkin pääsee hyvän ihmisen kirjoihin: "Enhän koskaan kieltänyt menemästä, päinvastoin!"
Älä mene lankaan kuten minä!
luuli vissiin että otat mukulan mukaan!!!!