Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kunpa en ois koskaan tullut tälle av:lle. Tämä kaikki on saanut mut ihan sekaisin.

Vierailija
04.11.2005 |

Meidän palkat ei tunnu enää missään ja koulutuskin on ihan peestä ja auto on alemmankeskiluokan vaikka on tän vuoden mallia jne. Kaikkein kauheinta on kun olen alkanut ajatteleen ihan erilailla. Kyttään vaan toisten lasten pukuja ja niiden merkkejä ja teen niistä sit johtopäätöksiä. Millä saan taas ajatukseni vanhalle mallille vai onko ne lopullisesti menneet sekaisin? Miten pidätte päänne kylmänä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtuaali-minä esiintyy täällä ja haluais olla sellainen kuin kertoo olevansa. Todellinen minä on sitten aivan muuta, tavalline paskiainen jonka tulot ovat paljon alle keskiverto suomalaisen.

Vierailija
2/4 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne alemmuutta vaik meidän auto on vm.96, lapsilla on kirpparilta ostettuja toppapukuja (lassieta, jonathania yms.) meillä ei oo KELLÄÄN goretexejä eikä varmaan tule olemaankaan, sen verran hinnakkaita ovat... yms. mistä täällä saa kuulla että sehän on ihan paskaa... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

auton vuosimallia päivittää joitakin vuosia taaksepäin. Ei ole kaikki totta mikä av.lla rehottaa...

Vierailija
4/4 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai ettei hävetä omistaa -96 vuosimallin autoa... pitää se vähintään -86 vuosimallin kansanauto Jetta olla joka on vielä vähä luhmunen sieltä täältä..

siinähän menisi maine ja uskottavuus jos tollasella 90 luvun autolla ajais :-)

ja muksujenkin haalarissa lukee sentäs made in China ja nekin kirpparilta hankittu

jääkaapissa nakkipaketti joka oli viimesen myyntipäivän tarjouksessa