Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pikkaisen kateellinen jos ystävälläsi on todella hyvännäköinen mies?

Vierailija
17.09.2011 |

Tai vastaavasti mies, oletko kateellinen jos ystävälläsi on tosi hyvännäköonen nainen?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiseen. Mua ei hetkauta suuntaan eikä toiseen toisten miesten ulkonäkö :D

Vierailija
2/19 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naamasta ei monta velliä keitetä sanoo äitini 78vee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Uskon, että kukaan yli 25 vuotias perheellinen ihminen ei mieti asioita tuolta kantilta. Taidat olla aika nuori ap? :)

Kun on lapsia ja rakas mies niiden isänä, niin ei enää jaksa kiinnostua kaverin miehen naamasta. Mukava vain, jos kaveria on onnistanut, jos mies on muutenkin mukava. Kaikki muu on kuitenkin tärkeämpää.

Vierailija
4/19 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on aika ruma mies, en häntä ulkonäön vuoksi valinnut. Joskus katson kaiholla kavereiden miehiä, tai muistelen aiempia seurustelukumppaneitani joiden kanssa oli ilo kävellä käsikädessä kaupungilla...

Vierailija
5/19 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saata edes huomata että toinen on erityisen hyvännäkönen, olen muutenkin sitä tyyppiä ette ikinä huomaa mitään :)

sinkkuaikana olisin saattanut ollakin, kun sillon itsekkin vielä etsi siippaansa

Vierailija
6/19 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisaruksilla on kauniit/komeat puolisot, enkä koskaan ole ollut kateellinen, vaikka oma siippa onkin semmoinen keskiverto mies.

Ap:n arvomaailma lienee hiukan sekaisin jos tommosia miettii??

Vierailija
7/19 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaasta miehestä olisin varmaan.

Vierailija
8/19 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun monella kaverilla on tosi komeita miehiä, mutta yhdelläkään ei sellainen, jota katsoisin sillä silmällä ollenkaan. Ja sitäpaitsi mulla on kyllä meidän kaveripiirin ylivoimaisesti komein mies! Enkä usko, että kukaan kavereistani on kateellinen tai katsoo häntä sillä silmällä.

Vierailija
9/19 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitäpaitsi mulla on kyllä meidän kaveripiirin ylivoimaisesti komein mies! Enkä usko, että kukaan kavereistani on kateellinen tai katsoo häntä sillä silmällä.

Vierailija
10/19 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, ja ehkä ne kaverit ajattelee omistaan samoin. Miesmakuja kun on niin monia

Ja sitäpaitsi mulla on kyllä meidän kaveripiirin ylivoimaisesti komein mies! Enkä usko, että kukaan kavereistani on kateellinen tai katsoo häntä sillä silmällä.

Vierailija
11/19 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden jälkeen mieheen, niin ei kyllä ole edes ajatellut miltä kavereiden miehet näyttää. Piti oikein alkaa miettiä, onko jollain tosi komea mies:D

Vierailija
12/19 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en luota erityisen hyvännäköisiin miehiin. Ne lähtevät kuitenkin jonkun matkaan.. Että ehkä ennemmin olen huolissani ystävän puolesta.

Mutta kyllä mä usein katson kateellisena rumia tai ihan tavallisia naisia, että miten tuokin on saanut ihan ihmisen näköisen miehen, kun mulle on aina ollut tarjolla niitä tosi rumia ja lihavia, että näytänkö mä todella niin vastenmieliseltä tavallisten miesten mielestä.

Vierailija
13/19 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ehkä olla jollain tasolla kateellinen, jos mies on ihana, uskollinen ja fiksu. En kuitenkaan pahalla tavalla.

Vierailija
14/19 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vähän ollakin, kyllähän sitä mielellään aina komeita miehiä katselee. Mutta oma mies on upporikas, kyllä se paljon pelastaa.

Vierailija
15/19 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystäväni seurusteli vuosikausia yhden tosi hyvännäköisen miehen kanssa. Muistan kun yhtenä juhannuksena oltiin porukalla juhlimassa heidän mökillään, mun mies ei päässyt ja tämä mies joutui lähtemään töihin. Mulle oli helpointa että tulin hänen kyydillään kotiin ja minä, aikuinen nainen siinä vieressä punastelin kun tämä yritti jutella.

Mies oli tehnyt paljon mallin töitä opiskeluaikana ja silloinkin teki jotain messujuttuja.

Erosivat myrskyisissä merkeissä, kellekään ei kerrottu miksi.

Vierailija
16/19 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi mulla on tosi hyvännäkösiä kavereita, oikeita kaunottaria, eikä kenelläkään niistä ole hyvännäköistä miestä. Ihan tavallisen näköisiä kaikilla. Niin kuin minullakin.

Vierailija
17/19 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mieheni valinnut niin miksi ihmeessä katselisin muiden perään.

Vierailija
18/19 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muidenkin mielestä.

Vierailija
19/19 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toisinaan kateellinen, etenkin jos nainen ei itse selkeästi ole ulkonäöllisesti miehen tasolla. Mietin, että mitä tuo mies tuossakin tavallisessa naisessa näkee. Esim. eräs kaverini on hyvin tavallisen näköinen suomalainen pyylevä pullaposki, ja hänen miehensä on kovan luokan komistus. Kyllähän se vähän vituttaa, kun itse on kohtuullisen näköinen, mutten koska saa niitä miehiä, joita haluaisin :(.

Yleensä toki kavereillani on varsin tavallisennäköiset miehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän