Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on tullut rasisti

Vierailija
04.11.2005 |

Syynä viimeaikaiset tapahtumat suomessa ja ulkomailla. Ei enää pakolaisia suomeen tai eurooppaan, anteeksi vain. Apua ihmisille heidän kotiseuduillaan.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä suomalaisiakin sosiaalipummeja ihan riittävästi todistamaan että eipä ne suomalaisetkaan osaa itsestään huolehtia. Ei, vaikka on rauha maassa ja muutenkin kaikki hyvin.

Vierailija
2/58 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuitenkin HYVIN pieni osa meidän väestöstä.

Suomen sosiaaliturva kyllä kestää sen, että pidämme huolta näistä omistamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaiset rasistiset av-mammat voisi kerätä johonkin perävaunuun ja kuskata hornan tuuttiin. Olisi vähemmän ääntä, typeryyttä ja paskapuhetta ilmassa.

Hävettää teidän puolestanne.

Vierailija
4/58 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän saa hyvät naurut. Voiko aikuinen ihminen todella ajatella että esim. Afrikan nälkäongelmat ratkeavat LENNÄTTÄMÄLLÄ sinne ruokaa? :oD Eipä paljon järki päätä pakota.

Vierailija
5/58 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä saat sanoa noin??? Oletko sinä mustaihoinen, koska heille rasismi on hyväksyttyä?

Vierailija
6/58 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi sinä saat sanoa noin??? Oletko sinä mustaihoinen, koska heille rasismi on hyväksyttyä?

Vierailija
7/58 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sullekin.

Sehän se on todistettu, että valkoihoinen ei saa olla rasisti.

Tiedättekö muuten että maailman rasistisimpia ovat amerikkojen mustaihois

Vierailija
8/58 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo tummaihoisten olevan rikollisia, joita pitää välttää.

Suomessa on uskonvapaus. Ällää valittako, mulla on oikeus mielipiteeseeni, koska se on mun uskonnossani, mitä toteutan ja mihin uskon.

Vierailija
9/58 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset kyllä osaa olla maalimalla ja saa olla. Menkääpä Tukholmalaiseen lähiöön niin jos siellä juoppo porukan näkee niin kyllä siitä porukasta Suomen kieli kajahtaa!!

Kulttuureita on monenlaisia, niin se vaan on että ihmiset liikkuu. Ja jos tuo Afrikan sortaminen jatkuu niin liikkuu vielä enemmän.

Kai tänne yks musta mies mahtuu kun kerran lipitetään kannu kaupalla kahvia joka on revitty pilkkahintaan mustalta maanviljelijältä.

Vierailija
10/58 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni teistä ottaisi töihin Afrikalaisen miehen, hunnutetun naisen tai mustalaisen? On niin kamalaa porukkaa että tuskinpa edes Suomalaista homoa palkkaisitte.

Vierailija
11/58 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat niin apinoita etteivät osaa pitää yllä alkeellisintakaan yhteiskuntarauhaa niin miksi ne pitää tänne ottaa pilaamaan meidän yhteiskuntaa???? Menkööt sinne riehumaan ihan rauhassa, omapahan on asiansa!

Vierailija
12/58 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä riehuvat ja rellestävat, ovat nähtävästi täysin kykenemättömiä sivistyneeseen elämään, valitettavasti.

Vierailija
13/58 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa, ihan unelma naapurit.

Vierailija
14/58 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana, empaattinen ihminen joka välittää kanssaihmisestä. Ei rellestä ja pakene työtä, kuten joku väitti...

Vierailija
15/58 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vanhukset. Mutta yleensä kaikissa (ainakin kaikissa mitä mä olen lukenut) somaleitten haastatteluissa somali kertoo, että lähettää rahaa somaliaan isoäidille ja perheelle.

Vierailija
16/58 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kukoistamaan. He ovat luoneet valtion, ja heillä oli myös vaalit vähän aikaa sitten. Joten jos et puhuisi asioista, joista et tiedä muuta kuin sen, mitä lähipubin Pertsa kertoo somalialaisista. Just, ja Suomessako hyvä koulutustaso ? Tällä palstalla se ei ainakaan näy.

Vierailija:

Jos ovat niin apinoita etteivät osaa pitää yllä alkeellisintakaan yhteiskuntarauhaa niin miksi ne pitää tänne ottaa pilaamaan meidän yhteiskuntaa???? Menkööt sinne riehumaan ihan rauhassa, omapahan on asiansa!

Vierailija
17/58 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja vanhukset. Mutta yleensä kaikissa (ainakin kaikissa mitä mä olen lukenut) somaleitten haastatteluissa somali kertoo, että lähettää rahaa somaliaan isoäidille ja perheelle.

Muita maahanmuuttajia tai pakolaisia Suomesa ei ole kuin somalit???

Jos kerran keskustellaan maahanmuuttajien auttamisesta kotimaissaan, silloinhan se tarkoittaa myös venäläisiä, ruotsalaisia, jenkkejä, etiopialaisia, ghanalaisia, marokkolaisia, tunisialaisia, turkkilaisia, kamerunilaisia...siis KAIKKIA ulkomaalaisia maassamme.

Ja ihan tiedoksi, niin muutkin lähettää rahaa kotiinsa.

Ja miljoonannen kerra:kaikki maahanmuuttajat ei ole työttömänä!!

Osa niistä työttömistä menisi töihin, mutta kun HEITÄ EI OTETA.

Vierailija
18/58 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ nyt satuin puhumaan somalialaisista.

Voin kyllä alkaa puhumaan muistakin pakolaisista, jos haluan. Nyt halusin puhua sompuista. So what?

Suomessa ei kyllä taida kovain montaa ruotsalaista, jenkkiä yms pakolaista olla.

Toki myös tiedän, että kaikista suurimmat rikollisryhmät (ulkomaalaisista) Suomessa koostuvat varmaankin venäläisistä, algerialaisista

Vierailija:

Vierailija:

Muita maahanmuuttajia tai pakolaisia Suomesa ei ole kuin somalit???

Jos kerran keskustellaan maahanmuuttajien auttamisesta kotimaissaan, silloinhan se tarkoittaa myös venäläisiä, ruotsalaisia, jenkkejä, etiopialaisia, ghanalaisia, marokkolaisia, tunisialaisia, turkkilaisia, kamerunilaisia...siis KAIKKIA ulkomaalaisia maassamme.

Ja ihan tiedoksi, niin muutkin lähettää rahaa kotiinsa.

Ja miljoonannen kerra:kaikki maahanmuuttajat ei ole työttömänä!!

Osa niistä työttömistä menisi töihin, mutta kun HEITÄ EI OTETA.

Vierailija
19/58 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somalit esim. pitävät valkoisia ja eurooppalaisia ihmisiä saastaisina. Miksi aina oletetaan, että vain valkoiset voivat olla rasisteja?

Vierailija
20/58 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vieläpä Suomessa.

Eli olin menossa uimaan uimahalliin, mutta en päässyt(!!) koska siellä oli maahanmuuttajanaisten ja lasten uintitunti. Yritin vielä sanoa, että olen kyllä maahanmuuttanut, kun asuin kaksi vuotta ulkomailla, ja olin vasta muutamia kk aikaisemmin muuttanut suomeen takaisin. HE sanoivat, että vain muslimit ja tummaihoiset pääsevät sinne sinä ajankohtana. Minusta tuo on rasismia, ja olenkin ajatellut tehdä valituksen tuosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan